SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Waarom geen titels meer?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Officiële fok-patiënt 0 gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende: Mijn huisarts belt net, wij mogen niet meer naar buiten en met niemand contact. Ik twijfel om een thread te openen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:?quote:Het grote SARS-CoV-2 topic #277De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Retesnel met nieuwe topics, die Lenny.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Als je het niet afremt en het verdubbelt iedere 4 dagen dan zit je over 28 dagen op bijna 800.000 besmettingen, dus zelfs dan is nog niet iedereen besmet.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef XDo het volgende:
Als er nu echt 6000+ mensen al geïnfecteerd zinnen NL dat zit je binnen een maand wel op heel Nederland en nog een maand later zijn we er dan weer vanaf?
Of denk ik nu te simpel? 🤔
Zonder enige vorm van vermindering van verspreiding zou het 44 dagen duren om boven de 12 miljoen besmettingen uit te komen. In het echt zal het echter minder snel gaan, omdat op een gegeven moment een groot deel van je bevolking al besmet (en hopelijk immuun) is. Je hebt dus steeds minder kans om in contact te komen met iemand die nog niet besmet is.
Er zijn ondertussen al wat milde maatregelen genomen, dus de verspreiding zou over een paar dagen moeten afnemen. De vraag is of het voldoende is....![]()
Ik vind deze grappig, maar misschien moet ik er toch vanaf zien verder te posten erover.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:23 schreef Zeroku het volgende:
Misschien kunnen we een apart subforum voor je openen?![]()
Blegh, m'n zusje belde net. Ze heeft koorts en hoest. Ze is 30 weken zwanger en zijn woensdag nog samen bij m'n vader geweest. Die net is herstelt van kanker, diabetes type 1 en ondergewicht heeft.. Blegh.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Oostenrijk verbiedt vluchten en personen ui tNederland, vanaf vandaag (en terecht)
Reisende aus Großbritannien, den Niederlanden, Russland und der Ukraine dürften nicht mehr direkt einreisen. Flugverbindungen in diese Länder würden eingestellt.![]()
Niet als je die mongolen masaal naar de ikea ziet gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je het niet afremt en het verdubbelt iedere 4 dagen dan zit je over 28 dagen op bijna 800.000 besmettingen, dus zelfs dan is nog niet iedereen besmet.
Zonder enige vorm van vermindering van verspreiding zou het 44 dagen duren om boven de 12 miljoen besmettingen uit te komen. In het echt zal het echter minder snel gaan, omdat op een gegeven moment een groot deel van je bevolking al besmet (en hopelijk immuun) is. Je hebt dus steeds minder kans om in contact te komen met iemand die nog niet besmet is.
Er zijn ondertussen al wat milde maatregelen genomen, dus de verspreiding zou over een paar dagen moeten afnemen. De vraag is of het voldoende is....![]()
![]()
Op meerdere manieren niet bestquote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Koettie het volgende:
Blegh, m'n zusje belde net. Ze heeft koorts en hoest. Ze is 30 weken zwanger en zijn woensdag nog samen bij m'n vader geweest. Die net is herstelt van kanker, diabetes type 1 en ondergewicht heeft.. Blegh.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Voor het kind schijnt het geen kwaad te kunnen. Voor je vader natuurlijk wel echt vervelend.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Koettie het volgende:
Blegh, m'n zusje belde net. Ze heeft koorts en hoest. Ze is 30 weken zwanger en zijn woensdag nog samen bij m'n vader geweest. Die net is herstelt van kanker, diabetes type 1 en ondergewicht heeft.. Blegh.![]()
Niet meer direct, maar wel indirect?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef riazop het volgende:
Oostenrijk verbiedt vluchten en personen ui tNederland, vanaf vandaag (en terecht)
Reisende aus Großbritannien, den Niederlanden, Russland und der Ukraine dürften nicht mehr direkt einreisen. Flugverbindungen in diese Länder würden eingestellt.![]()
Ja dat is waarquote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je het niet afremt en het verdubbelt iedere 4 dagen dan zit je over 28 dagen op bijna 800.000 besmettingen, dus zelfs dan is nog niet iedereen besmet.
Er zijn ondertussen al wat milde maatregelen genomen, dus de verspreiding zou over een paar dagen moeten afnemen. De vraag is of het voldoende is....
Ik probeer een beetje een inschatting te maken wanneer plusminus het normale leven weer een beetje opgepakt zou kunnen gaan worden in NL. Gok dat de eerste maatregelen minder strict gemaakt kunnen gaan worden in juni ofzo?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Staat er al.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef SunZomer het volgende:
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Kan deze in de OP?! (voor zover men daar kijkt)![]()
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:25:42UAE pompt 27 miljard dollar in banken etc om economie te beschermen vanwege coronacrisis. Eerder al besloten autoriteiten hier korting van 10% op water en electriciteit voor alle huishoudens. Je kunt vanwege coronacrisis nu zelfs je uitstaande verkeersboetes in termijnen betalen. https://t.co/zpDJU8zwDO reageer retweet
![]()
Denk ook eind mei begin juni.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ik probeer een beetje een inschatting te maken wanneer plusminus het normale leven weer een beetje opgepakt zou kunnen gaan worden in NL. Gok dat de eerste maatregelen minder strict gemaakt kunnen gaan worden in juni ofzo?![]()
En waarom zou je luisteren?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer van @:greys
Verder voegt het ook weinig toe.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Goed half uurtje nog, ik zet alvast in op minimaal 1100 en 3 doden erbij.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ja, net al gebeld. Hij gaat drie keer per dag temperaturen en blijft binnen. Ik haal boodschappen als 't nodig is.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor het kind schijnt het geen kwaad te kunnen. Voor je vader natuurlijk wel echt vervelend.
Hoef ook al niet naar stage van de week, zo vreemd.![]()
Maar is Greys iemand om rekening mee te houden als je een nieuw topic opent?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verder voegt het ook weinig toe.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar is Greys iemand om rekening mee te houden als je een nieuw topic opent?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Blegh ..... sterkte voor jullie allemaal!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Koettie het volgende:
die 1100 zegt natuurlijk niks, kan net zo goed 10k zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef vosss het volgende:
Goed half uurtje nog, ik zet alvast in op minimaal 1100 en 3 doden erbij.![]()
ADquote:Sportwagenmaker Ferrari staakt de productie de komende twee weken. Nu het land grotendeels is stilgelegd vanwege het nieuwe coronavirus, krijgt Ferrari last van leveringsproblemen, meldt het bedrijf.
De fabrieken in Maranello en Modena in het zwaar getroffen Noord-Italië blijven in ieder geval tot en met 27 maart dicht. Alle andere activiteiten gaan wel gewoon door. Ferrari blijft zijn ongeveer 4000 werknemers gewoon betalen.
Eerder nam Ferrari's branchegenoot Lamborghini al een vergelijkbare stap. De sportwagenmaker die onderdeel is van het Volkswagen-concern legde het werk tot en met 25 februari neer.
Daar gaat m'n kans op een goedkope Ferrari.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zijn verontrustende berichten, sterkte :xquote:Op zondag 15 maart 2020 13:25 schreef Koettie het volgende:
Blegh, m'n zusje belde net. Ze heeft koorts en hoest. Ze is 30 weken zwanger en zijn woensdag nog samen bij m'n vader geweest. Die net is herstelt van kanker, diabetes type 1 en ondergewicht heeft.. Blegh.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die voorspelling had ik ook alquote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef vosss het volgende:
Goed half uurtje nog, ik zet alvast in op minimaal 1100 en 3 doden erbij.![]()
Op zich boeit het niet echt veel wat ze nu allemaal naar buiten brengen, van mij mogen ze er eigenlijk wel mee stoppen. Tenzij er ineens mensen tussen de 0 en 60 met bosjes neervallen.![]()
Zeker. Ik zou graag zien dat ht RIVM communiceert hoeveel mensen er NU in het ziekenhuis liggen en hoeveel op de IC en hoeveel er genezen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
die 1100 zegt natuurlijk niks, kan net zo goed 10k zijn.
Dat is data die is gewoon bekend, maar wordt niet gedeeld met de burger. Tamelijk kansloos als je het mij vraagt. Weinig transparant ook.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verder voegt het ook weinig toe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Klopt. Want bij het totaal aantal gevallen worden nog steeds de mensen meegeteld die 2,5 week geleden al positief werden getest. Als er daar een boel van genezen zijn, dan heeft het geen zin om elke dag maar weer cumulatief te blijven tellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou graag zien dat ht RIVM communiceert hoeveel mensen er NU in het ziekenhuis liggen en hoeveel op de IC en hoeveel er genezen zijn.
Dat is data die is gewoon bekend, maar wordt niet gedeeld met de burger. Tamelijk kansloos als je het mij vraagt. Weinig transparant ook.![]()
Nou, die weten zich nu al geen raad met de kinderen thuis.Kom jongens, pappa en mamma gaan even rondkijken en dan kunnen jullie ondertussen lekker rondrennen en iedereen besmetten.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet als je die mongolen masaal naar de ikea ziet gaan
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
die zijn nog wel corona vrij voor het grootste gedeeltequote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Greysquote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.![]()
![]()
![]()
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Let’s get this bastard! Lockdown now!
#COVID19NL #COVIDー19 reageer retweet![]()
Ja, dan gaan ze wel dicht wrs idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
https://nos.nl/teletekst#105![]()
Gaan ze toch dicht?
[ afbeelding ]I´m back.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Benieuwd naar cijfers uit grotere steden dan die gehuchtjes met een paar duizend manquote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Let’s get this bastard! Lockdown now!
#COVID19NL #COVIDー19 reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ja, dat is het hele manco van die cijfers. Als je alles maar continu bij elkaar op blijft tellen dan zegt het allemaal niet meer zoveel inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Want bij het totaal aantal gevallen worden nog steeds de mensen meegeteld die 2,5 week geleden al positief werden getest. Als er daar een boel van genezen zijn, dan heeft het geen zin om elke dag maar weer cumulatief te blijven tellen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag mij af hoe reisverzekeringen hiermee omgaan. Nederland is nog nooit een risicoland geweest en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef riazop het volgende:
Reisende aus Großbritannien, den Niederlanden, Russland und der Ukraine dürften nicht mehr direkt einreisen. Flugverbindungen in diese Länder würden eingestellt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: