Staat in de OP sinds vanochtendquote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar wel een hele fijne uitleg
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Bedankt, nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar wel een hele fijne uitleg
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Ah, had ik natuurlijk ook even naar kunnen kijken. Sorry!quote:
Dat is de structuur van onze gezondheidsdingen; overheid bepaalt grotere maatregelen, maar elke provincie heeft het recht om eigen aanvullende maatregelen te nemen. Dat zijn dus de maatregelen waar Rutte het donderdag al over had.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom maken burgemeesters dit kenbaar en niet Rutte?
Gaan de burgemeesters hiermee verder dan de overheid en grijpen ze zelf in?
We zijn een beetje een stuurloos schip aan het worden zo.
het ging mij ook al een paar keer door me hoofd , kunnen we niet gewoon eens ons hoofd houden en door gaan weer met het normale leven .................... o wacht even ..... mmm corona virus is nog buitenquote:
Graag gedaanquote:
En hoe is de paywall te omzeilen dan? edit: niet goed gekekenquote:
Deze topics gaan zo snel dat mensen soms ook dingen voor het eerst lezen die al vaker gepost zijn moet je maar denken.quote:
hahahahaquote:Op zondag 15 maart 2020 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel landen hebben op dit moment een overschot en kunnen dus geld uitgeven.
Gehehe elektrotechnische mensen hier. * kree too. Lol niet die richting maar anderequote:
Ja inderdaad. Wielrennen, voetbal, skiën, Formule 1. Ow wacht even. Wat gebeurde er ook alweer allemaal in de wereld?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
maar je vergeet bijna dat er gewoon nog van alles gebeurt in de wereld.
Uit het ADquote:De STER, de organisatie die de reclames in de Nederlandse media reguleert, heeft veel last van de coronacrisis. Veel bedrijven, reisbureaus en culturele instellingen hebben de afgelopen dagen hun spots ingetrokken vanwege de huidige situatie waar Nederland zich in bevindt. Dat heeft STER-directeur Frank Volmer gemeld.
Het is prachtig weer hierquote:Op zondag 15 maart 2020 13:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit komt ook van een tsjech en dat binnenblijven is overal een advies.. Maar verder heb je niets buiten te zoeken toch?
Daarom en als je mensen tegenkomt, gewoon een paar meter afstand houden, niet in elkaars richting niezen en je kan zelfs nog best even een praatje houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Lijkt me ook, buiten dat is frisse lucht slecht voor een virus (kan het niet goed hechten buiten het lichaam) dus een frisse neus halen, solitair, is juist goed.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Heeft er iemand misschien een grafiekje met wat het effect kan zijn van de maatregelen?
#Coronedquote:Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
Het is prachtig weer hier
Ik zit in een dorpje net buiten praag en ga zo even lekker wandelen.
Gisteren op Discovery was er de hele avond die tenenkrommende 'Visit Turkey' reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |