Nog even elkaar besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:48 schreef sjampoeh het volgende:
oi ze gaan nog stemmen![]()
10min schorsing
ze gaan ff roddelen en roken
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Om mij geven jullie weer niks zeker
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.
Ik heb een iris scan ingebouwd bij het katten luikje die komt er niet in bij positieve scanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zit in lockdown, dus dat zit wel goed.
Katten kunnen het virus niet krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een iris scan ingebouwd bij het katten luikje die komt er niet in bij positieve scan
Goed idee ik ga een camera op kat plaatsen zodat ik de buitenwereld kan analyserenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:01 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer dat je niet 360gr kunt met de cam #debat
Wel je eigen of een random katquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed idee ik ga een camera op kat plaatsen zodat ik de buitenwereld kan analyseren
quote:
Ja heb ik ook gezien op animal planet mijn poes gaat niet zover zijn vaak ongecastreerde katersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ze hebben wel eens onderzoeken gedaan, katten met een go pro geval op hun koppie.. kijken hoe ver hun territorium is. Ze sjouwen echt heel veel
quote:
POEZZZZZZZquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was dat nou tijdens UTO die vanaf de IC -intensive care- zat te FOK!ken en ook nog klaagde dat de machines (van andere patiënten) zoveel lawaai maakten?
hij richt zich op Europaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]Heb het niet gevolgd, maar hoorde wel even dat ze zich niet hadden verdiept in de situatie in Singapore en Zuid-Korea. Echt redelijk schokkend wel eigenlijk.
Sjampoeh!quote:
Er valt bijna niks tegen te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.Je moet toch kijken hoe je het onder controle krijgt?
Hoe hebben ze het in Zuid-Korea dan tot stilstand gekregen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er valt bijna niks tegen te doen
Mocce still going strong.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft hier ondertussen met wie verkering, wie doet het nog steeds met de hond van de buren etc.?
tis een grote orgie ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft hier ondertussen met wie verkering, wie doet het nog steeds met de hond van de buren etc.?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Mocce still going strong.
En Bruno is een tijdelijke toevoeging in het hondenbestand.
Ik hoop dat de piek voorbij is maar somige zeggen dat die nog moet komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het in Zuid-Korea dan tot stilstand gekregen?
Je gelooft niet dat het doorzet? Gaat het vanzelf weg dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Plus alle bezuinigingen op de zorg en sluiten van ziekenhuizen de afgelopen jaren nee we zijn echt de sjaak als dit doorzet wat ik niet geloof overgens
Ik ben geen viroloog maar je hebt toch van die piek momenten en daarna zakt het weer weg ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat het doorzet? Gaat het vanzelf weg dan?
Het wordt echt raar hoor. Soort oorlogssituatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoop dat de piek voorbij is maar somige zeggen dat die nog moet komen
Ja, als iedereen het heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben geen viroloog maar je hebt toch van die piek momenten en daarna zakt het weer weg ?
Hou eens even heel snel op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt echt raar hoor. Soort oorlogssituatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |