Pijn is fijn, bloed is goed en onderkoeling is de bedoelingquote:Op zondag 15 maart 2020 15:28 schreef Nizno het volgende:
ja dat vond ik ook, lekker
[..]
bezig om de hele bevalling al te regiseren
[..]
kom op pijn is fijn!
Hahaha ik zal erover nadenkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
j
[..]
a dat is natuurlijk geen goede tv
we willen de kinderen goede educatie geven dus er moet ook goed gejank en gevloek in hoor.
wel goed laten horen hoeveel pijn het doet. terwijl ze vol in je ontplofte cavia kijken
[..]
dank u
precies u snapt hetquote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En bloed is goed en jeuk is leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
potver... gezeik over bevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maken is het leukste gedeelte
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
potver... gezeik over bevallen...wie of wat houd je tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ow ja das wel lastigquote:
ja proberen deden ex en ik ook vaakquote:
goede opvoedingquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef madam-april het volgende:
Mijn kind is raaarrrrIk vraag of ze chipsjes wil zegt ze 'nee mama, ik wil anjovis'
Hahaha, geniale antwoordtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:36 schreef madam-april het volgende:
Mijn kind is raaarrrrIk vraag of ze chipsjes wil zegt ze 'nee mama, ik wil anjovis'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |