Wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.
O wacht dit was fake news.
oke laat deze post maar zitten
wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde Caland ook uitlachen maar las net ergens anders dat er gewoon met publiek word gespeeld.
Wordquote:Op zondag 15 maart 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
40-45 euroquote:Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard hoeveel kost machine learning
niet alleen de komende week hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit te wachten tot de onvermijdelijke mail dat de scholen sluiten, dan heb ik ook volgende week vrij om mij helemaal kapot te vervelen
Hoe lang denk je dat het nog duurt voordat hier ook alles dicht is, ik gok nog 1-2 weken.quote:
Ze zullen hier niet blij mee zijn, nu kunnen ze niet staken.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Alsof die leraren al niet genoeg vrij hebben
ik hoop eerderquote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het nog duurt voordat hier ook alles dicht is, ik gok nog 1-2 weken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen hier niet blij mee zijn, nu kunnen ze niet staken.
@Jojoortjequote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Alsof die leraren al niet genoeg vrij hebben
dat wordt serieus geopperd hequote:Op zondag 15 maart 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat al die leraren die thuis zitten dan de kinderen van werkende mensen gaan opvangen.
Beide ouders die in de zorg werken komt niet zo vaak voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt serieus geopperd he
scholen, bibliotheken als opvangcentrum voor kinderen met ouders in de zorg e.d.
Ja, lijkt me perfect voor mensen die toch al in het onderwijs zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scholen, bibliotheken als opvangcentrum voor kinderen met ouders in de zorg e.d.
Dat lijkt me ook geen gek idee.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar ze zijn NIET in paniek daar.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heerlijk de Corona-topics aan het lezen.
jammer dat je dat grappig vindt stinhoquote:Op zondag 15 maart 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heerlijk de Corona-topics aan het lezen.
Word je niet moe van telkens dat belerende toontje in je posts? Ik snap best dat jij het wat anders ziet, maar ik vul het graag op mijn eigen manier in.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jammer dat je dat grappig vindt stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |