Echt hèquote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jouw gedrag doet mij echt denken aan zes jaar terug.
FREEDOUBLEPAINquote:Op zondag 15 maart 2020 02:02 schreef GGMM het volgende:
@:doublepain heeft me getagt op twitter en daarna geblokkeerd.
Hij realiseert zich dat ik dat bericht dan niet meer kan zien toch?
Wat een mokerdebiel.
Ligt niet aan jou maatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
BNW ging mij nog goed af, maar ik heb COR niet onder controle helaas.
Corfballen? Nee, dit kan niet. Dank voor mention @GGMMquote:Op zondag 15 maart 2020 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf je bent gewoon wakker.
Kom naar Corona
Pics van vrouwtje?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je die beelden gezien van dat vrouwtje uit crisisgebied in Italië maat?
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet de moeite, maar van wat ze zei schrok ik nog meer.
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
Dan kijk je niet en luister je er maar gewoon naar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.
Heb je een samenvatting?
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt maar weer afgezet. Ik heb geen zin om naar haar hoofd te kijken.
Heb je een samenvatting?
Ik ben om en ga zo HAMSTEREN.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!
Verder eigenlijk niks.
Nee, linkje?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je die beelden gezien van dat vrouwtje uit crisisgebied in Italië maat?
Vanafquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf komt picnic hier langs
cc: @:onlogisch
Vanaf?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie boven.
En zie update over het boodschappen doen.
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zag het ja. Stukje gekeken. Maar ze zegt niets wat we niet al wisten toch?
Oh zeker. Bij mensen als @onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou het merendeel van Nederland leeft nog wel behoorlijk in ontkenning zeg maar.
[..]
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampeverquote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben om maat. #grootstehedendaagserampever
Bedankt maatquote:Op zondag 15 maart 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens neem het niet te lichtzinnig op allemaal!!!!
Verder eigenlijk niks.
Die is alleen peperplantjes aan het preppen voor als het tuincentrum straks zijn deuren sluit.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Bij mensen als @:onlogisch duurt het altijd wat langer voor het besef komt. Beetje zoals je vroeger bijles kreeg als het je allemaal teveel werd op de basisschool.
Vanaf. Hahahaha debielquote:Op zondag 15 maart 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf. Hahahaha debiel
@:doublepain zou je hier ook om uitlachen.
Wow. Thanks maat.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet de moeite, maar van wat ze zei schrok ik nog meer.
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/18314
n00bquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
Wij mochten altijd al 2 dagen in de week thuiswerken en vanaf afgelopen woensdag tot eind van de maand volledig.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuiswerken vanaf morgen maat. Hoe bevalt dat voor jou?
CR7God.quote:Volgens Spaanse sportkrant Marca laat Cristiano Ronaldo zo spoedig mogelijk zijn twee hotels in Portugal ombouwen tot ziekenhuizen.
Het ombouwen van de hotels is overigens niet het enige wat hij doet in de strijd tegen het coronavirus. Ronaldo zou dan ook de salarissen van de artsen voor zijn rekening nemen.
En wij maar werken voor ons geldquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
IK GA ALLEEN DE DEUR NOG MAAR UIT VOOR BOODSCHAPPEN.
@onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wij maar werken voor ons geld
@Doublepain zit vast voor deze onzinquote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand de TT uitleggen. Erg naar dit voor mijn goede vriend tjacka
Dan zal hij het wel verdiend hebben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
Ik gok dat @GGMM hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:doublepain zit vast voor deze onzin
@Greys ook niet, GreysGodin.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat @:ggmm hem erbij heeft genaaid, net zoals bij mij.
@:tjacka zou zoiets nooit doen
Wat was die note dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
Tenzij hij ook mijn laatste note heeft gezet. Dat was gewoon een onschuldig grapje
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zie jij de bewerkingsgeschiedenis toevallig?
Tja.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Ik las vanochtend dit draadje wat verdacht veel lijkt op de methode die we hier toepassen.twitter:iandonald_psych twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:32:451. The govt strategy on #Coronavirus is more refined than those used in other countries and potentially very effective. But it is also riskier and based on a number of assumptions. They need to be correct, and the measures they introduce need to work when they are supposed to. reageer retweet
Wat lult die Wiebes er omheen zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1
Viroloog nu bij WNL. Die zegt dat dat de scholen niet dicht hoeven. Verbaast zich in hoge maten van dat medisch verbond.
Jij weet wie ik ben!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Baft Rebekka je wel eens?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moeten schijten vlak na het ontwaken.
Dit wordt een topdag.
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de Jaap Stam onder de mods, lol.
Elangod
Maar wel een met het intellect van een schoenveter.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een zeer sterke verdediger.
Volgens @Elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Gereageerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
Leidse plein in Amsterdam, gisteravond 👇🏻 https://t.co/SmgN9t1DoO reageer retweet
Misschien is dat alleen voor Elan.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Volgens @:elan was er in Amsterdam niks open gisteren.twitter:simonetukker twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:06:52Ik kom dit net tegen op Instagram en kan er werkelijk niet bij met mijn hoofd.
geloof kent ook zijn grenzenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef KingRoland het volgende:
Kerk gaat toch niet door stond in de kerk app
ik doe altijd rustig aanquote:Op zondag 15 maart 2020 11:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker
Doe jij het ook rustig aan in deze moeilijk tijden?
[..]
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Doet @:jr-style-93 nog steeds aan kontplassen of staat dat ook op een laag pitje? #dtv
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Joden hebben niks geleerd van de holocaust.
@Lange_Lans graag jouw mening hierover.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.
Vreemd dat jij dan niet doodgaat onder een zonnebank.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat UV licht bacteriën en virussen doodt
Zo die zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vreemd dat jij dan niet doodgaat onder een zonnebank.
Wow!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen. Ik zei gister in corona topic dat het helemaal niet zo erg is dat er wat mensen doodgaanquote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |