Hoe zou het eigenlijk met thuisbezorgd gaan. Mijn zoon is daar nogal fan van en is thuis dit weekend, ik ben erg benieuwd ineens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:17 schreef chufi het volgende:
Vanaf morgen alle horeca dicht in Madrid ...
Bij mij kwam er wel eens zo'n boot langs met grijpers. Je wil niet weten wat er allemaal op lag. Vooral fietsen, maar ook wasmachines en weet ik watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon niet aan zo'n gracht. Ik woon aan een nette gracht .. winkelwagentjes hoogsten hier
Geen idee, ik heb genoeg in huis om niets te hoeven bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met thuisbezorgd gaan. Mijn zoon is daar nogal fan van en is thuis dit weekend, ik ben erg benieuwd ineens.
Ik zal het wel merken, of er aangebeld gaat worden of niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb genoeg in huis om niets te hoeven bestellen
ja ... niet pinnen maar contant afrekenen dusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal het wel merken, of er aangebeld gaat worden of niet.
F1 Zandvoort uitgesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:28 schreef chufi het volgende:
Noodtoestand nu net afgeroepen in Spanje voor de komende 2 weken ..
Juist pinnen dan toch....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... niet pinnen maar contant afrekenen dus
Ohw, dat is wel een goeie, ik zal het tegen mijn zoon zeggen dat ie dat wel checkt dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als dat bij aflevering kan wel, maar niet vooraf betalen als je twijfelt of ze wel komen
Sjezus, daar ken je 20 jaar mee vooruit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel 50 bic aanstekers nu[ link | afbeelding ]image
Wow roken tot je erbij neervaltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef Soury het volgende:
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de restquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus, daar ken je 20 jaar mee vooruit.![]()
OK dan nog 10 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de rest
Wel een leuk geintje en met de helft kan je nog heeeeeeel lang voorruit. Bic zijn de beste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk is het een geintje, ik heb regelmatig aan mijn zwager een bic gegeven omdat hij vloekend met een aldi aansteker in de weer was die het niet deed, mijn zus hetzelfde. Die is jarig volgende week dus die krijgt de helft. Ik hou de rest
Maar de Mt Everest is op slot, dus hoop niet dat haar doel was .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriendin die net voor 3 weken naar Nepal op vakantie is. Die heeft het beter voor elkaar
Ik denk dat ik nog wel meer rokers een paar geefquote:
Nee volgens mij niet, ze hebben een rondtocht enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Mt Everest is op slot, dus hoop niet dat haar doel was .
nou kijk das nog eens een gebaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel meer rokers een paar geef
Weet je zijn best lastig te kopen. Mijn vorige tabakboer had ze onder de toonbank omdat ze gejat werden. Dit kostte me 48 euro. Big pennen zijn ook al zo geliefd "De meest gegeten pen" Er zit ook een gaatje in de dop omdat mensen er in zijn gestiktquote:
BIC al jaren op de markt ... doorbijters zijn het welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je zijn best lastig te kopen. Mijn vorige tabakboer had ze onder de toonbank omdat ze gejat werden. Dit kostte me 48 euro. Big pennen zijn ook al zo geliefd "De meest gegeten pen" Er zit ook een gaatje in de dop omdat mensen er in zijn gestikt
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
BIC al jaren op de markt ... doorbijters zijn het wel
ik had het ook over de pennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaring)
Zo'n aansteken doorbijten lijkt me ook niet verstandig, trouwens
Wie heeft het niet ooit gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... zo'n pen moet je niet doorbijten, heb je een blauwe bek (weet ik uit ervaring)
Zo'n aansteken doorbijten lijkt me ook niet verstandig, trouwens
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.quote:
Met een glimlachquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.
Hij klinkt wat geirriteerd ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al een half uurtje. Maar hij zegt hetzelfde als de dagen hiervoor. Allemaal lulkoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bijna een kwart van alle coronapatiënten is werkzaam in de zorg.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef FANN het volgende:
Dit vind ik best wel erg...risicogroepering naast kinderen en ouderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bijna een kwart van alle coronapatiënten is werkzaam in de zorg.
Die lul woont toch nog steeds bij zijn moeder?quote:
nee ik bedoel dan personeel....werkzaam in de zorg die werken in de vuurlinie....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
risicogroepering naast kinderen en ouderen
Mijn moeder had een feestje morgen. Maar ja ze is wat verkouden en blijft lekker thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
risicogroepering naast kinderen en ouderen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan personeel....werkzaam in de zorg die werken in de vuurlinie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |