oh wat betekent dat dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.![]()
![]()
Ik droomde ook vaak over uitvallende tanden. Tja, we weten hoe die is afgelopen bij mij.![]()
![]()
Nee geintje, ik weet niet waarom we bepaalde dingen dromen, ja, verwerking, maar die wc dromen vind ik dus wel geinig, dat zoveel mensen dat hebben dan he. Want is echt wel gatverdamme in mijn dromen dan.
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.quote:
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.![]()
![]()
Ik droomde ook vaak over uitvallende tanden. Tja, we weten hoe die is afgelopen bij mij.![]()
![]()
Nee geintje, ik weet niet waarom we bepaalde dingen dromen, ja, verwerking, maar die wc dromen vind ik dus wel geinig, dat zoveel mensen dat hebben dan he. Want is echt wel gatverdamme in mijn dromen dan.
Uh nee .. Ik kan nooit 1 vinden waar ik privacy heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.Ik zoek ff het topic. brb
Zucht ik kan het weer niet vinden, kweet ook niet meer waar ik dat gelezen heb, is al een tijdje terug ook. Afijn, wordt je dan ook wakker en moet je plassen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh nee .. Ik kan nooit 1 vinden waar ik privacy heb.Geen vieze wc's gelukkig
Nog een uitleg voor slechte tanden in je droom kan gevonden worden in je angst om voor schut gezet te worden of dat je jezelf belachelijk maakt in een specifieke situatie. Deze droom is een uitvergroting van je angsten..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenDe laatste maanden niet meer, maar nu droom ik heel vaak dat mijn haar verziekt wordt bij de kapper
![]()
Wc-dromen ken ik dan weer niet
Somsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht ik kan het weer niet vinden, kweet ook niet meer waar ik dat gelezen heb, is al een tijdje terug ook. Afijn, wordt je dan ook wakker en moet je plassen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Charmian het volgende:
#hamsteren op Twitter is hilarisch![]()
[ afbeelding ]
Ohw, dat van die kapper is ook ruk, ik zou dan toch wat angstig zijn als ik naar de kapper zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenDe laatste maanden niet meer, maar nu droom ik heel vaak dat mijn haar verziekt wordt bij de kapper
![]()
Wc-dromen ken ik dan weer niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik als kind echt heel vaak, dromen dat ik op het toilet zat, en dan in bed plassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.Ik zoek ff het topic. brb
Toch een alarmsysteem denk ik. In mijn wereld in ieder geval wel. Duurde wel lang voordat ik die link legde, droom het ook al jaren.quote:
Ja, dat dus. Ik weet niet meer of ik het als kind ook droomde maar volgens mij heb ik het 1 keer gehad, toen ik zwanger was dacht ik, dat ik dus een schone wc vond en ja hoor, in bed gepiesd. En nu word ik dus altijd wakker bij zo'n droom en moet dan flink piesen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had ik als kind echt heel vaak, dromen dat ik op het toilet zat, en dan in bed plassen.
Plaatje in de OP zijn toch geen schappen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het toch goed getypt. Godver, kut Nederlands.
Nee is een schaap. Gotver, verpest mijn grapje eens niet zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Plaatje in de OP zijn toch geen schappen?
Nee, die doen aan IF en moeten nog etenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
En lege schapen zijn dan geschoren of zo.
die denkt dat het allemaal een Star Wars movie is, met d'r lasergun in d'r klauwtjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg als ik die onderste tegenkom in de winkel dan blijf ik erin hoor.
nopequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen 5e in rij gratis boodschappen regel bij de jumbo zeker
Wel een gedoetje, zo'n schaap gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, daar kun je ook je kont mee afvegen natuurlijk.
staat nergens aangegeven dat het is vervallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen 5e in rij gratis boodschappen regel bij de jumbo zeker
Ja, waarschijnlijk wel. Omg, ik zou nu gewoon naar een winkel willen om te kijken hoe de hysterie is, gewoon als leedvermaak. Maar ben daar te lui voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
die denkt dat het allemaal een Star Wars movie is, met d'r lasergun in d'r klauwtjes
Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Omg, ik zou nu gewoon naar een winkel willen om te kijken hoe de hysterie is, gewoon als leedvermaak. Maar ben daar te lui voor.Ik kijk af en toe wel uit mijn voordeur raampje om te kijken of er al een rij voor de jumbo staat, dat kan ik net zien.
Ik hoef gelukkig de weg niet op, mijn zoon moest vandaag in NL rondrijden, ik zal het straks eens vragen of het druk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijven
Volgens mij is de regel dat als alle kassa's open zijn dat het dan niet geldt. Zoiets is ons tenminste een keer verteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
staat nergens aangegeven dat het is vervallen
![]()
quote:
En dan zit hert weekend er weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Vanavond Surinaams halen, morgen Argentijns koeien restaurant en zondag naar de Griek.
Dat zijn al die hamsteraars.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijven
ow ja ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel dat als alle kassa's open zijn dat het dan niet geldt. Zoiets is ons tenminste een keer verteld.
uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
@:pullup
@:chocofan
Tja, mensen he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow ja ..![]()
logisch
idioterie dat gehamster
ikke ikke ikke . de rest kan stikke mentaliteit
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
Gewoon gezellig uit etenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Vanavond Surinaams halen, morgen Argentijns koeien restaurant en zondag naar de Griek.
Mijn zoon wilde van het weekend ook uit eten, zal wel lekker rustig zijn dan, misschien toch maar ja zeggen, als het restaurant tenminste open is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde van het weekend ook uit eten, zal wel lekker rustig zijn dan, misschien toch maar ja zeggen, als het restaurant tenminste open is.
Had het er net met mijn vriend over, gaan we ook niet doen dus. Waarschijnlijk gaan veel restaurants toch wel dicht want ik las dat er veel afzeggingen zijn dus waarom zou je dan open blijven voor een paar mensen. En wie weet wat er vanavond nog allemaal wordt uitgesproken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.
Onzinnige maatregel, naar de supermarkt is groter risico.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.
Absoluut, zonder kan niet!quote:
achja, soms willen de kleuren niet etc.quote:
Dan kan je maar beter stoppen en morgen weer een dag denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Absoluut, zonder kan niet!
[..]
achja, soms willen de kleuren niet etc.
Natuur moet goed nat worden voor als we weer een hete kut zomer krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stop es met al die regen ook
ben dr wel soort van klaar mee nu!
Zo is het.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter stoppen en morgen weer een dag denken.
De gracht zit hier al over volquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuur moet goed nat worden voor als we weer een hete kut zomer krijgen.
Hier schijnt ook weer hoog water aan te komen. Heb ik geen last van iig.quote:
Ik woon boven de gracht en in geval van nood is het mn enige uitwegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt ook weer hoog water aan te komen. Heb ik geen last van iig.
En het water moet ook de grond in zakken, en weet ik veel, natuur had het zwaar afgelopen zomer dus extra water kan volgens mij geen kwaad, maar ja, wat weet ik er nou eigenlijk van.
Kan je zwemmen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon boven de gracht en in geval van nood is het mn enige uitweg
Wij hebben een beetje zout nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Andere lengtemaat proberen dan?
[/flauwe grap]
Je eigen Venetiëquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon boven de gracht en in geval van nood is het mn enige uitweg
Misschien is het net als fietsen, dat je het niet verleerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja geloof het nog wel... al een tijdje niet meer gedaan
Daar ga ik wel vanuit ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is het net als fietsen, dat je het niet verleerd.
Oh joh. Niets aan de hand dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:56 schreef chufi het volgende:
Maar volgens mij kan ik er ook gewoon staan met het hoofd boven water
Oh jee, hoge bloeddruk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet meer dan een beetje hoor, ik kook zoutarm
tis wel genoeg zoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuur moet goed nat worden voor als we weer een hete kut zomer krijgen.
Ja zeg, niet duiken dan he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet alleen uitkijken met de duik van 4 hoog .....
Ja ok. Dat is wel een toestand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis wel genoeg zo
zelfs de ratten gaan op de loop
weilanden te nat enzuks
. dr moet zon en woeih komen
als ik ze niet breek ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, niet duiken dan he.![]()
Met de beentjes eerst naar beneden en dan vast komen te zitten in de modder.
Nee, gewoon bewust van het feit dat teveel zout niet goed voor je isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, hoge bloeddruk?
Ik mag wel zout want lage bloeddruk.
Ohw. Ok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon bewust van het feit dat teveel zout niet goed voor je is
Ja, anders zit je waarschijnlijk met je kop vast tussen de spaken van een fietsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet alleen uitkijken met de duik van 4 hoog .....
Ik woon niet aan zo'n gracht. Ik woon aan een nette gracht .. winkelwagentjes hoogsten hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, anders zit je waarschijnlijk met je kop vast tussen de spaken van een fiets
Ohh kop als een tartaartje danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon niet aan zo'n gracht. Ik woon aan een nette gracht .. winkelwagentjes hoogsten hier
Hoe zou het eigenlijk met thuisbezorgd gaan. Mijn zoon is daar nogal fan van en is thuis dit weekend, ik ben erg benieuwd ineens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef chufi het volgende:
Vanaf morgen alle horeca dicht in Madrid ...
Bij mij kwam er wel eens zo'n boot langs met grijpers. Je wil niet weten wat er allemaal op lag. Vooral fietsen, maar ook wasmachines en weet ik watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon niet aan zo'n gracht. Ik woon aan een nette gracht .. winkelwagentjes hoogsten hier
Geen idee, ik heb genoeg in huis om niets te hoeven bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met thuisbezorgd gaan. Mijn zoon is daar nogal fan van en is thuis dit weekend, ik ben erg benieuwd ineens.
Ik zal het wel merken, of er aangebeld gaat worden of niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb genoeg in huis om niets te hoeven bestellen
ja ... niet pinnen maar contant afrekenen dusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal het wel merken, of er aangebeld gaat worden of niet.
F1 Zandvoort uitgesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:28 schreef chufi het volgende:
Noodtoestand nu net afgeroepen in Spanje voor de komende 2 weken ..
Juist pinnen dan toch....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... niet pinnen maar contant afrekenen dus
Ohw, dat is wel een goeie, ik zal het tegen mijn zoon zeggen dat ie dat wel checkt dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als dat bij aflevering kan wel, maar niet vooraf betalen als je twijfelt of ze wel komen
Sjezus, daar ken je 20 jaar mee vooruit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel 50 bic aanstekers nu[ link | afbeelding ]image
Wow roken tot je erbij neervaltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de restquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus, daar ken je 20 jaar mee vooruit.![]()
OK dan nog 10 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de rest
Wel een leuk geintje en met de helft kan je nog heeeeeeel lang voorruit. Bic zijn de beste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de rest
Maar de Mt Everest is op slot, dus hoop niet dat haar doel was .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriendin die net voor 3 weken naar Nepal op vakantie is. Die heeft het beter voor elkaar
Ik denk dat ik nog wel meer rokers een paar geefquote:
Nee volgens mij niet, ze hebben een rondtocht enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Mt Everest is op slot, dus hoop niet dat haar doel was .
nou kijk das nog eens een gebaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel meer rokers een paar geef
Weet je zijn best lastig te kopen. Mijn vorige tabakboer had ze onder de toonbank omdat ze gejat werden. Dit kostte me 48 euro. Big pennen zijn ook al zo geliefd "De meest gegeten pen" Er zit ook een gaatje in de dop omdat mensen er in zijn gestiktquote:
BIC al jaren op de markt ... doorbijters zijn het welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je zijn best lastig te kopen. Mijn vorige tabakboer had ze onder de toonbank omdat ze gejat werden. Dit kostte me 48 euro. Big pennen zijn ook al zo geliefd "De meest gegeten pen" Er zit ook een gaatje in de dop omdat mensen er in zijn gestikt
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
BIC al jaren op de markt ... doorbijters zijn het wel
ik had het ook over de pennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaring)
Zo'n aansteken doorbijten lijkt me ook niet verstandig, trouwens
Wie heeft het niet ooit gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaring)
Zo'n aansteken doorbijten lijkt me ook niet verstandig, trouwens
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.quote:
Met een glimlachquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.
Hij klinkt wat geirriteerd ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bijna een kwart van alle coronapatiënten is werkzaam in de zorg.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef FANN het volgende:
Dit vind ik best wel erg...risicogroepering naast kinderen en ouderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bijna een kwart van alle coronapatiënten is werkzaam in de zorg.
Die lul woont toch nog steeds bij zijn moeder?quote:
nee ik bedoel dan personeel....werkzaam in de zorg die werken in de vuurlinie....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
risicogroepering naast kinderen en ouderen
Mijn moeder had een feestje morgen. Maar ja ze is wat verkouden en blijft lekker thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
risicogroepering naast kinderen en ouderen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan personeel....werkzaam in de zorg die werken in de vuurlinie....
Ik moet ook lachen om dit, schijtpapier kopenquote:
ghehehe ja...dan snapt iedereen waar we het over hebbenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij zei pleepapier .. sorry dat is toch een giller
Pleepapier zei hijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om dit, schijtpapier kopen
Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ghehehe ja...dan snapt iedereen waar we het over hebben
Ik zie er liever iemand staan die de volksgezondheid boven de economie zet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Charmian het volgende:
maar goed commentaar op Rutte, ik zeg alleen maar: ga er maar staan
In het kleinste kamertjequote:
Ja echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Corona boeit mij geen reet maar dat F1 niet doorgaat
Ehm hij verzint dat niet zelf he...hij wordt geïnformeerd door experts.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat verstond ik ook. Hij is echt pissed. Hij kan ook niet uitleggen waarom de scholen open moeten blijven terwijl we overal om ons heen zien dat de scholen wel worden gesloten. Hij weet dat hij fout zit.
ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?
toiletpapier? of denkt ie dat ze dat niet kunnen spellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?
Ik geloof er helemaal niets van. En als het wel zo is dan zijn ze straalbezopen of ze hebben al maanden onder een steen gelegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm hij verzint dat niet zelf he...hij wordt geïnformeerd door experts.
juistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er liever iemand staan die de volksgezondheid boven de economie zet.
De beste van de wereld... echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel besmettelijk, daar gaat t overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze niet
Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
serieus?quote:
Maar dat is het punt toch ook niet, het gaat er om wie die kinderen weer allemaal besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze niet
wat errug..........quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepen
Ja duhh ik raak ze niet aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel besmettelijk, daar gaat t over
wiv ik heb er geen verstand van...quote:
Ik had een quote gepost in D. topic .. wachtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepen
quote:All parties said they were hopeful the races could be staged at a later date, and in light of the impact the virus is having, the statement added that it is expected the F1 season can begin at the end of May.
Ik denk dat sanitair gemak lastiger isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toiletpapier? of denkt ie dat ze dat niet kunnen spellen?
Droom daar maar eens overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat sanitair gemak lastiger is
Niet zo bijdehand héquote:
Ja ik snap het wel maar serieus? Wat raak je aan wat kan je er aan doen. Handen wassenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is het punt toch ook niet, het gaat er om wie die kinderen weer allemaal besmetten.
Tja dat is het probleem. Degenen die nu het hardst proberen om erdoor te drukken dat de scholen toch gaan sluiten zijn ook niet mijn eerste keus. Maar die roepen nu in ieder geval wel de juiste dingen.quote:
la daarom....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat sanitair gemak lastiger is
Regelmatig, en ik moet niet pissenquote:
Ze zouden de scholen kunnen sluiten net als alle andere landen om ons heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel maar serieus? Wat raak je aan wat kan je er aan doen. Handen wassen
laat me raden, mensen uit de oppositie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja dat is het probleem. Degenen die nu het hardst proberen om erdoor te drukken dat de scholen toch gaan sluiten zijn ook niet mijn eerste keus. Maar die roepen nu in ieder geval wel de juiste dingen.
Dat lijkt me een logische conclusiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat me raden, mensen uit de oppositie?
Nee omdat je sanitair gemak niet snaptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
la daarom....
maar volgens begrijpen elkaar niet helemaal... maakt niet uit....
Schop ze de straat op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar laten we dan de kinderen als ze niet op school zitten? Thuis? En dan moeten papa en mama ook maar thuis blijven?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee omdat je sanitair gemak niet snapt
ja maar die moeten de maatschappij draaiende houden, vooral mensen in de zorg enz.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar laten we dan de kinderen als ze niet op school zitten? Thuis? En dan moeten papa en mama ook maar thuis blijven?
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Laat maar ...![]()
geen zin om uit te leggen...
oppositie praat altijd met het volk mee, tot ze zelf aan het roer staanquote:
Het excuus dat de pappas en de mammas moeten kunnen blijven werken in die belangrijke sectoren blablabla...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zouden de scholen kunnen sluiten net als alle andere landen om ons heen.
quote:
yepquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus ???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het excuus dat de pappas en de mammas moeten kunnen blijven werken in die belangrijke sectoren blablabla...
Studenten kunnen gewoon oppassen, wanneer er niemand thuis kan blijven, want de grote mensenscholen gaan wel dicht ? wat is het verschil ?
Het verschil is dus dat hbo-ers en wo-ers geen oppas nodig. Dat lijkt me vrij simpel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het excuus dat de pappas en de mammas moeten kunnen blijven werken in die belangrijke sectoren blablabla...
Studenten kunnen gewoon oppassen, wanneer er niemand thuis kan blijven, want de grote mensenscholen gaan wel dicht ? wat is het verschil ?
eerst de ettertjesquote:
Andere landen hebben toch regelingen (hoorde ik) dat kinderen van zorgpersoneel etc worden opgevangen?quote:
Dat werd ook tegen hem gezegd en hij draait gewoon weer om de pot heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is dus dat hbo-ers en wo-ers geen oppas nodig. Dat lijkt me vrij simpel.
2 rollen wc papier voor dit commentquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is dus dat hbo-ers en wo-ers geen oppas nodig. Dat lijkt me vrij simpel.
Klopt en die capaciteiten zijn er in Nederland ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Andere landen hebben toch regelingen (hoorde ik) dat kinderen van zorgpersoneel etc worden opgevangen?
Een meet morgenquote:
En juist die weten ook beter met hygiëne om te gaan.. Juist kinderen op de lagere scholen zijn een bron van virussen die ze dan op elkaar overbrengen en dan thuis verspreiden over familie en opas en omas etc ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Met minder dan 100 aanmeldingen mag het gewoon door gaan!quote:
met 99 mensen is er niks aan de handquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met minder dan 100 aanmeldingen mag het gewoon door gaan!
Maar omas en opa's worden ook verzocht om zich niet onder de mensen te begeven. Dus die mogen ook niet oppassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En juist die weten ook beter met hygiëne om te gaan.. Juist kinderen op de lagere scholen zijn een bron van virussen die ze dan op elkaar overbrengen en dan thuis verspreiden over familie en opas en omas etc ....
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met 99 mensen is er niks aan de hand
Mwoah, studenten staan nou niet echt bekend om hun uitmuntende hygiene en om het volgen van regels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En juist die weten ook beter met hygiëne om te gaan.. Juist kinderen op de lagere scholen zijn een bron van virussen die ze dan op elkaar overbrengen en dan thuis verspreiden over familie en opas en omas etc ....
Ik heb het over na schooltijd wanneer de schoolbel is gegaan ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar omas en opa's worden ook verzocht om zich niet onder de mensen te begeven. Dus die mogen ook niet oppassen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Er lopen meer mensen in de supermarkt de laatste tijd joh 🤣
99 waren er toen ik er wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Er lopen meer mensen in de supermarkt de laatste tijd joh 🤣
Mwoah maar die zullen nu wel wat vaker en beter hun handen wassen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwoah, studenten staan nou niet echt bekend om hun uitmuntende hygiene en om het volgen van regels.
Ik las wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
want naar Oma en Opa is te gevaarlijk....
en heel veel personeel is al ziek... en vanmorgen hoorde ik op de radio dat heel veel
''Bazen''' hun personeel verplichten om te werken... (als ze zich ziek hebben gemeld')
SERIEUS![]()
dat kan dus helemaal niet.... maar ja...
Wel eens bij mijn neefje op bezoek geweest toen hij in een studentenflat woondequote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lol, karma met die debielenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nu maar hopen dat het songfestival ook niet doorgaat
zit er dik inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dat je je ouders gewoon moet bezoekenquote:
Ik weet niet wanneer dat is maar dat soort dingen is nu toch helemaal belangrijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
ja heel belangrijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer dat is maar dat soort dingen is nu toch helemaal belangrijk?
nou ja vind ik dan... maar ja wie ben ik...
Hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:13 schreef klipper het volgende:
Hamsteren, AH roept dit al jaren, nu geeft iedereen er gehoor aan is het weer niet goed......
Als je worst lustquote:
ik geloof dat we over iets anders hebben maar maakt niet uit....quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat we over iets anders hebben maar maakt niet uit....![]()
Weet ik niet.. misschien niet de kleinkinderen meenemen?
Ik weet het écht niet.... maar wie past dan weer op het kleinkind.....
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
Ok doeiquote:
Er zit wat inquote:
Ik ben op de 13e geborenquote:
op een vrijdag?quote:
Ohh dat wordt je ondergangquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik een dag later (zelfde maand en jaaaaaren later)
Dinsdag op de marktquote:
Eiland makkelijker om af te sluiten.quote:
Ik had al een bom geplaatst op de boot naar Vlieland. Hielp nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eiland makkelijker om af te sluiten.
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik op een vrijdag
Misschien dat ik daarom zo vrolijk ben op vrijdagen
Ja zo zou je ook thuiswerken kunnen zienquote:
Opeenvolgende dagen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
Zo mn pastasaus staat nog ff te pruttelen ... Weer 5 dagen vreten en een zak pasta
En als ie het is went het welquote:
Doeiiiiiieeeeeeeeeeequote:
Nee, erg jammer want ik had er veel zin in maar ik ga wel een andere keer.quote:
Allemaal aan dit?quote:
Sorrie hoor maar die heb ik niet gezien.quote:
Lijkt me gelulquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. En alleen gisteren. In totaal nu 1266 doden daar door het virus.
Hoeveel mensen gaan er dood?quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie hoor maar die heb ik niet gezien.
Ja ik weet het, er gaan mensen doodquote:
Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet
Ondertussen krijgt Spanje naast de noodtoestand daar ook weer noodweer de komende dagen
Sneeuwval t/m dinsdag
[ afbeelding ]
Ga je skieenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.
brasil slaapt nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet
Ondertussen krijgt Spanje naast de noodtoestand daar ook weer noodweer de komende dagen
Sneeuwval t/m dinsdag
[ afbeelding ]
Ok ja lullig maar wel verstandig lijkt me .. voor je eigen gemoedrust ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, erg jammer want ik had er veel zin in maar ik ga wel een andere keer.
Het is op dit moment gewoon niet goed om op reis te gaan helaas
Dat het volgens chufi niet geeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.
nee normal is tussen 9-10 weck alarm het was resistencia spel tot half 7quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Mario... Ja tis nog vroeg en crisis
Ik maak me hoogstens druk om mn dochter ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat volgens chufi niet geeft.
ik zag je post van vanochtend ,,, ik heb niet gekeken gisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee normal is tussen 9-10 weck alarm het was resistencia spel tot half 7
Spam is hetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
wat en idioten![]()
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Dat snap ik, zit ze in een risicogebied?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me hoogstens druk om mn dochter ....
ik heb end gemist,maar de jong de lider is heeft dann helemal doorgedraaidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zag je post van vanochtend ,,, ik heb niet gekeken gisteren
Madrid en net terug uit Buenos Aires ... Alles gaat dicht in Spanje verwacht ik ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat snap ik, zit ze in een risicogebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |