Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van @:espri weet ik dat ze graag haakt. Zijn er hier nog meer handwerkliefhebsters/of -hebbers
[ afbeelding ]
Altijd handig.. De gaatjes is wat minder misschien, maar ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.
Ik ben alleen goed in afhakenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Van @:espri weet ik dat ze graag haakt. Zijn er hier nog meer handwerkliefhebsters/of -hebbers
[ afbeelding ]
Andere steek gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Altijd handig.. De gaatjes is wat minder misschien, maar ja.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer. Ben een mietje geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Knetters als piloot en vrijwilligers springen ( Chocofan)
Ik gebruik mijn parkiet wel als het wc papier op is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wc papier haken als het nodig is.
Moeder, Urbanus heeft alweer zijn gat afgekuisd met de kanarievogel!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn parkiet wel als het wc papier op is.
parkiet !!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Moeder, Urbanus heeft alweer zijn gat afgekuisd met de kanarievogel!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Allemaal lekker aan het thuiswerken, mensen?
Ik zag die beelden Moest inderdaad aan je denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
Oh, was het op het journaal of zo? Ik heb er niks van gezien, kreeg alleen een sms-je van Doeksen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag die beelden Moest inderdaad aan je denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |