En nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou gistermiddag terug naar Amsterdam. Ging niet door, veerboot was bijna gezonken
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
Het was maar een klein gaatje Scrutz![]()
[ afbeelding ]
sjeezquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het op dumpertquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, was het op het journaal of zo? Ik heb er niks van gezien, kreeg alleen een sms-je van Doeksen.
Oh ik word juist zenn van supermarktenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ben een mietje geworden.![]()
Ik ga straks wel naar de supermarkt. Dat is voor nu al spannend genoeg.
Nee, ik had gisteravond een afspraak. Heeft dus geen zin om vandaag nog te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Even naar de Appie zo
[..]En nu vandaag gegaan?
Lekker blijven dan jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gisteravond een afspraak. Heeft dus geen zin om vandaag nog te gaan.
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
In het noorden is het nog relatief Corona vrij ookquote:
Ik ben niet zo'n kenner van veerbotenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>
Oké, thanks. Motoren waren daardoor uitgevallen en ook de marifoon deed het niet meer. Stuurloos in de storm op de Waddenzee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7859677_c9d0e14c
Loopt lekker rap naar binnen
Nee, die nemen ze in april in de vaart.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een van die nieuwe veerboten die vorig jaar uit Taiwan kwamen>
Hij is wel safe met dat kapjequote:
Ja, ze hebben een reserveboot. De Midsland vaart nu tussen Vlieland en Harlingen. Het schip dat nu bijna gezonken is wordt waarschijnlijk het nieuwe reserveschip vanaf april.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
Hoeveel van die boten gebruiken ze nu? En is de dienst aangepast hierdoor?
Nah, het is maar hoe je het bekijkt. Ik loop al weken te snotteren, te hoesten en had keelpijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Levensgevaarlijk zo'n vlielandse love
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Would I lie to you?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik word juist zenn van supermarkten
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Daarom neem ik mijn zoon mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op: gevechten op leven en dood om een pak toiletpapier.
[ afbeelding ]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik soms ook, nu ben ik benieuwd of er mensen met mondkapjes rondlopen en of de schappen gevuld zijn maar wacht tot mijn zoon thuis is en dan gaan we samen.
Ik ben erg benieuwd iig. Kweet nog niet of het vandaag wordt of morgen. Maandag was alles er nog gewoon maar ja toen had Rutte nog niet gesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren iemand met een mondkapje gezien bij het winkelen. Sommige vakken waren leger (zeep, toiletpapier) en het brood was op.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het nog steeds niet waarom mensen zoveel toiletpapier hamsteren
quote:
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar meequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
gewoon doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
je kunt mij nog meer vertellen, maar als ik straks nog een extra pak tegenkom, neem ik het toch maar mee
Goed plan, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn topic over lege schappen werd dichtgegooid omdat het "gewoon hartstikke fake" was. Ik ga eens vragen of ze er nog steeds zo over denken bij COR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |