Onterecht. Alhoewel de grap niet best was.quote:
Corona op debielen @onlogisch en @GGMMquote:
Eensquote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka moet optreden van Greys, luistert hij een keer krijgt hij van het rayonhoofd nog een trap na ook.
Erg jammer.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Jongens wat vinden jullie ervan dat Stijn al 22 is
@ijs_beer @yvonne @capricia @Pharkusquote:Op zondag 15 maart 2020 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onterecht. Alhoewel de grap niet best was.
Ik laat hem staan. Je hebt al genoeg kritiek gehad deze week.
Hopelijk kan @:onlogisch er tegen dat ik nu niet meer precies 600 heb.
Bijna.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Nee, en anders was "ik heb je net een note gegeven" ook lekken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:ijs_beer @:yvonne @:capricia @:pharkus
Is dit niet lekken?
Wees midden in de nacht gewoon wat soepeler man.quote:
Ik gooi meestal met links.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stijn zijn werparmen breekt
Ik mag hier niet meer op reagerenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees midden in de nacht gewoon wat soepeler man.
Maakt niet uit toch om 01:00 beetje slowchat in dat topic?
Lekken is vertrekkenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en anders was "ik heb je net een note gegeven" ook lekken.
megadebiel.
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Corona op debielen @:onlogisch en @:ggmm
Ik kan mij niet verdedigen nu
Maar ik ben zeker geen snitch
Je bent echt de weg kwijt.quote:
Jij doet niet anders!quote:Op zondag 15 maart 2020 01:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.
Verbazingwekkend.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:58 schreef Caland het volgende:
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @GGMM me een ban aansmeerdequote:Op zondag 15 maart 2020 01:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Beetje notes uitdelen aan je 'vrienden' van VBL.
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @:ggmm me een ban aansmeerde
En dan niet eens van de gebruikelijke 24uur, maar meteen 2 dagen
Dolksteek in mijn rug makker
Dit vergeet ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzo
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je ook in COR willen bannen maar dat is niet blijven plakken, vermoedelijk door de traagheid van FOK ofzo
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Tjacka zo is veranderd sinds hij een beetje "macht" heeft op het internet
Ik plaag je maar een beetje maatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ging hartstikke nat omdat ik mijn vrienden in VBL wilde verdedigen en ben terecht aangesproken. Nu doe ik mijn werk en heb ik ineens ander gedrag.
Ik moet toch maar stoppen denk ik.
Wat een walgelijke post, dit. Caland geeft zoveel jeu en kleur aan dit forum en dan behandel je hem zo. Alsof Michael van Praag opeens Hakim Ziyech racistisch gaat bejegenen. Dat doe je gewoon niet. Ik hoop dat je deze post snel intrekt en je de voogdij over je kat wordt ontzegdquote:Op zondag 15 maart 2020 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had er niet eens aan moeten beginnen. Jij ben echt te autistisch om aan te voelen welk gedrag wenselijk is in een specifieke situatie.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ging hartstikke nat omdat ik mijn vrienden in VBL wilde verdedigen en ben terecht aangesproken. Nu doe ik mijn werk en heb ik ineens ander gedrag.
Ik moet toch maar stoppen denk ik.
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat dit een warm bad was totdat @:ggmm me een ban aansmeerde
En dan niet eens van de gebruikelijke 24uur, maar meteen 2 dagen
Dolksteek in mijn rug makker
Mee eensquote:Op zondag 15 maart 2020 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een walgelijke post, dit. Caland geeft zoveel jeu en kleur aan dit forum en dan behandel je hem zo. Alsof Michael van Praag opeens Hakim Ziyech racistisch gaat bejegenen. Dat doe je gewoon niet. Ik hoop dat je deze post snel intrekt en je de voogdij over je kat wordt ontzegd.
Zeg je dit nou 2 keer?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
Slapen boys.
Gedraag jullie in COR. (Deed ik dat zo goed @:GGMM ?)
ik mag geen users meer mentionen in CORquote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.
Alle frustratie van vroeger, als laatste gekozen worden bij het voetbal, altijd de 'ik-ben-een-ezel-sticker' op zijn rug en nog steeds maagd zijn zit hem behoorlijk dwars.
Ik ben daar juist extreem goed in. Jij bent veel te autistisch en alcoholist om over een moderator te oordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had er niet eens aan moeten beginnen. Jij ben echt te autistisch om aan te voelen welk gedrag wenselijk is in een specifieke situatie.
TR gezet vanwege crewbash.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het FAschap is hem een beetje naar het hoofd gestegen.
Alle frustratie van vroeger, als laatste gekozen worden bij het voetbal, altijd de 'ik-ben-een-ezel-sticker' op zijn rug en nog steeds maagd zijn zit hem behoorlijk dwars.
Binnenblijven dan maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit bijna in de risicogroep voor Corona.
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit bijna in de risicogroep voor Corona.
haha ik las mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik moet oppassen voor ik wat zeg. Je weet nooit wie er mee leest.
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
wel jammer dat Tjacka de grote bazen erbij heeft gehaald
mes steek rug pijn
denk eerder een parodie.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |