quote:Van dat soort waar van je al kan zien dat je dat zeker niet bij zijn vrouw of zus moet proberen.
Wat een rare kwiebusquote:
veul te druk. 1 minime is al te veel van het goede dus moet niet denken aan 3quote:
Nee, dat valt wel mee. Tenzij je absoluut niets kan hebbenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
veul te druk. 1 minime is al te veel van het goede dus moet niet denken aan 3
Het is gewoon waar..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef Nizno het volgende:
en ook een goede reactie er onder
ja ik weet t het is enorm discriminerend maar wel kloppend
[..]
Mr-april wil er nog meerquote:Op zondag 15 maart 2020 13:00 schreef Nizno het volgende:
dan neem jij er ook 3, neem ik er geen, zit de mensheid weer goed op gemiddeld
Hoop het ookquote:Op zondag 15 maart 2020 13:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze snel komen
emt hij er lekker meer, kun je ze mooi bij hem achter laten als je toch besluit lesbeau te wordenquote:
Ik ookquote:
Haha ja het is wel de bedoeling dat ik ze uitbroed danquote:Op zondag 15 maart 2020 13:06 schreef Nizno het volgende:
dan ne
[..]
emt hij er lekker meer, kun je ze mooi bij hem achter laten als je toch besluit lesbeau te worden
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:06 schreef Nizno het volgende:
dan ne
[..]
emt hij er lekker meer, kun je ze mooi bij hem achter laten als je toch besluit lesbeau te worden
extreem leuke en lekkere kut hequote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]Alsof zo'n 'moederdier' als Madam-april haar kinderen opgeeft voor een leuke kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |