twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:04:33Hier een tip hij is voor gratis: mocht u in een kustprovincie wonen en op uw contactloze zondag denken 'nou ik ga de tuin maar eens ontbladeren' wacht dan tot de wind is gaan liggen, tenzij u tijdsbesteding voor de hele dag zoekt, dan raad ik u aan om net als ik nu te beginnen. reageer retweet
nee erst zegten ze vanaf mandaag zijn restaurants,cafes, bars nur tot 15 00 ope, vandaag nieuwe maßnahme het werd alles gesloten niks heeft openquote:Op zondag 15 maart 2020 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal gaat alles dicht Mario. In de hele wereld worden steden gesloten.
Daisyquote:
hoezo niet? jij bent ook knetterluiquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dan kan ik beter niet langskomen
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef Nizno het volgende:
twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:04:33Hier een tip hij is voor gratis: mocht u in een kustprovincie wonen en op uw contactloze zondag denken 'nou ik ga de tuin maar eens ontbladeren' wacht dan tot de wind is gaan liggen, tenzij u tijdsbesteding voor de hele dag zoekt, dan raad ik u aan om net als ik nu te beginnen. reageer retweet
lui ben ik wel jaquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo niet? jij bent ook knetterlui
samen in bed
Jawel, gaan we samen in bed liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dan kan ik beter niet langskomen
mickquote:
Ja, omdat het hard gaat. HIer worden de maatregelen ook steeds aangescherptquote:Op zondag 15 maart 2020 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee erst zegten ze vanaf mandaag zijn restaurants,cafes, bars nur tot 15 00 ope, vandaag nieuwe maßnahme het werd alles gesloten niks heeft open
We mogen niets meer, maar we mogen wel naar de winkel,quote:Op zondag 15 maart 2020 14:56 schreef Nizno het volgende:
ja maar kom op zeg iedereen kan best van 10 tot 15u naar de bar hoor.... we willen wel onze alcohol
net een belg die naar zeeland gaat voor zn pintje
ouders willen volgende week scholen dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen niets meer, maar we mogen wel naar de winkel,
Ja zal wel moeten ook maar wel raar want daar moeten ook de zieke mensen hun boodschappen doen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:34:19Een viroloog, een epidemioloog en een longarts zitten in de kroeg. Zegt de barman: ‘dit lijkt me geen erg verantwoord begin van een mop, dames.’ reageer retweet
Ja, alles behalve winkels voor voedsel.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
supermarkten kunnen ze niet opsloten
levensmiddel is het belangrijkste
ze kunnen modewinkels schließen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |