Gelukkig heb ik een station, dus daar zou ik eventueel nog in kunnen wonenquote:
Precies! Naar Italië sturen die man?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op de laatste vlucht België uit mag ik hopen.
Heb ik net ook gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens meer een mandje in de supermarkt. Want iedereen heeft daar met z'n gore corona-poten aangezeten. Ik neem zelf twee plastic tasjes mee als alternatief.
Boeiend.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Komende week volgt officieel taxatierapport. Buurman was het halfweg vorig jaar binnen 3 dagen kwijt voor 3,5 ton en dat was toen 10K boven vraagprijs.
Dringend advies, het is niet verplicht. Met klachten mag je thuisblijven, maar als je je prima voelt en niet in contact bent geweest met mensen die in risicogebieden zijn geweest mag je gewoon komen werken. Ze zeggen wel dat mensen met echte verkoudheidsklachten thuis moeten blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat kan je werkgever wel zeggen, maar iedereen met klachten blijft thuis. Op dringend advies van de Rijksoverheid. Punt. Dan kan je baas hoog springen, laag springen, niet springen of van ellende zich in een hoekje huilend in slaap masturberen. Iedereen met klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts blijft thuis. Klaar.
PS: je werkgever is een bokkelul.
Met Erdogan fok je niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ook moet in Turkije al ruim een maand iedereen die terugkomt uit de risicogebieden twee weken zichzelf quarantaine opleggen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die dagelijkse cijfers hebben ook geen nut meer. De werkelijke aantallen liggen toch een stuk hoger en als iedereen nu gewoon zoveel mogelijk binnen blijft, kunnen de ziekenhuizen zich gewoon op de kritieke en zware gevallen concentreren.
Iedereen die hoest of verkouden is moet gewoon binnen blijven, ongeacht wat het is
Goeie ja! Kunnen jullie daar verder speculeren over de invloed van Corona op de huizenmarkt.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:02 schreef Greys het volgende:
Zullen we niet te veel Funda van maken hier ajb. Open gerust een topic over de huizenmarkt.
Aanvoer vernietigd? Zonde .... geef ze dan weg ..... hebben die mensen ook weer wat te doen .....quote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef zipcon het volgende:
Wat een drama via NOS:
[..]
Mensen zouden beter wat fleur in hun leven kopen dan wc rollen.
Of omdat ze hem niet live op tv in zijn ballen kan trappen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom? Die vrouw zegt "bedankt" omdat het een knappe vent is...
Heerlen vriend. Dat is serieus afgestorven gebied.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)kerstraat-noord-127/
Lekker man. Voor dat geld heb je in de randstad net een parkeerplaats.
Kan niet anders gezien de cijfersquote:Op zondag 15 maart 2020 13:03 schreef PinkLow het volgende:
Nog een uurtje voor de nieuwe cijfers. Officieel de 1000 aantikken? Of zijn ze helemaal gestopt met testen?
Ziet er uit als een rasechte Belg!quote:
Koekoek.twitter:czhuijgen twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:56:42In China is het klaar met zelfquarantaine. Vanaf morgen moet iedereen die China binnenreist 14 dagen naar een quarantaine faciliteit. Mensen moeten zelf voor de accomodatie betalen. China heeft tot nu toe 111 geïmporteerde ziektegevallen gemeld https://t.co/FXwf4Tjoye reageer retweet
En dat is waar het misgaat. Advies hier, begrip daar, verzoekje, alsjeblief.....quote:Op zondag 15 maart 2020 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dringend advies, het is niet verplicht. Met klachten mag je thuisblijven, maar als je je prima voelt en niet in contact bent geweest met mensen die in risicogebieden zijn geweest mag je gewoon komen werken. Ze zeggen wel dat mensen met echte verkoudheidsklachten thuis moeten blijven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |