Ik moet ook lachen om dit, schijtpapier kopenquote:

ghehehe ja...dan snapt iedereen waar we het over hebbenquote:

quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij zei pleepapier .. sorry dat is toch een giller

Pleepapier zei hijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen om dit, schijtpapier kopen

Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ghehehe ja...dan snapt iedereen waar we het over hebben

Ik zie er liever iemand staan die de volksgezondheid boven de economie zet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Charmian het volgende:
maar goed commentaar op Rutte, ik zeg alleen maar: ga er maar staan

In het kleinste kamertjequote:

Ja echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Corona boeit mij geen reet maar dat F1 niet doorgaat

Ehm hij verzint dat niet zelf he...hij wordt geīnformeerd door experts.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat verstond ik ook. Hij is echt pissed. Hij kan ook niet uitleggen waarom de scholen open moeten blijven terwijl we overal om ons heen zien dat de scholen wel worden gesloten. Hij weet dat hij fout zit.

ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?

toiletpapier? of denkt ie dat ze dat niet kunnen spellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen. Sanitair gemak ofzo?

Ik geloof er helemaal niets van. En als het wel zo is dan zijn ze straalbezopen of ze hebben al maanden onder een steen gelegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm hij verzint dat niet zelf he...hij wordt geīnformeerd door experts.

juistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:

Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]

zoals wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er liever iemand staan die de volksgezondheid boven de economie zet.

De beste van de wereld... echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]

Maar ze zijn wel besmettelijk, daar gaat t overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze niet

Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepenquote:

quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
serieus?quote:

Maar dat is het punt toch ook niet, het gaat er om wie die kinderen weer allemaal besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk? Kinderen gaan hier ook naar school. Worden ze ziek nou ja pech. Dood gaan ze niet

wat errug..........quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zandvoort gaat ook niet door heb ik begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |