ja fok bokt enormquote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Het lijkt wel of mijn berichten random geplaatst worden.
Jammer dat we niet in elkaars buurt wonenquote:
Gaat ook heel raarquote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Het lijkt wel of mijn berichten random geplaatst worden.
ik zie een kansquote:
He skeet, niet werken vandaag?quote:
Hadden we elkaar fijn hele dagen kunnen besmettenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jammer dat we niet in elkaars buurt wonen
ja blijkbaar is er en sport opquote:Op zondag 15 maart 2020 14:43 schreef dud0r het volgende:
Ah ik zie dat onze Oostenrijkse vriend weer aan het huilen is
en radio 1 heeft het alleen over de sport en de corona dus ik ga weer zappentwitter:MaartjeSchrijft twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:43:29Al onofficieel bericht gehad, school van dochter gaat dicht. reageer retweet
Nee, denk ik ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nein! Is ook niet veel werk denk ik op werk
Ja precies.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hadden we elkaar fijn hele dagen kunnen besmetten
Daadwerkelijk aantal casis liggen in nederland veel hoger. Over anderhalve week zijn onze IC bedden op, indien dat zal gebeuren gaan de doden hier in rap tempo stijgenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet.
Het is erg, maar toch als je naar de cijfers kijkt dan valt het nog wel mee. Ieder geval is er natuurlijk 1 teveel
31 december 2019 werd voor het eerst het coronavirus Covid-19 vastgesteld bij een persoon in China. Inmiddels verspreidt het virus zich over de hele wereld. Het aantal besmettingen wereldwijd is vastgesteld op ruim 156.000, meldt Johns Hopkins University. 5833 mensen overleden aan het virus en bijna 75.000 personen herstelden. In dit bericht vindt u de ontwikkelingen van zondag 15 maart.
Ben er ook weggegaan, heb hem weer op 538 gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 14:45 schreef Nizno het volgende:
en radio 1 heeft het alleen over de sport en de corona dus ik ga weer zappentwitter:MaartjeSchrijft twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:43:29Al onofficieel bericht gehad, school van dochter gaat dicht. reageer retweet
Dit is wereld wijd. Staan nu ook gevallen bij die zijn hersteld.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daadwerkelijk aantal casis liggen in nederland veel hoger. Over anderhalve week zijn onze IC bedden op, indien dat zal gebeuren gaan de doden hier in rap tempo stijgen
huisgenoot en wil niet bij pa blijven.... hop naar mickytjuh!!quote:
Het kan zo simpel zijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
he maar wacht ff... sky kan niet naar huis want
[..]
huisgenoot en wil niet bij pa blijven.... hop naar mickytjuh!!
Overal gaat alles dicht Mario. In de hele wereld worden steden gesloten.quote:
denken in mogelijkhedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |