Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie boven.
En zie update over het boodschappen doen.
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?
Oh zeker. Bij mensen als @onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.
Vanafquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf komt picnic hier langs
cc: @:onlogisch
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampeverquote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampever
Bedankt maatquote:Op zondag 15 maart 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!
Verder eigenlijk niks.
Die is alleen peperplantjes aan het preppen voor als het tuincentrum straks zijn deuren sluit.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
Vanaf. Hahahaha debielquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf komt picnic hier langs
cc: @:onlogisch
Ik zal je nog eens helpen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf. Hahahaha debiel
@:doublepain zou je hier ook om uitlachen.
Wow. Thanks maat.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet de moeite, maar van wat ze zei schrok ik nog meer.
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
n00bquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
Wij mochten altijd al 2 dagen in de week thuiswerken en vanaf afgelopen woensdag tot eind van de maand volledig.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuiswerken vanaf morgen maat. Hoe bevalt dat voor jou?
CR7God.quote:Volgens Spaanse sportkrant Marca laat Cristiano Ronaldo zo spoedig mogelijk zijn twee hotels in Portugal ombouwen tot ziekenhuizen.
Het ombouwen van de hotels is overigens niet het enige wat hij doet in de strijd tegen het coronavirus. Ronaldo zou dan ook de salarissen van de artsen voor zijn rekening nemen.
En wij maar werken voor ons geldquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
@onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wij maar werken voor ons geld
@Doublepain zit vast voor deze onzinquote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand de TT uitleggen. Erg naar dit voor mijn goede vriend tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |