haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja, die had ik dus bijna niet
Kwam toevallig net iemand de ovenbroodjes aanvullen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
das wel een hele dikke fquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dan had je nog mazzel.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Ja, die had ik dus bijna niet
Kwam toevallig net iemand de ovenbroodjes aanvullen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
EEn dikke FUCK!FOK last post bleef hangen en plaatste niet. en moest erg lang wachtten voor deze pagina laaddequote:![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
EEn dikke FUCK!FOK last post bleef hangen en plaatste niet. en moest erg lang wachtten voor deze pagina laadde![]()
![]()
![]()
😂quote:Op zondag 15 maart 2020 13:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
EEn dikke FUCK!FOK last post bleef hangen en plaatste niet. en moest erg lang wachtten voor deze pagina laaddeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het is tijd, de hoogste tijd...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0 respect voor die hamsters, echt het onderste van het onderste.![]()
![]()
OjeeDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
grinnikquote:Op zondag 15 maart 2020 13:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
EEn dikke FUCK!FOK last post bleef hangen en plaatste niet. en moest erg lang wachtten voor deze pagina laaddeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tief een eind op Mario met je valse beschuldigingen, heb hier geen zin in.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
je wacht 5 minutt met posten bij nizno![]()
Er is genoeg voor iedereen..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja mario we luisteren allemaal naar robquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
het is terecht ik zie toch wat loptquote:Op zondag 15 maart 2020 14:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tief een eind op Mario met je valse beschuldigingen, heb hier geen zin in.![]()
Laten we het gezellig houden
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Vanmorgen was je gewoon lekker aan het meekletsen en heb ik je een paar keer gewoon een minuut en een keer twee laten pakken omdat je gewoon meedeed.quote:
Nou niet over anderen zeiken die volgens jou niet posten omdat jij dat wil..![]()
ik ga ff meelezen want lachen en typen samen lukt niet zo goed
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, en ik heb geen katten die ik eten moet geven, pak geen koffie voor mijzelf, antwoord wat berichtjes van anderen?quote:![]()
nu is vorbij met je puntenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga ff meelezen want lachen en typen samen lukt niet zo goed![]()
sundquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
TRAAAAAAAAAGGGGGGGGGG
vergeet de wcpapier nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
stop de parabool?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Jippie68 het volgende:
Flatten the curve, waarom geen Nederlandse sloganOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik moet toch blokken nuquote:Op zondag 15 maart 2020 14:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
het is voorbij met normaal doen tegen mario![]()
Weer 8 mensen overleden door corona
Het RIVM meldt dat opnieuw 8 mensen zijn overleden aan de gevolgen van het coronavirus. De meesten waren ouder dan 70 en hadden al een andere ziekte. De slachtoffers waren van 59 tot 94 jaar oud.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Mario jij scoort toch ook punten zeuren wij er toch ook niet overI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Was hier opeens weer volop te krijgen, ook geen gehamster gezien. Alle schappen vol behalve eieren.quote:
Heel anders dan gisteren.![]()
De appel valt niet ver van de boomDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kreeg ik gratis bij een geweer.
[ afbeelding ]
ik zag ook een visboer die een rol weg gaf bij 4 haringen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat past wel beter.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag ook een visboer die een rol weg gaf bij 4 haringen![]()
![]()
goed planquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Mijn huisgenote werkt in een huisartsenpraktijk en moet eigenlijk ook in een soort quarantainequote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
huisgenoten die niet ziek zijn moet kunnen toch, of is zij mogelijk aangestoken??![]()
twitter:Andere_VanDuin twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:11:09In Duitsland zingen ze ook gebroederlijk! 😂😂
Geluid aan.
https://t.co/QwmNol9PRL reageer retweetDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:13 schreef 88-4 het volgende:
twitter:Andere_VanDuin twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:11:09In Duitsland zingen ze ook gebroederlijk! 😂😂
Geluid aan.
https://t.co/QwmNol9PRL reageer retweet![]()
![]()
ja daar lukt t niet zo goedquote:Op zondag 15 maart 2020 14:13 schreef 88-4 het volgende:
Geluid aan.
https://t.co/QwmNol9PRL reageer retweet
wel wetende dat de stemmen uit zn eigen huis kwamen dus in scene zijn gezet maar leuk is het wel
luchtigheid is goed
lachen is gezondOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ah wat zonde gers heeft zn oproep tot "liefde en pak juist in de tijden van nu de hand van een ander vast" verwijderdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
o o
ik heb geniestOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bolk blokbolk blokquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan het niet vinden is het er al op?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:15 schreef Jippie68 het volgende:
Nu kijken welke maatregelen er wel of niet bijkomen in BrabantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
komt zo op npo1quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik ook en ik gun haar zelfs dat ze mij in gaat halenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:20 schreef aKboR het volgende:
Waar is Mrsloveable zodat zij mario even kan inhalen..
Laat haar wel puntjes scoren hoor..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
O, op de radio,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:20 schreef aKboR het volgende:
Waar is Mrsloveable zodat zij mario even kan inhalen..
Laat haar wel puntjes scoren hoor..![]()
![]()
![]()
tv
zal vast ook wel op radio 1 komen geen ideequote:
huh nu doen ze herhaling van het koningspaarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik ben even de weg kwijtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
blokkerquote:Op zondag 15 maart 2020 14:21 schreef Nizno het volgende:
tv
z
[..]
al vast ook wel op radio 1 komen geen idee
huh nu doen ze herhaling van het koningspaar![]()
ga jij lekker naar de blokker knulquote:
ik heb daar niets te zoekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
he jammer trump is niet besmet met conona zie ik op npo nieuwsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die flatten nu de curve en doen zo de herhaling van t nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zelfs omroep brabant nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan dat getreiter naar Mario niet een keer stoppen, zo kinderachtig steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
radio brabant is ook gewoon met normale programma bezig.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik kan nergens de persco van brabant vinden, bijzonderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij moet niet zo lopen zeiken
Vanmorgen ging het goed en loopt hij weer als een klein kind te zaniken...![]()
je zei je gaat jouw weg?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:26 schreef Nizno het volgende:
radio brabant is ook gewoon met normale programma bezig.![]()
ahaa is afgelasttwitter:DaanVerhoeven twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:26:29@ricardobrouwer Gaat niet door. Er wordt verwacht dat eind van de middag er landelijke maatregelen gaan volgen. reageer retweet
Ja en waarom? Omdat er opgeroepen wordt te zorgen dat iemand boven hem komt om hem boos te zien.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef aKboR het volgende:
Hij moet niet zo lopen zeiken
Vanmorgen ging het goed en loopt hij weer als een klein kind te zaniken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dan kunnen we lang wachten ppff ze laten ons wel in spanning zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:28 schreef Nizno het volgende:
ahaa is afgelasttwitter:DaanVerhoeven twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:26:29@:ricardobrouwer Gaat niet door. Er wordt verwacht dat eind van de middag er landelijke maatregelen gaan volgen. reageer retweet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 799 / 4711
2. PlymouthFury / 621 / 3623
3. devzero / 575 / 2275
4. Dr.Mikey / 459 / 3047
5. skysherrif / 389 / 3347
6. FreshFruit / 356 / 2807
7. engine / 351 / 2076
8. aKboR / 339 / 1981
9. dud0r / 338 / 2611
10. Jippie68 / 323 / 2921
11. Nizno / 229 / 2417
12. mario390 / 217 / 2037
13. Mrsloveable / 186 / 1487
14. madam-april / 173 / 2297
15. Mickytjuh / 142 / 1344
16. 88-4 / 135 / 1107
17. Filosoofert / 90 / 798
18. Pumpalov / 71 / 574
19. noodgang / 59 / 440
20. hemarookworst / 58 / 533SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BlokkerenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
RIVM: dodental coronavirus gestegen van 12 naar 20Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik houd er over opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We wachten in spanninfOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fok is weer super en super traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spaanse style lockdown pleaseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb radio 1 maar aangezet. das nog een ietwat informatief
ja hoor amerikaanse regering heeft al een optie gedaan om een exclusief recht te krijgen op het vaccinOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, al een paar dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die indruk kreeg ik ook, gewoon door het hele land dezelfde maatregelen?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:28 schreef Nizno het volgende:
ahaa is afgelasttwitter:DaanVerhoeven twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:26:29@:ricardobrouwer Gaat niet door. Er wordt verwacht dat eind van de middag er landelijke maatregelen gaan volgen. reageer retweet
![]()
lijkt me eigenlijk ook wel verstandig. als je iets alleen in limbo en brabant gaat doen gaat t in gelderland en zeeland door en dan helpt t nog nietquote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, gewoon door het hele land dezelfde maatregelen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die vent is echt gek daar in amerika
https://www.nu.nl/coronav(...)onavaccin-in-vs.htmlquote:De Amerikaanse regering wil een Duits bedrijf kopen dat bezig is met de ontwikkeling van een vaccin tegen COVID-19, schrijft de Duitse krant Die Welt zondag op basis van bronnen dicht bij de Duitse regering. De Amerikaanse president Donald Trump zou met de aankoop de exclusieve rechten op het mogelijke vaccin willen veiligstellen voor de Verenigde Staten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, het schijnt heel druk op het COR forum te zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook wat drukker dan normaal volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die Dipshit is echt irritant.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vond het ook wel luguber, wacht je op een persconferentie Corona, heb je ineens Astrid Kersseboom op een begraafplaats in beeld![]()
![]()
Dat bedrijf zal gek zijn als ze dat doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Nizno het volgende:
die vent is echt gek daar in amerika
https://www.nu.nl/coronav(...)onavaccin-in-vs.html
[..]
Mafklapper die TrumpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:De Amerikaanse president biedt het bedrijf volgens de bronnen ‘een groot bedrag’ voor de exclusieve rechten op het onderzoek. „Trump doet er alles aan om een vaccin voor de Verenigde Staten te krijgen. Maar alleen bedoeld voor de Amerikanen”, luidt het.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja das luguberquote:Op zondag 15 maart 2020 14:36 schreef Jippie68 het volgende:
Vond het ook wel luguber, wacht je op een persconferentie Corona, heb je ineens Astrid Kersseboom op een begraafplaats in beeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis een privaat bedrijf dus ze hebben alle recht om het te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedrijf zal gek zijn als ze dat doen.
Mafklapper die Trump
en gezien de historie van de pharmasie zou het me niet verbazen als het ook weer op zoiets uit gaat draaien.
Is elke keer dat prijzen twintigduizend keer over de kop gaan omdat iemand alleen het patent op kooptOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
welke sport?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, en dan gaat het uit het zorgpakket want het is te duur en moeten mensen het zelf betalenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis een privaat bedrijf dus ze hebben alle recht om het te doen.
en gezien de historie van de pharmasie zou het me niet verbazen als het ook weer op zoiets uit gaat draaien.
Is elke keer dat prijzen twintigduizend keer over de kop gaan omdat iemand alleen het patent op kooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verveel meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat het uit het zorgpakket want het is te duur en moeten mensen het zelf betalen
maar dat is elke keer al aan de hand. kan me van vorig jaar ook nog een ophef herinneren over een bepaald middel, geen idee meer welke. Maar was ook vrij op de markt
patent opgekocht in ineens moesten er duizenden euro's meer voor worden betaald.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tot vannachtquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tot straks Jippiequote:
ik blok gewoon met alle liefde mezelf
ja fok bokt enormquote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Het lijkt wel of mijn berichten random geplaatst worden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jammer dat we niet in elkaars buurt wonenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gaat ook heel raarquote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Het lijkt wel of mijn berichten random geplaatst worden.
Zo zie je niets en zo komen er een hoop te voorschijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zie een kansquote:
vervelen jullie elkaar
Ah ik zie dat onze Oostenrijkse vriend weer aan het huilen is
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
He skeet, niet werken vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hadden we elkaar fijn hele dagen kunnen besmettenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jammer dat we niet in elkaars buurt wonen![]()
ja blijkbaar is er en sport opquote:Op zondag 15 maart 2020 14:43 schreef dud0r het volgende:
Ah ik zie dat onze Oostenrijkse vriend weer aan het huilen is
en dat blijkt geen sport te zijn
vindt hij vervelend want ja nu kan hij geen auto's zien crossenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en radio 1 heeft het alleen over de sport en de corona dus ik ga weer zappentwitter:MaartjeSchrijft twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:43:29Al onofficieel bericht gehad, school van dochter gaat dicht. reageer retweet
Nee, denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nein! Is ook niet veel werk denk ik op werk
Het is erg, maar toch als je naar de cijfers kijkt dan valt het nog wel mee. Ieder geval is er natuurlijk 1 teveel
31 december 2019 werd voor het eerst het coronavirus Covid-19 vastgesteld bij een persoon in China. Inmiddels verspreidt het virus zich over de hele wereld. Het aantal besmettingen wereldwijd is vastgesteld op ruim 156.000, meldt Johns Hopkins University. 5833 mensen overleden aan het virus en bijna 75.000 personen herstelden. In dit bericht vindt u de ontwikkelingen van zondag 15 maart.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hadden we elkaar fijn hele dagen kunnen besmettenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daadwerkelijk aantal casis liggen in nederland veel hoger. Over anderhalve week zijn onze IC bedden op, indien dat zal gebeuren gaan de doden hier in rap tempo stijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet.
Het is erg, maar toch als je naar de cijfers kijkt dan valt het nog wel mee. Ieder geval is er natuurlijk 1 teveel
31 december 2019 werd voor het eerst het coronavirus Covid-19 vastgesteld bij een persoon in China. Inmiddels verspreidt het virus zich over de hele wereld. Het aantal besmettingen wereldwijd is vastgesteld op ruim 156.000, meldt Johns Hopkins University. 5833 mensen overleden aan het virus en bijna 75.000 personen herstelden. In dit bericht vindt u de ontwikkelingen van zondag 15 maart.![]()
Ben er ook weggegaan, heb hem weer op 538 gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 14:45 schreef Nizno het volgende:
en radio 1 heeft het alleen over de sport en de corona dus ik ga weer zappentwitter:MaartjeSchrijft twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:43:29Al onofficieel bericht gehad, school van dochter gaat dicht. reageer retweet
Dit is wereld wijd. Staan nu ook gevallen bij die zijn hersteld.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daadwerkelijk aantal casis liggen in nederland veel hoger. Over anderhalve week zijn onze IC bedden op, indien dat zal gebeuren gaan de doden hier in rap tempo stijgen
Het is nog niet gestopt, ze moeten veel meer maatregelen gaan nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
he maar wacht ff... sky kan niet naar huis wanthuisgenoot en wil niet bij pa blijven.... hop naar mickytjuh!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het kan zo simpel zijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
he maar wacht ff... sky kan niet naar huis want
[..]
huisgenoot en wil niet bij pa blijven.... hop naar mickytjuh!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Overal gaat alles dicht Mario. In de hele wereld worden steden gesloten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
denken in mogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben ineens super moe man...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:04:33Hier een tip hij is voor gratis: mocht u in een kustprovincie wonen en op uw contactloze zondag denken 'nou ik ga de tuin maar eens ontbladeren' wacht dan tot de wind is gaan liggen, tenzij u tijdsbesteding voor de hele dag zoekt, dan raad ik u aan om net als ik nu te beginnen. reageer retweet
nee erst zegten ze vanaf mandaag zijn restaurants,cafes, bars nur tot 15 00 ope, vandaag nieuwe maßnahme het werd alles gesloten niks heeft openquote:Op zondag 15 maart 2020 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal gaat alles dicht Mario. In de hele wereld worden steden gesloten.![]()
Daisyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoezo niet? jij bent ook knetterluiquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dan kan ik beter niet langskomen
samen in bedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef Nizno het volgende:
twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:04:33Hier een tip hij is voor gratis: mocht u in een kustprovincie wonen en op uw contactloze zondag denken 'nou ik ga de tuin maar eens ontbladeren' wacht dan tot de wind is gaan liggen, tenzij u tijdsbesteding voor de hele dag zoekt, dan raad ik u aan om net als ik nu te beginnen. reageer retweet
lui ben ik wel jaquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo niet? jij bent ook knetterlui
samen in bed![]()
![]()
Jawel, gaan we samen in bed liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dan kan ik beter niet langskomen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
denken in mogelijkheden zei ik al.... kom op... tjop tjop naarmickquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, omdat het hard gaat. HIer worden de maatregelen ook steeds aangescherptquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee erst zegten ze vanaf mandaag zijn restaurants,cafes, bars nur tot 15 00 ope, vandaag nieuwe maßnahme het werd alles gesloten niks heeft openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar kom op zeg iedereen kan best van 10 tot 15u naar de bar hoor.... we willen wel onze alcohol
net een belg die naar zeeland gaat voor zn pintjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gaffer seks op npo1 midden overdag![]()
![]()
![]()
We mogen niets meer, maar we mogen wel naar de winkel,quote:Op zondag 15 maart 2020 14:56 schreef Nizno het volgende:
ja maar kom op zeg iedereen kan best van 10 tot 15u naar de bar hoor.... we willen wel onze alcohol
net een belg die naar zeeland gaat voor zn pintje
Ja zal wel moeten ook maar wel raar want daar moeten ook de zieke mensen hun boodschappen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ouders willen volgende week scholen dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen niets meer, maar we mogen wel naar de winkel,
Ja zal wel moeten ook maar wel raar want daar moeten ook de zieke mensen hun boodschappen doen.
regering gaat er eindelijk in mee.
nou dan moeten we maar met de kinderen naar het indoorspeelparadijs want anders vervelen ze zich
aldus de ouders van de 250 kinderen die samen in plopsa spelen en elkaar aansteken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja ben benieuwd hoe dit allemaal gaat ontwikkelen
Het gaat echt niet leuk worden. Je hele leven on holdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:34:19Een viroloog, een epidemioloog en een longarts zitten in de kroeg. Zegt de barman: ‘dit lijkt me geen erg verantwoord begin van een mop, dames.’ reageer retweet
supermarkten kunnen ze niet opsloten
levensmiddel is het belangrijkste
ze kunnen modewinkels schließen ja![]()
dan roep ik nog een keer op voor tijdens de lockdown ook geen huur en vaste lasten te heffen want de ondernemers kunnen hun onderneming niet open hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, alles behalve winkels voor voedsel.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
supermarkten kunnen ze niet opsloten
levensmiddel is het belangrijkste
ze kunnen modewinkels schließen ja
Maar ja die mensen lopen net zoveel gevaar als iemand in een kleding zaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
personeel van die modezaken kan bijspringen in de supermarkt als daar iemand besmet raaktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wel met gebok want het zal druk wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:04 schreef Nizno het volgende:
personeel van die modezaken kan bijspringen in de supermarkt als daar iemand besmet raakt
Hoe zullen ze dat gaan doen vraag ik me af
Naar opa en oma kunne ze ook niet, want daar mogen ze niet meer komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik leesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met al die vertragingen denk ik dat die al getroffen is door een virus..
vet- rag- dingen hoe dannnnnnnnnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en weer seks op npo1
Ja ook een vorm van sport Niz
Kijk dat hadden we dus niet gehad als we dat aanrecht recht niet hadden opgegevenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werken
Hoe zullen ze dat gaan doen vraag ik me af
Naar opa en oma kunne ze ook niet, want daar mogen ze niet meer komen![]()
![]()
het is midden overdag er kijken ook kleine kinderen dot!! dit kunnen ze niet maken. vieze hornbach
Fuck een domme reclamequote:Op zondag 15 maart 2020 15:12 schreef Nizno het volgende:
het is midden overdag er kijken ook kleine kinderen dot!! dit kunnen ze niet maken. vieze hornbach
[ afbeelding ]![]()
Ik schakelde de tv al in![]()
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
Lekkere filmpjes op twitter weer.![]()
Ze openen huizen in China.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
yep een en al natuurquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
![]()
twitter:MAMAMOOpancakes twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:12:46Hornbach did not just made a ad and put it on tv where you see a bunch of insects fucking each other.... We were in the living room... with my parents.... reageer retweet
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
waar overledenen in liggen ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:15 schreef 88-4 het volgende:
Lekkere filmpjes op twitter weer.![]()
Ze openen huizen in China.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
![]()
![]()
Jep.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Jullie mannen zijn dom geweest dat toe te staanquote:Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kijk dat hadden we dus niet gehad als we dat aanrecht recht niet hadden opgegeven![]()
Nu gaan we krijgen, ik blijf niet thuis blijf jij maar thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kinderen zien genoeg denk ik op internet.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Gewoon meer seks op tv. Wennen ze er aan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Wat is dat Marioquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk nu
zivildienst ,zivildieners werden nu gebruiktDe bijtjes en de bloempjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je kinderen hebt vind ik dat wel.. een van de twee doet het huis en kinderen al dan niet roulerend.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn dom geweest dat toe te staan![]()
Nu gaan we krijgen, ik blijf niet thuis blijf jij maar thuis
Waarom geld uitgeven om anderen je kind op te laten vangen of een "sleutelkind" opvoedden..![]()
zivil dus civil dus burgersquote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat Mario
[..]
De bijtjes en de bloempjes![]()
Daarom. Geen reden om het nog langer voor ze te verstoppen. Ze leren maar dat ze niet uit een fabriek komen. Of was dat nou met eten? Ik haal dat altijd door elkaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die kinderen zien genoeg denk ik op internet.![]()
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt vind ik dat wel.. een van de twee doet het huis en kinderen al dan niet roulerend.
Waarom geld uitgeven om anderen je kind op te laten vangen of een "sleutelkind" opvoedden..
Ben ook zo een die vind dat een van de ouder bij de kinderen moet blijven. Maar mensen willen steeds luxer leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daarom. Geen reden om het nog langer voor ze te verstoppen. Ze leren maar dat ze niet uit een fabriek komen. Of was dat nou met eten? Ik haal dat altijd door elkaar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eensquote:Op zondag 15 maart 2020 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poes![]()
Dacht het toch ff niet hèquote:Op zondag 15 maart 2020 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poes![]()
![]()
ben jij zo preuts???quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk dat jij gelijk afknapt op een poes als je dat zo vol in beeld krijgt tijdens een bevallingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurtquote:![]()
![]()
Ligt eraan.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Ben ook zo een die vind dat een van de ouder bij de kinderen moet blijven. Maar mensen willen steeds luxer leven.
Hier zijn bijna alleen maar uitzendbanen het loon ligt een klein beetje boven bijstandsniveau maar net genoeg dat je heel weinig toeslagen krijgt.
Dan moet je wel met zijn 2en werken anders kom je de maand niet rond.![]()
ik heb al eens live bevallingen gezien en nee ben nog niet genezenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk afknapt op een poes als je dat zo vol in beeld krijgt tijdens een bevallingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb je wel iemand om tegen te schelden..quote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurt![]()
Tot nu toe heb ik al mijn bevallingen zonder te schelden overleeftquote:Op zondag 15 maart 2020 15:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb je wel iemand om tegen te schelden..![]()
![]()
Oke, dan mag je er van blijven genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat vond ik ook, lekkerbezig om de hele bevalling al te regiserenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Beetje jammer dit. Waren we net zo lekker op gang.kom op pijn is fijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja dat is natuurlijk geen goede tvquote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik al mijn bevallingen zonder te schelden overleeft
we willen de kinderen goede educatie geven dus er moet ook goed gejank en gevloek in hoor.
wel goed laten horen hoeveel pijn het doet. terwijl ze vol in je ontplofte cavia kijkendank uquote:
En bloed is goed en jeuk is leuk!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:28 schreef Nizno het volgende:
ja dat vond ik ook, lekker
[..]
bezig om de hele bevalling al te regiseren
[..]
kom op pijn is fijn!![]()
![]()
Pijn is fijn, bloed is goed en onderkoeling is de bedoelingquote:Op zondag 15 maart 2020 15:28 schreef Nizno het volgende:
ja dat vond ik ook, lekker
[..]
bezig om de hele bevalling al te regiseren
[..]
kom op pijn is fijn!Hahaha ik zal erover nadenkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
j
[..]
a dat is natuurlijk geen goede tv
we willen de kinderen goede educatie geven dus er moet ook goed gejank en gevloek in hoor.
wel goed laten horen hoeveel pijn het doet. terwijl ze vol in je ontplofte cavia kijken
[..]
dank u![]()
![]()
precies u snapt hetquote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En bloed is goed en jeuk is leuk!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
potver... gezeik over bevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
potver... gezeik over bevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maken is het leukste gedeelte
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
potver... gezeik over bevallen...wie of wat houd je tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooie tijd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ow ja das wel lastigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja proberen deden ex en ik ook vaakquote:
lukte nooit maar elke keer deden we een nieuwe pogingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
goede opvoedingquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef madam-april het volgende:
Mijn kind is raaarrrrIk vraag of ze chipsjes wil zegt ze 'nee mama, ik wil anjovis'
Hahaha, geniale antwoordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef madam-april het volgende:
Mijn kind is raaarrrrIk vraag of ze chipsjes wil zegt ze 'nee mama, ik wil anjovis'
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
even voor mijn beeldvormingquote:
wat zeg je hier nou precies?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kind is gek op visquote:Laatst mocht ze kiezen of ze een grote stroopwafel wilde van de stroopwafelkar of een haring met uitjes van de viskar.. ze wilde de haring
![]()
![]()
ik ga ook altijd voor de haringquote:Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kind is gek op visLaatst mocht ze kiezen of ze een grote stroopwafel wilde van de stroopwafelkar of een haring met uitjes van de viskar.. ze wilde de haring
het is dat ik nu mn huispak aan heb anders was ik naar de winkel gegaan om nu een haring te halenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat je een kanjer bent.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming
wat zeg je hier nou precies?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ik wil het best geloven maar ik heb er moeite mee t te gelovenquote:
wat is kanjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk je van een uitleg wijzer te worden?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming
wat zeg je hier nou precies?![]()
![]()
ik wilde hem een serieuze kans geven maar het lukt niet echtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Denk je van een uitleg wijzer te worden?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde hem een serieuze kans geven maar het lukt niet echt![]()
![]()
Knot op je kop, Airmaxen aan en hup in je huispak naar de winkelquote:Op zondag 15 maart 2020 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga ook altijd voor de haring
het is dat ik nu mn huispak aan heb anders was ik naar de winkel gegaan om nu een haring te halen#TokkieStyle
![]()
bijna volDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
neuj, mijn huispak is een hertquote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Knot op je kop, Airmaxen aan en hup in je huispak naar de winkel#TokkieStyle
vol?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
4 nogDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: