lijkt me eigenlijk ook wel verstandig. als je iets alleen in limbo en brabant gaat doen gaat t in gelderland en zeeland door en dan helpt t nog nietquote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, gewoon door het hele land dezelfde maatregelen?
quote:De Amerikaanse regering wil een Duits bedrijf kopen dat bezig is met de ontwikkeling van een vaccin tegen COVID-19, schrijft de Duitse krant Die Welt zondag op basis van bronnen dicht bij de Duitse regering. De Amerikaanse president Donald Trump zou met de aankoop de exclusieve rechten op het mogelijke vaccin willen veiligstellen voor de Verenigde Staten.
Ja, het schijnt heel druk op het COR forum te zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook wat drukker dan normaal volgens mij.
Dat bedrijf zal gek zijn als ze dat doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Nizno het volgende:
die vent is echt gek daar in amerika
https://www.nu.nl/coronav(...)onavaccin-in-vs.html
[..]
quote:De Amerikaanse president biedt het bedrijf volgens de bronnen ‘een groot bedrag’ voor de exclusieve rechten op het onderzoek. „Trump doet er alles aan om een vaccin voor de Verenigde Staten te krijgen. Maar alleen bedoeld voor de Amerikanen”, luidt het.
Ja das luguberquote:Op zondag 15 maart 2020 14:36 schreef Jippie68 het volgende:
Vond het ook wel luguber, wacht je op een persconferentie Corona, heb je ineens Astrid Kersseboom op een begraafplaats in beeld
tis een privaat bedrijf dus ze hebben alle recht om het te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedrijf zal gek zijn als ze dat doen.
Mafklapper die Trump
Ja, en dan gaat het uit het zorgpakket want het is te duur en moeten mensen het zelf betalenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis een privaat bedrijf dus ze hebben alle recht om het te doen.
en gezien de historie van de pharmasie zou het me niet verbazen als het ook weer op zoiets uit gaat draaien.
Is elke keer dat prijzen twintigduizend keer over de kop gaan omdat iemand alleen het patent op koopt
ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat het uit het zorgpakket want het is te duur en moeten mensen het zelf betalen
Tot vannachtquote:
Tot straks Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |