Nog even elkaar besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:48 schreef sjampoeh het volgende:
oi ze gaan nog stemmen![]()
10min schorsing
ze gaan ff roddelen en roken
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Om mij geven jullie weer niks zeker
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.
Ik heb een iris scan ingebouwd bij het katten luikje die komt er niet in bij positieve scanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.
Katten kunnen het virus niet krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een iris scan ingebouwd bij het katten luikje die komt er niet in bij positieve scan
Goed idee ik ga een camera op kat plaatsen zodat ik de buitenwereld kan analyserenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:01 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer dat je niet 360gr kunt met de cam #debat
Wel je eigen of een random katquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed idee ik ga een camera op kat plaatsen zodat ik de buitenwereld kan analyseren
quote:
Ja heb ik ook gezien op animal planet mijn poes gaat niet zover zijn vaak ongecastreerde katersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ze hebben wel eens onderzoeken gedaan, katten met een go pro geval op hun koppie.. kijken hoe ver hun territorium is. Ze sjouwen echt heel veel
quote:
POEZZZZZZZquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was dat nou tijdens UTO die vanaf de IC -intensive care- zat te FOK!ken en ook nog klaagde dat de machines (van andere patiënten) zoveel lawaai maakten?
hij richt zich op Europaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]Heb het niet gevolgd, maar hoorde wel even dat ze zich niet hadden verdiept in de situatie in Singapore en Zuid-Korea. Echt redelijk schokkend wel eigenlijk.
Sjampoeh!quote:
Er valt bijna niks tegen te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.Je moet toch kijken hoe je het onder controle krijgt?
Hoe hebben ze het in Zuid-Korea dan tot stilstand gekregen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er valt bijna niks tegen te doen
Mocce still going strong.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft hier ondertussen met wie verkering, wie doet het nog steeds met de hond van de buren etc.?
tis een grote orgie ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft hier ondertussen met wie verkering, wie doet het nog steeds met de hond van de buren etc.?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Mocce still going strong.
En Bruno is een tijdelijke toevoeging in het hondenbestand.
Ik hoop dat de piek voorbij is maar somige zeggen dat die nog moet komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het in Zuid-Korea dan tot stilstand gekregen?
Je gelooft niet dat het doorzet? Gaat het vanzelf weg dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Plus alle bezuinigingen op de zorg en sluiten van ziekenhuizen de afgelopen jaren nee we zijn echt de sjaak als dit doorzet wat ik niet geloof overgens
Ik ben geen viroloog maar je hebt toch van die piek momenten en daarna zakt het weer weg ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat het doorzet? Gaat het vanzelf weg dan?
Het wordt echt raar hoor. Soort oorlogssituatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat de piek voorbij is maar somige zeggen dat die nog moet komen
Ja, als iedereen het heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben geen viroloog maar je hebt toch van die piek momenten en daarna zakt het weer weg ?
Hou eens even heel snel op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt echt raar hoor. Soort oorlogssituatie.
Dat is toch de naam van een Franse uitvinder die de Toilet heeft uitgevondenquote:
nou....neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is toch de naam van een Franse uitvinder die de Toilet heeft uitgevonden
Politiek doet vrij weinig die zitten alleen maar te cashen en de massa bevolking is achterlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een hele harde les, maar het geeft wel weer eens goed weer hoe ongelooflijk DOM mensen zijn. En dan beperk ik me tot de Nederlanders. Van wat ik om me heen hoor(de) en las/ lees.
Nu wist ik dat natuurlijk wel. Maar dat ze zo'n grote groep vertegenwoordigen.
Had die uilskuikens meteen door de shredder gegooid.
Wat vind je precies dom ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een hele harde les, maar het geeft wel weer eens goed weer hoe ongelooflijk DOM mensen zijn. En dan beperk ik me tot de Nederlanders. Van wat ik om me heen hoor(de) en las/ lees.
Nu wist ik dat natuurlijk wel. Maar dat ze zo'n grote groep vertegenwoordigen.
Had die uilskuikens meteen door de shredder gegooid.
Zouden ze ook toeslagen krijgen na 22u ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Al die 2de kamer zetels worden gevuld door dik betaalde lui die afentoe een praatje houden maar niet eens luisteren naar elkaar want als je iemand ziet spreken zitten de meeste gewoon op hun telefoontje te spelen
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.quote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.
Toen het in Nederland (officieel) was 'maar het is niet hier'.Het belachelijk vinden dat je je handen moet wassen, alsof het iets goors is om te doen.
We zitten nu in de fase dat het hier niet zo erg wordt als in Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.
Toen het in Nederland (officieel) was 'maar het is niet hier'.Het belachelijk vinden dat je je handen moet wassen, alsof het iets goors is om te doen.
Ik ben bezig met een douche te bouwen verplicht voordat je mijn bunker in kanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flutte lacht zeker alles weer weg ?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank u zeer.
Ga me niet vertellen dat Wopke daar zit en dat ik mijn tijd weer heb lopen verdoen met irrelevante bezigheden.
quote:
timing darlingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat bedankje voor de mensen die dit debat op afstand hebben gevolgd pikte ik toch maar mooi weer even mee.
Verstandig inplaats van alles weglachenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Lees net een mail, alle opleidingen worden tot nader order gestaakt.
Lekker thuis werken voorlopig!![]()
Ja, heel verstandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verstandig inplaats van alles weglachen
Dan ontwikel je maar ff nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, heel verstandig.
Alleen voor ontwikkelwerk heb ik speciale apparatuur nodig. Die ik thuis niet heb.
Ontwikeldingen thuis als dat zo belangrijk isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een consequentie ja. Kan wel andere dingen doen hoor.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar de komende dagen mijn vliegkunsten maar wat verder ontwikkelen.
Welnee wij zijn niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar de komende dagen mijn vliegkunsten maar wat verder ontwikkelen.
Deur open en een stallturn. Gaan ze vanzelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee wij zijn niet zo kieskeurig
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deur open en een stallturn. Gaan ze vanzelf.
Nope.. Leefquote:
Zeker met een virusje zo hier en daarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nope.. Leef! Maar weet dat t ooit ook stopt.
PDiddyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
De dertiendequote:
Wel als je met je bumper ergens tegenaan rijdtquote:
Op Nederlandse afstanden scheelt het altijd slechts een paar minuutjes.quote:
Domnivoorshamingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel als je met je bumper ergens tegenaan rijdt
Paar minuutjes per uur, en dat over een hele dag, scheelt toch behoorlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Nederlandse afstanden scheelt het altijd slechts een paar minuutjes.
Niet de moeite waard
Hullo, hoe merk jij dat men thuis online boodschappen doet?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, hoe merk jij dat men thuis online boodschappen doet?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog nooit eerder deze mededeling gehad, zelfs niet tijdens feestdagen. Dat moeten gewoon die thuiswerkers zijn...een beetje in de baas z'n tijd boodschappen doen![]()
Online hamsteren, alle winkels zijn leeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog nooit eerder deze mededeling gehad, zelfs niet tijdens feestdagen. Dat moeten gewoon die thuiswerkers zijn...een beetje in de baas z'n tijd boodschappen doen![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef pullup het volgende:
Gisteren was zo ongeveer alle rijst en pasta verdwenen bij mijn supermarktje![]()
Eens even checken
Armageddon is begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Online hamsteren, alle winkels zijn leeg!
Ik ga even naar de overkant om te checken hoe erg het nu is, heb toch koffie nodigquote:
quote:
misschien is je winkeltje vannacht wel leeggeraufdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga even naar de overkant om te checken hoe erg het nu is, heb toch koffie nodig
Hier bij de AH ook. Rijst, pasta, tomatenproducten, blikken/zakken soep, linzen en bonen gaan nu erg hard. Toiletpapier en handzeep waren al langer schaars. Er is nog niets helemaal op maar dat zit er wel aan te komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef pullup het volgende:
Gisteren was zo ongeveer alle rijst en pasta verdwenen bij mijn supermarktje![]()
Eens even checken
Er was in ieder geval nog niets van pasta of rijst aangevuldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien is je winkeltje vannacht wel leeggeraufd
actie - reactie. Wanneer anderen alles opkopen sta je daar met je lege winkelkar.quote:
Hmz, ik heb de vriezer in mn kelderkast gisteren herstart.. tja.quote:
Er wordt heus wel weer bevoorraad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
actie - reactie. Wanneer anderen alles opkopen sta je daar met je lege winkelkar.
Zolang er dagelijks wordt bevoorraad is er ook geen paniek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Beetje voorraad kan geen kwaad. En over wc papier; las daar gister hier wat over. "Spoel met water". uhm ok.. hoe dan? In je blote billen naar boven naar de douche?quote:
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Beetje voorraad kan geen kwaad. En over wc papier; las daar gister hier wat over. "Spoel met water". uhm ok.. hoe dan? In je blote billen naar boven naar de douche?
Ieder z'n meug. Adresjes zat om wat aan te schaffen iig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap wel, dat het wc-papier overal is uitverkocht.
TouchéeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Owquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap wel, dat het wc-papier overal is uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
In indonesie de botol tjebokquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.
Die heb ik altijd al op voorraadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ibuprofen op voorraad gelegd
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was in ieder geval nog niets van pasta of rijst aangevuld
Quiche gekocht voor vanavond want ik heb geen zin om hem zelf te gaan maken
Echt living on the edge jij hoorquote:
En met die fles en dan? terugzetten? Ff omspoelen in de keuken voor een nieuwe gebruiker en vol weer wegzetten. En na hoeveel spoelbeurten vervang je de fles .. en .. en..?quote:
Ik moet het eerste mondkapje nog spottenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:59 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus was zojuist bij Lidl, gekkenhuis daar, mensen met mondkapjes ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, doei
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Sommigen hebben een heel rijtje staan, ieder z'n eigen flesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En met die fles en dan? terugzetten? Ff omspoelen in de keuken voor een nieuwe gebruiker en vol weer wegzetten. En na hoeveel spoelbeurten vervang je de fles .. en .. en..?
Kee, ik hou erover op.
Ik had vorige week op werk wel iemand met latex handschoenen ontdektquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet het eerste mondkapje nog spotten
Als ik er eentje zie maak ik een foto
Ik prefereer papiertjes en een zacht fluwelen vochtig doekje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sommigen hebben een heel rijtje staan, ieder z'n eigen flesEn je houdt die fles iets van je af, je gaat er niet mee in die poepresten zitten poeren. Een beetje gezond verstand gebruiken wat dat betreft. Mocht je ooit naar de Kraton op Java gaan en daar opeens verschrikkelijk aan de race gaat. Zet je maar schrap, geen wcpapier maar een kannetje water
![]()
![]()
![]()
Ontdekt? Deed ie het stiekem?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had vorige week op werk wel iemand met latex handschoenen ontdekt
Ik gebruik ook die vochtige doekjes hoor...mij te veel gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik prefereer papiertjes en een zacht fluwelen vochtig doekje.![]()
En... nooit geprobeerd op die manier; dus ik trek m'n keutel in.
Nee niet stiekem, maar tussen de rest die het niet had wel een ontdekkingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ontdekt? Deed ie het stiekem?
Bewaking bij defensie die mijn pas moesten controleren hadden ze ook
Google eens op travel bidet sprayquote:
Als je dat weer te lang doet, beland je in het ziekenhuis...Geen plaats want overbezetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik prefereer papiertjes en een zacht fluwelen vochtig doekje.![]()
En... nooit geprobeerd op die manier; dus ik trek m'n keutel in.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Echt living on the edge jij hoor
Ik zou maar eens een paar afleveringen van Bear Grylls en Macgyver gaan kijkenquote:
Allemaal gezien natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een paar afleveringen van Bear Grylls en Macgyver gaan kijken
Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van @:espri weet ik dat ze graag haakt. Zijn er hier nog meer handwerkliefhebsters/of -hebbers
[ afbeelding ]
Altijd handig.. De gaatjes is wat minder misschien, maar ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.
Ik ben alleen goed in afhakenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van @:espri weet ik dat ze graag haakt. Zijn er hier nog meer handwerkliefhebsters/of -hebbers
[ afbeelding ]
Andere steek gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Altijd handig.. De gaatjes is wat minder misschien, maar ja.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer. Ben een mietje geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Knetters als piloot en vrijwilligers springen ( Chocofan)
Ik gebruik mijn parkiet wel als het wc papier op is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.
Moeder, Urbanus heeft alweer zijn gat afgekuisd met de kanarievogel!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn parkiet wel als het wc papier op is.
parkiet !!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Moeder, Urbanus heeft alweer zijn gat afgekuisd met de kanarievogel!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Allemaal lekker aan het thuiswerken, mensen?
Ik zag die beelden Moest inderdaad aan je denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
Oh, was het op het journaal of zo? Ik heb er niks van gezien, kreeg alleen een sms-je van Doeksen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag die beelden Moest inderdaad aan je denken
En nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
Het was maar een klein gaatje Scrutz![]()
[ afbeelding ]
sjeezquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het op dumpertquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, was het op het journaal of zo? Ik heb er niks van gezien, kreeg alleen een sms-je van Doeksen.
Oh ik word juist zenn van supermarktenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ben een mietje geworden.![]()
Ik ga straks wel naar de supermarkt. Dat is voor nu al spannend genoeg.
Nee, ik had gisteravond een afspraak. Heeft dus geen zin om vandaag nog te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Even naar de Appie zo
[..]En nu vandaag gegaan?
Lekker blijven dan jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gisteravond een afspraak. Heeft dus geen zin om vandaag nog te gaan.
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
In het noorden is het nog relatief Corona vrij ookquote:
Ik ben niet zo'n kenner van veerbotenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>
Oké, thanks. Motoren waren daardoor uitgevallen en ook de marifoon deed het niet meer. Stuurloos in de storm op de Waddenzee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7859677_c9d0e14c
Loopt lekker rap naar binnen
Nee, die nemen ze in april in de vaart.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>
Hij is wel safe met dat kapjequote:
Ja, ze hebben een reserveboot. De Midsland vaart nu tussen Vlieland en Harlingen. Het schip dat nu bijna gezonken is wordt waarschijnlijk het nieuwe reserveschip vanaf april.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
Hoeveel van die boten gebruiken ze nu? En is de dienst aangepast hierdoor?
Nah, het is maar hoe je het bekijkt. Ik loop al weken te snotteren, te hoesten en had keelpijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Levensgevaarlijk zo'n vlielandse love
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Would I lie to you?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik word juist zenn van supermarkten
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Daarom neem ik mijn zoon mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Ik ben erg benieuwd iig. Kweet nog niet of het vandaag wordt of morgen. Maandag was alles er nog gewoon maar ja toen had Rutte nog niet gesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het nog steeds niet waarom mensen zoveel toiletpapier hamsteren
quote:
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar meequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
gewoon doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
Goed plan, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.
Wij kregen net een appje van de picnic dat de bezorger aanbelt, afstand houd en we zelf de boodschappen uit de kratten mogen halen en eventuele lege flessen en zakjes er dan zelf in moeten doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Charmian het volgende:
meanwhile ligt de appiebestelonlineserver nog steeds plat
Nouja, als ik het nu had willen kopen grijp ik dus mis, ik wil niet als ik er straks echt om verlegen zit ook misgrijpenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.
Ja, supermarkten draaien overuren nu en maken dikke vette winst.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.
/aluhoedjeCorona is een complot van de supermarkten om van hun voorraden af te komen!
/aluhoedje off
Ik heb 1 extra pak besteld 2 weken geleden al, met 1 pak doe ik een week, zitten 8 rollen in geloof ik. We zullen het wel zien komende week als ik weer bestel bij picnic wat wel en niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ik het nu had willen kopen grijp ik dus mis, ik wil niet als ik er straks echt om verlegen zit ook misgrijpen
Ik noem het maar anti-hamsteren
Echt he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanavond extra nieuwsuitzending loopt er door mijn tv scherm..hoe laat staat er dan weer niet bij
Was je te laat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Alle mensen die hebben gehamsterd, moeten spullen terug brengen .. reverse hamsteren
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Alle mensen die hebben gehamsterd, moeten spullen terug brengen .. reverse hamsteren
Ik hoop eigenlijk dat iedereen nu hamstert, en we straks als we alles nodig hebben er weer voorraad is en die hamsters niets meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik raad mensen, die nog willen hamsteren, aan om niet te lang meer te wachten ...
Is dan wel lekker rustig volgende week in de winkel. Daar ga ik vanuit iig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat iedereen nu hamstert, en we straks als we alles nodig hebben er weer voorraad is en die hamsters niets meer nodig hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
@:Deisyy
Heb over jou gedroomd.Aaaah Choco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
het is reeds wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.
/aluhoedjeCorona is een complot van de supermarkten om van hun voorraden af te komen!
/aluhoedje off
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
@:Deisyy
Heb over jou gedroomd.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook lief en ik heb natuurlijk niet voor niets de Grootste vredesstichter-awardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, ik wilde het ff delen met jou. Vond het wel geinig en lief.
Fuck a duck, ok als ik naar de super ga, ga ik geen wc papier kopen, ik wil geen schaap zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is reeds wetenschappelijk bewezen![]()
https://www.nu.nl/279591/(...)-bij-een-crisis.html
Zal er inderdaad mee te maken hebben dat je hier mod bent en zo en die award en dat ik dan zo droom.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook lief en ik heb natuurlijk niet voor niets de Grootste vredesstichter-award
Maar waarom juist toiletpapier?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is reeds wetenschappelijk bewezen![]()
https://www.nu.nl/279591/(...)-bij-een-crisis.html
Dat je nog steeds zo weird droomt, duurt langquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal er inderdaad mee te maken hebben dat je hier mod bent en zo en die award en dat ik dan zo droom.![]()
Nu al maanden zonder wiet maar droom nog steeds heftig en raar.
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je nog steeds zo weird droomt, duurt lang
Ik deed meer een spoiler omdat het wat lang was en zonder alinea's en zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die kunnen mensen gewoon meelezen hoor
Hoi hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
@:mootie
alcohol dr op, of tandpasta,calendulazalf
soms kan honing smeren ook hlpen
Succes en vergeet geen foto's te maken he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga eens even boodschappen doen, gewoon omdat ik dingen nodig heb.
Hamsteren heb ik een paar weken geleden al gedaan.
Iemand had gedacht 'wtf met mijn darmproblemen straks pleepapier op, vertelt dat aan de buurman and so on...'quote:
De klodder tandpasta is aangebrachtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
Struis!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
Ik droom ook altijd raar en veel. Veel over liften, die heel snel gaan of draaien, geen uitgang kunnen vinden in een gebouw, of moeten plassen en nergens een toilet kunnen vinden waar privacy is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.Ik doe ook aan herbeleven in mijn dromen. Shit die gebeurt is vroeger. Maar ja.
Dromen is dan blijkbaar toch verwerken, maar op een gegeven moment moet je toch uitverwerkt zijn, zou je denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.Ik doe ook aan herbeleven in mijn dromen. Shit die gebeurt is vroeger. Maar ja.
Zal ik zeker niet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes en vergeet geen foto's te maken he.
struisziequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
It wasn't mequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iemand had gedacht 'wtf met mijn darmproblemen straks pleepapier op, vertelt dat aan de buurman and so on...'
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik droom ook altijd raar en veel. Veel over liften, die heel snel gaan of draaien, geen uitgang kunnen vinden in een gebouw, of moeten plassen en nergens een toilet kunnen vinden waar privacy is.
Ja dat zou je denken, ik schijn nogal moeite te hebben met loslaten en ik heb een olifantengeheugen. Helpt allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dromen is dan blijkbaar toch verwerken, maar op een gegeven moment moet je toch uitverwerkt zijn, zou je denken
Bevalt het zonder blowtje?
Geinig, ben benieuwd en hoop dat je topic weer open gaat. Is wel geinig nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal ik zeker niet doen.
Vergeten bedoel ik
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, ik schijn nogal moeite te hebben met loslaten en ik heb een olifantengeheugen. Helpt allemaal niet mee.
En bevalt prima, ben zeer tevreden met mezelf daarover.
Ik had al een voorraadje voor mijn schoonouders uit belgie aangelegd, hou ze voorlopig wel even zelf. Kostte hier geen drol en daar wel duur. Dus ik bestelde al weken 4 pakjes a 20 stuks bij de picnic, 2 weken geleden waren ze niet te krijgen, afgelopen week maar niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk de run op paracetamol snap ik dan weer wel, maar dat had men ook even wat rationeler aankunnen pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |