wel met gebok want het zal druk wordenquote:
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:04 schreef Nizno het volgende:
personeel van die modezaken kan bijspringen in de supermarkt als daar iemand besmet raakt
Ik leesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met al die vertragingen denk ik dat die al getroffen is door een virus..
Kijk dat hadden we dus niet gehad als we dat aanrecht recht niet hadden opgegevenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, iemand die meedenkt Of oppassen op kinderen als moeders niet meer kunnen werken
Hoe zullen ze dat gaan doen vraag ik me af
Naar opa en oma kunne ze ook niet, want daar mogen ze niet meer komen
Fuck een domme reclamequote:Op zondag 15 maart 2020 15:12 schreef Nizno het volgende:
het is midden overdag er kijken ook kleine kinderen dot!! dit kunnen ze niet maken. vieze hornbach
[ afbeelding ]
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
yep een en al natuurquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
als je kinderen beschaamd zijn van seksende dieren dan denk ik dat je ze toch even een beetje beter op moet voedentwitter:urbannails1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:57:25Wat een belachelijke reclame heeft Hornbach nu weer??!! Breng leven in je tuin, en zie je alleen maar vrijende beesten... mijn kinderen waren gewoon beschaamd! Belachelijk! reageer retweet
twitter:MAMAMOOpancakes twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:12:46Hornbach did not just made a ad and put it on tv where you see a bunch of insects fucking each other.... We were in the living room... with my parents.... reageer retweet
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
waar overledenen in liggen ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:15 schreef 88-4 het volgende:
Lekkere filmpjes op twitter weer.![]()
Ze openen huizen in China.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
Jep.quote:
Jullie mannen zijn dom geweest dat toe te staanquote:Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kijk dat hadden we dus niet gehad als we dat aanrecht recht niet hadden opgegeven
Die kinderen zien genoeg denk ik op internet.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Gewoon meer seks op tv. Wennen ze er aan.
Wat is dat Marioquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk nu
zivildienst ,zivildieners werden nu gebruikt
De bijtjes en de bloempjesquote:
Als je kinderen hebt vind ik dat wel.. een van de twee doet het huis en kinderen al dan niet roulerend.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn dom geweest dat toe te staan![]()
Nu gaan we krijgen, ik blijf niet thuis blijf jij maar thuis
zivil dus civil dus burgersquote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat Mario
[..]
De bijtjes en de bloempjes
Daarom. Geen reden om het nog langer voor ze te verstoppen. Ze leren maar dat ze niet uit een fabriek komen. Of was dat nou met eten? Ik haal dat altijd door elkaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die kinderen zien genoeg denk ik op internet.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt vind ik dat wel.. een van de twee doet het huis en kinderen al dan niet roulerend.
Waarom geld uitgeven om anderen je kind op te laten vangen of een "sleutelkind" opvoedden..
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poesquote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daarom. Geen reden om het nog langer voor ze te verstoppen. Ze leren maar dat ze niet uit een fabriek komen. Of was dat nou met eten? Ik haal dat altijd door elkaar.
eensquote:Op zondag 15 maart 2020 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poes
Dacht het toch ff niet hèquote:Op zondag 15 maart 2020 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de geboorte van het kind van m-a doen we live op tv met closeups van de poes
ben jij zo preuts???quote:
Denk dat jij gelijk afknapt op een poes als je dat zo vol in beeld krijgt tijdens een bevallingquote:
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurtquote:
Ligt eraan.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Ben ook zo een die vind dat een van de ouder bij de kinderen moet blijven. Maar mensen willen steeds luxer leven.
ik heb al eens live bevallingen gezien en nee ben nog niet genezenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk afknapt op een poes als je dat zo vol in beeld krijgt tijdens een bevalling
Heb je wel iemand om tegen te schelden..quote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurt
Tot nu toe heb ik al mijn bevallingen zonder te schelden overleeftquote:Op zondag 15 maart 2020 15:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb je wel iemand om tegen te schelden..
bezig om de hele bevalling al te regiserenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Beetje jammer dit. Waren we net zo lekker op gang.
kom op pijn is fijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik verga van de pijn heb ik niet zoveel behoefte aan een cameraploeg in de buurt
a dat is natuurlijk geen goede tvquote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik al mijn bevallingen zonder te schelden overleeft
dank uquote:
En bloed is goed en jeuk is leuk!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:28 schreef Nizno het volgende:
ja dat vond ik ook, lekker
[..]
bezig om de hele bevalling al te regiseren
[..]
kom op pijn is fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |