Haha ja zo slim ben je wel jaquote:Op zondag 15 maart 2020 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ja ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik kans blijf houden he
ja dan moet je idd voorzichtig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekker, maar mijn stofwisseling is naar de klotuh, dus moet uitkijken met wat ik eet.
Maar in het weekend wil ik ze wel eens eten hoor, gisteren ook krieltjes gebakken
Zal ze niet de enige zijn denk ik, veel zijn er bang voorquote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Nizno het volgende:
als ik facebookstatussen van mn ex lees ben ik zo blij dat ik die 15 jaar geleden uit mn leven heb laten stappen.
helemaal gek met het coronavirus. ze is nog steeds soort van van mening dat ze het wel eens kan hebben ofzo
ook lekker. volgend weekend maar eens een goede bak van maken en invriezen.quote:
ALweerquote:
Van die mensen die helemaal in complete paniek modus schietenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Nizno het volgende:
als ik facebookstatussen van mn ex lees ben ik zo blij dat ik die 15 jaar geleden uit mn leven heb laten stappen.
helemaal gek met het coronavirus. ze is nog steeds soort van van mening dat ze het wel eens kan hebben ofzo
zorgmedewerkers hebben idd het meest risicoquote:Op zondag 15 maart 2020 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Zes medewerkers van het UMCG in Groningen zijn besmet met het coronavirus. Dat is dit weekend gebleken.
Dit staat in een sms-bericht dat het UMCG heeft verstuurd naar zijn medewerkers. Een woordvoerder van het ziekenhuis bevestigt de besmettingen.
Pfff, lopen ook een hoger risicoquote:Op zondag 15 maart 2020 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Zes medewerkers van het UMCG in Groningen zijn besmet met het coronavirus. Dat is dit weekend gebleken.
Dit staat in een sms-bericht dat het UMCG heeft verstuurd naar zijn medewerkers. Een woordvoerder van het ziekenhuis bevestigt de besmettingen.
nouja je hebt er bang voor zijn en je hebt 20 statussen op een dag met allemaal linkjes en onderzoekjes en dan het verhaal dat ze maar zelf in isolement is gegaan en de hond uit laat op rustige momenten (waarvan ik weet dat t dus zo goed als snachts is aangezien het altijd al een nachtdier was)quote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze niet de enige zijn denk ik, veel zijn er bang voor
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorgmedewerkers hebben idd het meest risico
Yep, dat is nadeel dat zij wel gewoon moeten werken en dus als nog bestem kunnen rakenquote:
Valt mee.quote:
bevlogen persoonlijkheid is het beste om haar te omschrijven, ze heeft ook een tijdje gewerkt met psychiatrisch uitgedaagde asielzoekers en daardoor kwamen er ook tientallen statussen die daar verband mee hieldenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van die mensen die helemaal in complete paniek modus schieten
Idd ja. Vooral dat nepnieuws is echt kut.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Vraag mij af wanneer mensen gaan 'flippen' onder druk van alle maatregelen en (nep) nieuwsberichten
ene wat sneller dan de anderequote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Vraag mij af wanneer mensen gaan 'flippen' onder druk van alle maatregelen en (nep) nieuwsberichten
Dan komt het echt dichtbij.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:23 schreef Nizno het volgende:
de
[..]
ene wat sneller dan de andere
ik zal pas flippen tegen de tijd dat het bij mn ouders zus of de kinderen voor komt vrees ik
APart verhaal is dat van die man.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik vermoed maar zo dat de scholen niet dicht gaan
GGD-directeur vindt dat scholen niet hoeven te sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |