Mijn vorige post was bijna 5 minuten onderweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen antwoorden maar FOK! is zo traag dat mijn post al 2 keer verdween.
(geen idee ouwe reus, Twitter is kut)
quote:
Het lijkt me wel dat dat vandaag bekend gemaakt gaat worden. En ik denk dat Brabant nog wel een beetje meer geisoleerd gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit te wachten tot de onvermijdelijke mail dat de scholen sluiten, dan heb ik ook volgende week vrij om mij helemaal kapot te vervelen
Ze hebben wel Magic Dick.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:40 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels nielsie ouwe reus een voordeel is dat Feyenoord de "winning flow" verliest altijd mooi. Die gaan zeker punten verspelen weer.
RIP Dickquote:Op zondag 15 maart 2020 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is 72 dus deel van de risicogroep he
Laten we zeggen dat ie op deze leeftijd niet in contact moet komen met het corona-virus.quote:
Ik zal eens wat inzetten. Normaal gesproken volg ik dat Turkse voetbal eigenlijk helemaal niet. Alleen toen Van Persie er speelde keek ik wel eens een wedstrijd.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:AFCNiels
Vijftig euro Gala, zet in G.
Lees eens de onderkant van het plaatje.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens de onderkant van het plaatje.
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens de onderkant van het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |