Dat is toch de naam van een Franse uitvinder die de Toilet heeft uitgevondenquote:
nou....neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is toch de naam van een Franse uitvinder die de Toilet heeft uitgevonden
Politiek doet vrij weinig die zitten alleen maar te cashen en de massa bevolking is achterlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een hele harde les, maar het geeft wel weer eens goed weer hoe ongelooflijk DOM mensen zijn. En dan beperk ik me tot de Nederlanders. Van wat ik om me heen hoor(de) en las/ lees.
Nu wist ik dat natuurlijk wel. Maar dat ze zo'n grote groep vertegenwoordigen.
Had die uilskuikens meteen door de shredder gegooid.
Wat vind je precies dom ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is een hele harde les, maar het geeft wel weer eens goed weer hoe ongelooflijk DOM mensen zijn. En dan beperk ik me tot de Nederlanders. Van wat ik om me heen hoor(de) en las/ lees.
Nu wist ik dat natuurlijk wel. Maar dat ze zo'n grote groep vertegenwoordigen.
Had die uilskuikens meteen door de shredder gegooid.
Zouden ze ook toeslagen krijgen na 22u ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Al die 2de kamer zetels worden gevuld door dik betaalde lui die afentoe een praatje houden maar niet eens luisteren naar elkaar want als je iemand ziet spreken zitten de meeste gewoon op hun telefoontje te spelen
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.quote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.
Toen het in Nederland (officieel) was 'maar het is niet hier'.Het belachelijk vinden dat je je handen moet wassen, alsof het iets goors is om te doen.
We zitten nu in de fase dat het hier niet zo erg wordt als in Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eerst al denken/ stug blijven volhouden dat het Nederland niet zou bereiken.
Toen het in Nederland (officieel) was 'maar het is niet hier'.Het belachelijk vinden dat je je handen moet wassen, alsof het iets goors is om te doen.
Ik ben bezig met een douche te bouwen verplicht voordat je mijn bunker in kanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flutte lacht zeker alles weer weg ?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank u zeer.
Ga me niet vertellen dat Wopke daar zit en dat ik mijn tijd weer heb lopen verdoen met irrelevante bezigheden.
quote:
timing darlingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat bedankje voor de mensen die dit debat op afstand hebben gevolgd pikte ik toch maar mooi weer even mee.
Verstandig inplaats van alles weglachenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Lees net een mail, alle opleidingen worden tot nader order gestaakt.
Lekker thuis werken voorlopig!![]()
Ja, heel verstandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verstandig inplaats van alles weglachen
Dan ontwikel je maar ff nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, heel verstandig.
Alleen voor ontwikkelwerk heb ik speciale apparatuur nodig. Die ik thuis niet heb.
Ontwikeldingen thuis als dat zo belangrijk isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een consequentie ja. Kan wel andere dingen doen hoor.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar de komende dagen mijn vliegkunsten maar wat verder ontwikkelen.
Welnee wij zijn niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar de komende dagen mijn vliegkunsten maar wat verder ontwikkelen.
Deur open en een stallturn. Gaan ze vanzelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee wij zijn niet zo kieskeurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |