quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
Would I lie to you?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik word juist zenn van supermarkten
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Daarom neem ik mijn zoon mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Ik ben erg benieuwd iig. Kweet nog niet of het vandaag wordt of morgen. Maandag was alles er nog gewoon maar ja toen had Rutte nog niet gesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het nog steeds niet waarom mensen zoveel toiletpapier hamsteren
quote:
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar meequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
gewoon doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
Goed plan, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |