wel met gebok want het zal druk wordenquote:
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:04 schreef Nizno het volgende:
personeel van die modezaken kan bijspringen in de supermarkt als daar iemand besmet raakt
Ik leesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met al die vertragingen denk ik dat die al getroffen is door een virus..
Kijk dat hadden we dus niet gehad als we dat aanrecht recht niet hadden opgegevenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werken
Hoe zullen ze dat gaan doen vraag ik me af
Naar opa en oma kunne ze ook niet, want daar mogen ze niet meer komen
Fuck een domme reclamequote:Op zondag 15 maart 2020 15:12 schreef Nizno het volgende:
het is midden overdag er kijken ook kleine kinderen dot!! dit kunnen ze niet maken. vieze hornbach
[ afbeelding ]
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
yep een en al natuurquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
twitter:MAMAMOOpancakes twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:12:46Hornbach did not just made a ad and put it on tv where you see a bunch of insects fucking each other.... We were in the living room... with my parents.... reageer retweet
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
waar overledenen in liggen ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:15 schreef 88-4 het volgende:
Lekkere filmpjes op twitter weer.![]()
Ze openen huizen in China.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |