Ja duhh ik raak ze niet aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel besmettelijk, daar gaat t over
wiv ik heb er geen verstand van...quote:
Ik had een quote gepost in D. topic .. wachtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepen
quote:All parties said they were hopeful the races could be staged at a later date, and in light of the impact the virus is having, the statement added that it is expected the F1 season can begin at the end of May.
Ik denk dat sanitair gemak lastiger isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toiletpapier? of denkt ie dat ze dat niet kunnen spellen?
Droom daar maar eens overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat sanitair gemak lastiger is
Niet zo bijdehand héquote:
Ja ik snap het wel maar serieus? Wat raak je aan wat kan je er aan doen. Handen wassenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is het punt toch ook niet, het gaat er om wie die kinderen weer allemaal besmetten.
Tja dat is het probleem. Degenen die nu het hardst proberen om erdoor te drukken dat de scholen toch gaan sluiten zijn ook niet mijn eerste keus. Maar die roepen nu in ieder geval wel de juiste dingen.quote:
la daarom....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat sanitair gemak lastiger is
Regelmatig, en ik moet niet pissenquote:
Ze zouden de scholen kunnen sluiten net als alle andere landen om ons heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel maar serieus? Wat raak je aan wat kan je er aan doen. Handen wassen
laat me raden, mensen uit de oppositie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja dat is het probleem. Degenen die nu het hardst proberen om erdoor te drukken dat de scholen toch gaan sluiten zijn ook niet mijn eerste keus. Maar die roepen nu in ieder geval wel de juiste dingen.
Dat lijkt me een logische conclusiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat me raden, mensen uit de oppositie?
Nee omdat je sanitair gemak niet snaptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
la daarom....
maar volgens begrijpen elkaar niet helemaal... maakt niet uit....
Schop ze de straat op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar laten we dan de kinderen als ze niet op school zitten? Thuis? En dan moeten papa en mama ook maar thuis blijven?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee omdat je sanitair gemak niet snapt
ja maar die moeten de maatschappij draaiende houden, vooral mensen in de zorg enz.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar laten we dan de kinderen als ze niet op school zitten? Thuis? En dan moeten papa en mama ook maar thuis blijven?
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Laat maar ...![]()
geen zin om uit te leggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |