Dit is best waar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
Ik pest je maar maatquote:
Zat van dat soort users te vinden in de scquote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pest je maar maat(de kroeg is dicht dus dan krijg je vanzelf een vervelende alcoholist)
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Tjacka is net als @:KingRoland een meme-account geworden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 3 keer wenst niemand hem een fijne nachtrust.
Gaat te snel voor je ?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
BNW ging mij nog goed af, maar ik heb COR niet onder controle helaas.
zo erg daar dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
Je doet het prima makker.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 01:15 schreef Elan het volgende:
Morgen horen we of de basisscholen dicht moeten.
Ik hoop dat @:GGMM een beetje kan slapen met dit vooruitzicht.
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor maat laat je niet gekmaken
Waarom de kans dat wij doodgaan is fucking klein.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.
@Drizzt_DoUrden deelt je meningquote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.
@Elan deelt je meningquote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ooit overwogen om in het Engels te gaan posten/tweeten om je meningen nog indrukwekkender te laten lijken?
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ooit overwogen om in het Engels te gaan posten/tweeten om je meningen nog indrukwekkender te laten lijken?
Dat maakt in jouw geval geen verschil dus doe maar normaal. Thank me later.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er weinig nederlands-talige tweeps binnen mijn niche vallen, dus dan kom ik op wat Engels schrijvende Twitteraars uit en dan zit ik me wekelijks kapot te ergeren over het gebruik van die termen: "Omg, that guy will be an elite winger in the next five years. His shot positions are unreal. Great player, always watched him since he came through the youth academy of SV Hilvarenbeek."quote:
Dan kan Elan beter in het Engels gaan tweetenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
Engels is de ultieme taal om je bericht op te kloppen terwijl je geen hol te melden hebt.
Ja je had toch ook zo’n Ajaxjeugdvolger die geilde op al die 15-jarigenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
Engels is de ultieme taal om je bericht op te kloppen terwijl je geen hol te melden hebt.
Dan kan @onlogisch beter in het Engels gaan tweetenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:32 schreef El-Stinho het volgende:
AjaxA1watcher of iets dergelijks. Al heb je wel meer twitteridioten die zich vereenzelvigen met een speler die ze nooit werkelijk hebben ontmoet. Het ultieme dieptepunt is wel die schreeuw om Ryan Gravenberch in oktober. Met de dag meer kreeg hij de allure van de beste voetballer allertijden terwijl hij nu simpelweg weinig indruk maakt. Daarom zal ik altijd moeite houden met accounts die jeugdteams tot in den treurige volgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je had toch ook zo’n Ajaxjeugdvolger die geilde op al die 15-jarigen
@:ggmm
Wat doe je met deze kritiek @Kyran?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ondertussen is Kyran denk ik voor zichzelf in twee maanden uitgegroeid tot topviroloog in de samenleving (lees: FOK!) die zich voor eeuwig miskend zal voelen.
We zouden niet roddelen in deze sc. Dus ook niet over mijn collega's.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga nieuwsuur kijken en dan slapen. De provocaties van @:tjacka leg ik terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |