owwww hij wil ze met jou ook nogquote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja het is wel de bedoeling dat ik ze uitbroed dan
doe je toch nietquote:Hahaha ja ik zal het in overweging nemen
Ohjaquote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog kinderen krijgen
JIj wel hoor, ze hebben Niz net geholpen om boven Mario te komen dus kunnen ze jou ook wel helpen om boven mij te komenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Jippie68 het volgende:
Maarreh, zou ik Dotteke nog in kunnen halen?
ik heb net mn laatsten in de pan, maar eet ze toch niet vaak.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Zo, eindelijk na 4 dagen een zak aardappelen kunnen kopen
Had ik net ook, of vak bleef leeg nadat ik op invoeren had gekliktquote:Op zondag 15 maart 2020 13:09 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan lukte niet meer om hier te posten. Bleef maar op bezig staan.
hier net zo, dus maar ff geF5tquote:Op zondag 15 maart 2020 13:09 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan lukte niet meer om hier te posten. Bleef maar op bezig staan.
nequote:Op zondag 15 maart 2020 13:10 schreef Jippie68 het volgende:
Oh willen jullie mij dan helpen pm Dot in te halen
Haha ja hij vindt me leuk ofzo geloof ik.. weet ook niet waarom preciesquote:Op zondag 15 maart 2020 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww hij wil ze met jou ook nog
[..]
doe je toch niet
nouja dat snap ik dan weer wel eigenlijksquote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja hij vindt me leuk ofzo geloof ik.. weet ook niet waarom precies
Ik eet ze ook niet vaak, maar krijg misschien twee weken een logeetje en die eet ze welquote:Op zondag 15 maart 2020 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net mn laatsten in de pan, maar eet ze toch niet vaak.
stamppotten en een keer gebakken, maar gekookt vinnik ze niet lekker, nooit gevonden.
Ja dat heb ik ook gedaan, zit niets anders op hequote:
ja ex eet ze ook, dan eet ik ze ook wel. maar wel max 1 of 2 en dan een hele lading groente er bij zodat ik amper de smaak van de aardappel proefquote:Op zondag 15 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet ze ook niet vaak, maar krijg misschien twee weken een logeetje en die eet ze wel
klopt.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, zit niets anders op he
aahwquote:Op zondag 15 maart 2020 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja dat snap ik dan weer wel eigenlijks
quote:
Ik vind ze wel lekker, maar mijn stofwisseling is naar de klotuh, dus moet uitkijken met wat ik eet.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ex eet ze ook, dan eet ik ze ook wel. maar wel max 1 of 2 en dan een hele lading groente er bij zodat ik amper de smaak van de aardappel proef
gebakken zijn ze gewoon lekkerder, of door de stamppot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |