Onterecht. Alhoewel de grap niet best was.quote:
Corona op debielen @onlogisch en @GGMMquote:
Eensquote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka moet optreden van Greys, luistert hij een keer krijgt hij van het rayonhoofd nog een trap na ook.
Erg jammer.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Jongens wat vinden jullie ervan dat Stijn al 22 is
@ijs_beer @yvonne @capricia @Pharkusquote:Op zondag 15 maart 2020 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onterecht. Alhoewel de grap niet best was.
Ik laat hem staan. Je hebt al genoeg kritiek gehad deze week.
Hopelijk kan @:onlogisch er tegen dat ik nu niet meer precies 600 heb.
Bijna.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Nee, en anders was "ik heb je net een note gegeven" ook lekken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:ijs_beer @:yvonne @:capricia @:pharkus
Is dit niet lekken?
Wees midden in de nacht gewoon wat soepeler man.quote:
Ik gooi meestal met links.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stijn zijn werparmen breekt
Ik mag hier niet meer op reagerenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees midden in de nacht gewoon wat soepeler man.
Maakt niet uit toch om 01:00 beetje slowchat in dat topic?
Lekken is vertrekkenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en anders was "ik heb je net een note gegeven" ook lekken.
megadebiel.
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Corona op debielen @:onlogisch en @:ggmm
Ik kan mij niet verdedigen nu
Maar ik ben zeker geen snitch
Je bent echt de weg kwijt.quote:
Jij doet niet anders!quote:Op zondag 15 maart 2020 01:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.
Verbazingwekkend.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @GGMM me een ban aansmeerdequote:Op zondag 15 maart 2020 01:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @:ggmm me een ban aansmeerde
En dan niet eens van de gebruikelijke 24uur, maar meteen 2 dagen
Dolksteek in mijn rug makker
Dit vergeet ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzo
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzo
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Tjacka zo is veranderd sinds hij een beetje "macht" heeft op het internet
Ik plaag je maar een beetje maatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ging hartstikke nat omdat ik mijn vrienden in VBL wilde verdedigen en ben terecht aangesproken. Nu doe ik mijn werk en heb ik ineens ander gedrag.
Ik moet toch maar stoppen denk ik.
Wat een walgelijke post, dit. Caland geeft zoveel jeu en kleur aan dit forum en dan behandel je hem zo. Alsof Michael van Praag opeens Hakim Ziyech racistisch gaat bejegenen. Dat doe je gewoon niet. Ik hoop dat je deze post snel intrekt en je de voogdij over je kat wordt ontzegdquote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had er niet eens aan moeten beginnen. Jij ben echt te autistisch om aan te voelen welk gedrag wenselijk is in een specifieke situatie.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ging hartstikke nat omdat ik mijn vrienden in VBL wilde verdedigen en ben terecht aangesproken. Nu doe ik mijn werk en heb ik ineens ander gedrag.
Ik moet toch maar stoppen denk ik.
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @:ggmm me een ban aansmeerde
En dan niet eens van de gebruikelijke 24uur, maar meteen 2 dagen
Dolksteek in mijn rug makker
Mee eensquote:Op zondag 15 maart 2020 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een walgelijke post, dit. Caland geeft zoveel jeu en kleur aan dit forum en dan behandel je hem zo. Alsof Michael van Praag opeens Hakim Ziyech racistisch gaat bejegenen. Dat doe je gewoon niet. Ik hoop dat je deze post snel intrekt en je de voogdij over je kat wordt ontzegd.
Zeg je dit nou 2 keer?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
Slapen boys.
Gedraag jullie in COR. (Deed ik dat zo goed @:GGMM ?)
ik mag geen users meer mentionen in CORquote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.
Alle frustratie van vroeger, als laatste gekozen worden bij het voetbal, altijd de 'ik-ben-een-ezel-sticker' op zijn rug en nog steeds maagd zijn zit hem behoorlijk dwars.
Ik ben daar juist extreem goed in. Jij bent veel te autistisch en alcoholist om over een moderator te oordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had er niet eens aan moeten beginnen. Jij ben echt te autistisch om aan te voelen welk gedrag wenselijk is in een specifieke situatie.
TR gezet vanwege crewbash.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.
Alle frustratie van vroeger, als laatste gekozen worden bij het voetbal, altijd de 'ik-ben-een-ezel-sticker' op zijn rug en nog steeds maagd zijn zit hem behoorlijk dwars.
Binnenblijven dan maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit bijna in de risicogroep voor Corona.
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit bijna in de risicogroep voor Corona.
haha ik las mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik moet oppassen voor ik wat zeg. Je weet nooit wie er mee leest.
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
wel jammer dat Tjacka de grote bazen erbij heeft gehaald
mes steek rug pijn
denk eerder een parodie.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
Dit is best waar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pest je maar maatquote:
Zat van dat soort users te vinden in de scquote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pest je maar maat(de kroeg is dicht dus dan krijg je vanzelf een vervelende alcoholist)
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Tjacka is net als @:KingRoland een meme-account geworden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 3 keer wenst niemand hem een fijne nachtrust.
Gaat te snel voor je ?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
BNW ging mij nog goed af, maar ik heb COR niet onder controle helaas.
zo erg daar dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
Je doet het prima makker.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 01:15 schreef Elan het volgende:
Morgen horen we of de basisscholen dicht moeten.
Ik hoop dat @:GGMM een beetje kan slapen met dit vooruitzicht.
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor maat laat je niet gekmaken
Waarom de kans dat wij doodgaan is fucking klein.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.
@Drizzt_DoUrden deelt je meningquote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.
@Elan deelt je meningquote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ooit overwogen om in het Engels te gaan posten/tweeten om je meningen nog indrukwekkender te laten lijken?
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ooit overwogen om in het Engels te gaan posten/tweeten om je meningen nog indrukwekkender te laten lijken?
Dat maakt in jouw geval geen verschil dus doe maar normaal. Thank me later.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er weinig nederlands-talige tweeps binnen mijn niche vallen, dus dan kom ik op wat Engels schrijvende Twitteraars uit en dan zit ik me wekelijks kapot te ergeren over het gebruik van die termen: "Omg, that guy will be an elite winger in the next five years. His shot positions are unreal. Great player, always watched him since he came through the youth academy of SV Hilvarenbeek."quote:
Dan kan Elan beter in het Engels gaan tweetenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
Engels is de ultieme taal om je bericht op te kloppen terwijl je geen hol te melden hebt.
Ja je had toch ook zo’n Ajaxjeugdvolger die geilde op al die 15-jarigenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
Engels is de ultieme taal om je bericht op te kloppen terwijl je geen hol te melden hebt.
Dan kan @onlogisch beter in het Engels gaan tweetenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
AjaxA1watcher of iets dergelijks. Al heb je wel meer twitteridioten die zich vereenzelvigen met een speler die ze nooit werkelijk hebben ontmoet. Het ultieme dieptepunt is wel die schreeuw om Ryan Gravenberch in oktober. Met de dag meer kreeg hij de allure van de beste voetballer allertijden terwijl hij nu simpelweg weinig indruk maakt. Daarom zal ik altijd moeite houden met accounts die jeugdteams tot in den treurige volgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je had toch ook zo’n Ajaxjeugdvolger die geilde op al die 15-jarigen
@:ggmm
Wat doe je met deze kritiek @Kyran?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ondertussen is Kyran denk ik voor zichzelf in twee maanden uitgegroeid tot topviroloog in de samenleving (lees: FOK!) die zich voor eeuwig miskend zal voelen.
We zouden niet roddelen in deze sc. Dus ook niet over mijn collega's.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga nieuwsuur kijken en dan slapen. De provocaties van @:tjacka leg ik terzijde.
Echt hèquote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jouw gedrag doet mij echt denken aan zes jaar terug.
FREEDOUBLEPAINquote:Op zondag 15 maart 2020 02:02 schreef GGMM het volgende:
@:doublepain heeft me getagt op twitter en daarna geblokkeerd.
Hij realiseert zich dat ik dat bericht dan niet meer kan zien toch?
Wat een mokerdebiel.
Ligt niet aan jou maatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
Corfballen? Nee, dit kan niet. Dank voor mention @GGMMquote:Op zondag 15 maart 2020 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf je bent gewoon wakker.
Kom naar Corona
Pics van vrouwtje?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je die beelden gezien van dat vrouwtje uit crisisgebied in Italië maat?
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet de moeite, maar van wat ze zei schrok ik nog meer.
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
Dan kijk je niet en luister je er maar gewoon naar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.
Heb je een samenvatting?
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.
Heb je een samenvatting?
Ik ben om en ga zo HAMSTEREN.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!
Verder eigenlijk niks.
Nee, linkje?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je die beelden gezien van dat vrouwtje uit crisisgebied in Italië maat?
Vanafquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf komt picnic hier langs
cc: @:onlogisch
Vanaf?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie boven.
En zie update over het boodschappen doen.
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?
Oh zeker. Bij mensen als @onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.
[..]
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampeverquote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampever
Bedankt maatquote:Op zondag 15 maart 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!
Verder eigenlijk niks.
Die is alleen peperplantjes aan het preppen voor als het tuincentrum straks zijn deuren sluit.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
Vanaf. Hahahaha debielquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf. Hahahaha debiel
@:doublepain zou je hier ook om uitlachen.
Wow. Thanks maat.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet de moeite, maar van wat ze zei schrok ik nog meer.
n00bquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
Wij mochten altijd al 2 dagen in de week thuiswerken en vanaf afgelopen woensdag tot eind van de maand volledig.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuiswerken vanaf morgen maat. Hoe bevalt dat voor jou?
CR7God.quote:Volgens Spaanse sportkrant Marca laat Cristiano Ronaldo zo spoedig mogelijk zijn twee hotels in Portugal ombouwen tot ziekenhuizen.
Het ombouwen van de hotels is overigens niet het enige wat hij doet in de strijd tegen het coronavirus. Ronaldo zou dan ook de salarissen van de artsen voor zijn rekening nemen.
En wij maar werken voor ons geldquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
@onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wij maar werken voor ons geld
@Doublepain zit vast voor deze onzinquote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand de TT uitleggen. Erg naar dit voor mijn goede vriend tjacka
Dan zal hij het wel verdiend hebben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
Ik gok dat @GGMM hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
@Greys ook niet, GreysGodin.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat @:ggmm hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.
@:tjacka zou zoiets nooit doen
Wat was die note dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
Tenzij hij ook mijn laatste note heeft gezet. Dat was gewoon een onschuldig grapje
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?
Tja.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Ik las vanochtend dit draadje wat verdacht veel lijkt op de methode die we hier toepassen.twitter:iandonald_psych twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:32:451. The govt strategy on #Coronavirus is more refined than those used in other countries and potentially very effective. But it is also riskier and based on a number of assumptions. They need to be correct, and the measures they introduce need to work when they are supposed to. reageer retweet
Wat lult die Wiebes er omheen zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Jij weet wie ik ben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Baft Rebekka je wel eens?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moeten schijten vlak na het ontwaken.
Dit wordt een topdag.
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de Jaap Stam onder de mods, lol.
Elangod
Maar wel een met het intellect van een schoenveter.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.
Volgens @Elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Gereageerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Misschien is dat alleen voor Elan.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
geloof kent ook zijn grenzenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef KingRoland het volgende:
Kerk gaat toch niet door stond in de kerk app
ik doe altijd rustig aanquote:Op zondag 15 maart 2020 11:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker
Doe jij het ook rustig aan in deze moeilijk tijden?
[..]
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Doet @:jr-style-93 nog steeds aan kontplassen of staat dat ook op een laag pitje? #dtv
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Joden hebben niks geleerd van de holocaust.
@Lange_Lans graag jouw mening hierover.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.
Vreemd dat jij dan niet doodgaat onder een zonnebank.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat UV licht bacteriën en virussen doodt
Zo die zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vreemd dat jij dan niet doodgaat onder een zonnebank.
Wow!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen. Ik zei gister in corona topic dat het helemaal niet zo erg is dat er wat mensen doodgaanquote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoor
uhh dat mag? welke mod zei van nietquote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk uit
[..]
Met zulke opmerkingen. Ik zei gister in corona topic dat het helemaal niet zo erg is dat er wat mensen doodgaan
Dat mocht niet
Zo dan! Roland haalt uitquote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoor
quote:
ik blijf binnen lolquote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Het was kneiterdruk in de sportschool overigens.
Veel voetballers.
Hier was gisteren ook nog een markt die net zo druk was als normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Het was kneiterdruk in de sportschool overigens.
Veel voetballers.
Serieus? Hoeveel staat het?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
Breda heeft Tilburg verslagen
@:lenny_leonard
68-71quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel staat het?
Kut Breda
Het wordt tijd om jezelf op te offeren en als superspreader Tilburg weer aan de leiding te brengen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel staat het?
Kut Breda
Gelukkig wel oudere leeftijdscategorie allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
Gisteren 8 mensen overleden
Gaat hard opeens.
Het zal nog wel een tijdje veel harder gaan. Ik dacht dat we Italië aardig volgden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
Gisteren 8 mensen overleden
Gaat hard opeens.
Volgens mij heeft user @Scrummie2.1 al wat desinfectiemiddeltjes naar haar gestuurd in een mooie verpakkingquote:
servertjes zullen het wel zwaar te verduren hebben door dat griepjequote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is FOK! toch ongelofelijk traag en kut de laatste weken. Armoedig.
Ja, want desinfecteren van de handen moet deze dagen en met dit virus echt tot je Rituals gaan behoren, hahahaquote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft user @:Scrummie2.1 al wat desinfectiemiddeltjes naar haar gestuurd in een mooie verpakking
Coronatraag ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is FOK! toch ongelofelijk traag en kut de laatste weken. Armoedig.
Ik zou je graag willen antwoorden maar FOK! is zo traag dat mijn post al 2 keer verdween.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coronatraag ja.
Op twitter krijg ik allemaal tweets te zien (al een hele tijd) van mensen die ik niet volg maar die gevolgd worden door mensen die ik volg. Kun je dit ergens uitzetten?
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, want desinfecteren van de handen moet deze dagen en met dit virus echt tot je Rituals gaan behoren, hahaha
Mokerirritant ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coronatraag ja.
Op twitter krijg ik allemaal tweets te zien (al een hele tijd) van mensen die ik niet volg maar die gevolgd worden door mensen die ik volg. Kun je dit ergens uitzetten?
Mijn vorige post was bijna 5 minuten onderweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen antwoorden maar FOK! is zo traag dat mijn post al 2 keer verdween.
(geen idee ouwe reus, Twitter is kut)
quote:
Het lijkt me wel dat dat vandaag bekend gemaakt gaat worden. En ik denk dat Brabant nog wel een beetje meer geisoleerd gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit te wachten tot de onvermijdelijke mail dat de scholen sluiten, dan heb ik ook volgende week vrij om mij helemaal kapot te vervelen
Ze hebben wel Magic Dick.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels nielsie ouwe reus een voordeel is dat Feyenoord de "winning flow" verliest altijd mooi. Die gaan zeker punten verspelen weer.
RIP Dickquote:Op zondag 15 maart 2020 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is 72 dus deel van de risicogroep he
Laten we zeggen dat ie op deze leeftijd niet in contact moet komen met het corona-virus.quote:
Ik zal eens wat inzetten. Normaal gesproken volg ik dat Turkse voetbal eigenlijk helemaal niet. Alleen toen Van Persie er speelde keek ik wel eens een wedstrijd.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:AFCNiels
Vijftig euro Gala, zet in G.
Lees eens de onderkant van het plaatje.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens de onderkant van het plaatje.
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens de onderkant van het plaatje.
Wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.
O wacht dit was fake news.
oke laat deze post maar zitten
wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.
Wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
40-45 euroquote:Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard hoeveel kost machine learning
niet alleen de komende week hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit te wachten tot de onvermijdelijke mail dat de scholen sluiten, dan heb ik ook volgende week vrij om mij helemaal kapot te vervelen
Hoe lang denk je dat het nog duurt voordat hier ook alles dicht is, ik gok nog 1-2 weken.quote:
Ze zullen hier niet blij mee zijn, nu kunnen ze niet staken.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Alsof die leraren al niet genoeg vrij hebben
ik hoop eerderquote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het nog duurt voordat hier ook alles dicht is, ik gok nog 1-2 weken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen hier niet blij mee zijn, nu kunnen ze niet staken.
@Jojoortjequote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Alsof die leraren al niet genoeg vrij hebben
dat wordt serieus geopperd hequote:Op zondag 15 maart 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat al die leraren die thuis zitten dan de kinderen van werkende mensen gaan opvangen.
Beide ouders die in de zorg werken komt niet zo vaak voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt serieus geopperd he
scholen, bibliotheken als opvangcentrum voor kinderen met ouders in de zorg e.d.
Ja, lijkt me perfect voor mensen die toch al in het onderwijs zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scholen, bibliotheken als opvangcentrum voor kinderen met ouders in de zorg e.d.
Dat lijkt me ook geen gek idee.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar ze zijn NIET in paniek daar.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heerlijk de Corona-topics aan het lezen.
jammer dat je dat grappig vindt stinhoquote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Word je niet moe van telkens dat belerende toontje in je posts? Ik snap best dat jij het wat anders ziet, maar ik vul het graag op mijn eigen manier in.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jammer dat je dat grappig vindt stinho
2 weken in VOLLEDIGE quarantine maat. Jij dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jammer dat je dat grappig vindt stinho
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314quote:Op zondag 15 maart 2020 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens COR kan ik beter NU naar supermarkt om wc-papier, pasta en rijst te kopen.
Ik verwacht wel meer maatregelen maar of ik daardoor in paniek raak? Nee. Morgenochtend gewoon even auto naar APK brengen en even naar werk om wat dingen te regelen
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je niet moe van telkens dat belerende toontje in je posts? Ik snap best dat jij het wat anders ziet, maar ik vul het graag op mijn eigen manier in.
Moest je traantje wegpinken?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit maakte wel indruk en staat ons te wachten.
ik vind het vooral grappig dat je knopjes zo makkelijk te vinden zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je niet moe van telkens dat belerende toontje in je posts? Ik snap best dat jij het wat anders ziet, maar ik vul het graag op mijn eigen manier in.
twitter:sahouraxo twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:31:28Holy moly.
Massive anti-government protests in #Paris, #France today, defying #coronavirus lockdown.
But barely a peep from the corporate media. #YellowVests #GiletsJaunes https://t.co/u9pz0zCqKi reageer retweet
Dit mag jij vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind deze crisis niet echt om te lachen.
jup, sopranos uit kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 weken in VOLLEDIGE quarantine maat. Jij dan?
Was gisteren megadebiel.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
In Frankrijk doen ze gewoon waar ze goed in zijn. Ook op dagen als vandaag.twitter:sahouraxo twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:31:28Holy moly.
Massive anti-government protests in #Paris, #France today, defying #coronavirus lockdown.
But barely a peep from the corporate media. #YellowVests #GiletsJaunes https://t.co/u9pz0zCqKi reageer retweet
Enige in zijn soort (maffiaserie/film)(waar ik enorm fan van ben) die ik na 1,5 seizoen heb uitgezet. Misschien moet ik het nog een keer gaan proberenquote:
Vind het vooral vervelend dat het de komende tijd een ongekende drukte gaat worden op het werkquote:Op zondag 15 maart 2020 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind deze crisis niet echt om te lachen.
Je gebrek aan smaak was ons al bekend.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enige in zijn soort (maffiaserie/film)(waar ik enorm fan van ben) die ik na 1,5 seizoen heb uitgezet. Misschien moet ik het nog een keer gaan proberen
die zou ik wel nog een kans geven jaquote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enige in zijn soort (maffiaserie/film)(waar ik enorm fan van ben) die ik na 1,5 seizoen heb uitgezet. Misschien moet ik het nog een keer gaan proberen
We begrijpen dat je na 8 afleveringen de draad wat begint kwijt te raken.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral vervelend dat het de komende tijd een ongekende drukte gaat worden op het werk
Verder zit ik er niet zo mee
Ik kom daar zelden, maarquote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |