twitter:victorginori twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:15:57Ik verwacht overigens van de wc-papier hoarders wel filmpjes waarin ze zichzelf thuis in wc-papier wikkelen. #coronavirus https://t.co/UkAPTCEnv8 reageer retweet
Haha dat vind ik wel een hele lieve omschrijvingquote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
bevlogen persoonlijkheid is het beste om haar te omschrijven, ze heeft ook een tijdje gewerkt met psychiatrisch uitgedaagde asielzoekers en daardoor kwamen er ook tientallen statussen die daar verband mee hielden
alles dat ik over haar schrijf reflecteert ook op mij want ik heb een relatie met haar gehadquote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat vind ik wel een hele lieve omschrijvingwat is je Full Bitch Mode omschrijving?
oeh lekker, ik eet zo een lekkere tosti kaas met salamiquote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef madam-april het volgende:
Ik ben bittergarnituur aan het maken..
Ik zie wel veel humor in de twitterberichten terug, dat houdt het een beetje luchtig.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef Nizno het volgende:
twitter:victorginori twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:15:57Ik verwacht overigens van de wc-papier hoarders wel filmpjes waarin ze zichzelf thuis in wc-papier wikkelen. #coronavirus https://t.co/UkAPTCEnv8 reageer retweet
ja ik ben blij met twitter en de luchtigheidquote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zie wel veel humor in de twitterberichten terug, dat houdt het een beetje luchtig.
Ja echt he, waarom doen sommige daar zo m oeilijk over?quote:
quote:De 39-jarige Nick wil goed voorbereid zijn op een eventuele noodsituatie en heeft daarom voor de zekerheid een grote hoeveelheid eten ingeslagen. Een dag na het in huis halen van een weekvoorraad aan chips staat hij vreemd genoeg toch weer opnieuw in de supermarkt voor het chipsschap.
“Heel gek. Ik stond hier gister nog met allemaal zakken in mijn wagentje, maar ik heb niks meer in huis”, zegt Nick. Hij legt acht zakken ribbelchips, Bugles en wat Pringlesbussen in zijn karretje. “Waarschijnlijk heb ik de hoeveelheid die je nodig hebt verkeerd ingeschat. Dat weet ik ook niet goed. Ik haal het normaal niet in huis want dan kan ik er niet vanaf blijven.”
Is toch de uitzending van vrijdagavond? Ze zouden in beeld moeten zetten dat het een herhaling is, we zijn 2 dagen verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, waarom doen sommige daar zo m oeilijk over?
twitter:tweeter_opa twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:55:24Tom Hanks kreeg AIDS in Philadelphia, overleefde 4 jaar op een onbewoond eiland en 1 jaar in een luchthaven terminal. Hij redde in WO2 Private Ryan. Hij overleefde zelfs de reis naar de maan met Apollo 13.
Als zo’n superman overlijdt aan #corona dan gaan we er allemaal aan! https://t.co/MzRYsIB2fJ reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zie wel veel humor in de twitterberichten terug, dat houdt het een beetje luchtig.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Nizno het volgende:
Man iedere dag opnieuw in supermarkt voor weekvoorraad chips
[..]
Heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]twitter:tweeter_opa twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:55:24Tom Hanks kreeg AIDS in Philadelphia, overleefde 4 jaar op een onbewoond eiland en 1 jaar in een luchthaven terminal. Hij redde in WO2 Private Ryan. Hij overleefde zelfs de reis naar de maan met Apollo 13.
Als zo’n superman overlijdt aan #corona dan gaan we er allemaal aan! https://t.co/MzRYsIB2fJ reageer retweet
O, ik lees het net in de krant, geen idee dat het van vrijdag avond isquote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is toch de uitzending van vrijdagavond? Ze zouden in beeld moeten zetten dat het een herhaling is, we zijn 2 dagen verder.
de krant online of papier?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik lees het net in de krant, geen idee dat het van vrijdag avond is
onlinequote:
does linkjequote:
Moest even kijken, stond in nu.nl en was een nieuw berichtquote:
ah dan is het onwaarschijnlijk dat dat nog een vrijdaguitspraak isquote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even kijken, stond in nu.nl en was een nieuw bericht
TV aanstaan en hoorde daar iemand net een betoog houden om de scholen open te houden, maar denk dat inmiddels al achterhaalde 'redenen' zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik lees het net in de krant, geen idee dat het van vrijdag avond is
ff je geluid uit doen bij dit filmpje want irritant muziekjetwitter:MatthewFoldi twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:44:22“How’s nationwide self-quarantine going?” https://t.co/oP7sdQiUPA reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:41 schreef Nizno het volgende:
ff je geluid uit doen bij dit filmpje want irritant muziekjetwitter:MatthewFoldi twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:44:22“How’s nationwide self-quarantine going?” https://t.co/oP7sdQiUPA reageer retweet
dat vingertje op het eind ookquote:
Want??quote:Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef skysherrif het volgende:
ik kan misschien niet terug naar Rotterdam![]()
nee lijken van die vliegtuigjes die ze gebruiken voor parasjuut springenquote:
oeps zit je in limburg/brabant?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef skysherrif het volgende:
ik kan misschien niet terug naar Rotterdam![]()
kut iddquote:Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Mijn huisgenote werkt in een huisartsenpraktijk en moet eigenlijk ook in een soort quarantaine
Smokkelroute wc papierquote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee lijken van die vliegtuigjes die ze gebruiken voor parasjuut springen
ik zou het bijna denken iddquote:
huisgenoten die niet ziek zijn moet kunnen toch, of is zij mogelijk aangestoken??quote:Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Mijn huisgenote werkt in een huisartsenpraktijk en moet eigenlijk ook in een soort quarantaine
dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja enorm, heb echt geen zin om weken hier bij mn pa te gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |