ga iedereen alvast maar een handje geven en gedag zeggenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
FInanciele solidariteit met Italie? Wat een idioot. Ons land staat aan de vooravond van een catastrofe.
In elk artikel belooft een of andere overheid weer tientallen miljarden. Dat heb je zo bijgeprint hoor. De moeder der alle inflatie komt er aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 90 mrd had hij al toegezegd. Onbeperkt lijkt me een beetje een wassen neus. Niets is onbeperkt.
Dat is vaag idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 90 mrd had hij al toegezegd. Onbeperkt lijkt me een beetje een wassen neus. Niets is onbeperkt.
#prioriteitenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:49 schreef falling_away het volgende:
Bij de kassa in de supermarkt hing een briefje om liever niet met cash te betalen, maar er lag wel een bakje met chocolade eitjes waar iedereen met zijn handen in graait.
Net op het nieuws, en deze morgen op de zevende dag.quote:
Of het kabinet stuurt achter de schermen aan op herd immunityquote:Op zondag 15 maart 2020 13:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)t-geen-klachten.html
Nu weten we waar de GGD en het RIVM echt mee bezig is. Een misdadige organisatie.
Veel landen hebben op dit moment een overschot en kunnen dus geld uitgeven.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
In elk artikel belooft een of andere overheid weer tientallen miljarden. Dat heb je zo bijgeprint hoor. De moeder der alle inflatie komt er aan.
Lekker, dan gaan ze ''allemaal'' naar ''boven de rivieren''. Weg hoor!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens zou een regionaal sluiten van horeca (Brabant, Zeeland, Limburg) echt te lachwekkend zijn: spijkers met koppen slaan aub en in een keer alles dicht ipv a.s. woensdag weer een stapje er bij doen..
uh wat?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat was dat trucje ook alweer om regen op te wekken? Iets wat ze uit een vliegtuig kunnen laten komen?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Het mooie weer gaat ook niet helpen om mensen binnen te houden.
Ik ben dit wel gewend, toen het afgelopen zomer 40 graden was leefte ik ook in quarantaine.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Het mooie weer gaat ook niet helpen om mensen binnen te houden.
Precies. Het zou ontzettend helpen als er centraal duidelijk een eenduidig wordt gecommuniceerd. Niet eerst dit, dan dat, achter de feiten in de rest van de wereld aanhobbelend.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat is waar het misgaat. Advies hier, begrip daar, verzoekje, alsjeblief.....
LEG HET NOU EENS OP AAN DIE DOMME NEDERLANDERS
Dat kan wel zijn, maar het zou ze sieren als ze dat dan gewoon eerlijk vertellen. En dat doen ze niet. En dat is een kwalijke zaak.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:10 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Of het kabinet stuurt achter de schermen aan op herd immunity
Het is nu 10 graden of zo?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben dit wel gewend, toen het afgelopen zomer 40 graden was leefte ik ook in quarantaine.
Lekker rustig aan doen thuis, even op het balkon. Minimaal naar buiten behalve laat in de avond naar het bos wanneer het rustig en koeler is.
Ik zeg niks, ben ik straks weer het alu-hoedje hierquote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Wat was dat trucje ook alweer om regen op te wekken? Iets wat ze uit een vliegtuig kunnen laten komen?
Ja, dat was boven een bepaald land getest. Soort chemische reactie waarbij m'n iets in de lucht schoot. Het resultaat was weken dramatisch veel regen en enorme wateroverlastquote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Wat was dat trucje ook alweer om regen op te wekken? Iets wat ze uit een vliegtuig kunnen laten komen?
De man bleek kort na het incident bestuurlijk aangehouden in het kader van illegaliteit"quote:
Als? Volgens mij hoor jij ook niet op linkedin.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef Aurelius het volgende:
LinkedIn is nog een fractie erger als normaal zeg...tering.
Yep ik hoorde het. Ze reageren wel adequaat. Als je op vakantie bent geweest of een snotneus hebt ben je niet welkom de komende twee weken. Die studenten zijn dat ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef Jano9 het volgende:
Wel ernstig dat nu in een universitair medisch centrum toch 6 besmettingen zijn, terwijl UMCG al een personeelstekort heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |