En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.
Wij kregen net een appje van de picnic dat de bezorger aanbelt, afstand houd en we zelf de boodschappen uit de kratten mogen halen en eventuele lege flessen en zakjes er dan zelf in moeten doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Charmian het volgende:
meanwhile ligt de appiebestelonlineserver nog steeds plat
Nouja, als ik het nu had willen kopen grijp ik dus mis, ik wil niet als ik er straks echt om verlegen zit ook misgrijpenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zie in de winkel het ook gewoon doe, gewoon omdat het dan kan.
Ja, supermarkten draaien overuren nu en maken dikke vette winst.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.
/aluhoedjeCorona is een complot van de supermarkten om van hun voorraden af te komen!
/aluhoedje off
Ik heb 1 extra pak besteld 2 weken geleden al, met 1 pak doe ik een week, zitten 8 rollen in geloof ik. We zullen het wel zien komende week als ik weer bestel bij picnic wat wel en niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ik het nu had willen kopen grijp ik dus mis, ik wil niet als ik er straks echt om verlegen zit ook misgrijpen
Ik noem het maar anti-hamsteren
Echt he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanavond extra nieuwsuitzending loopt er door mijn tv scherm..hoe laat staat er dan weer niet bij
Was je te laat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Alle mensen die hebben gehamsterd, moeten spullen terug brengen .. reverse hamsteren
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Alle mensen die hebben gehamsterd, moeten spullen terug brengen .. reverse hamsteren
Ik hoop eigenlijk dat iedereen nu hamstert, en we straks als we alles nodig hebben er weer voorraad is en die hamsters niets meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef chufi het volgende:
Ik raad mensen, die nog willen hamsteren, aan om niet te lang meer te wachten ...
Is dan wel lekker rustig volgende week in de winkel. Daar ga ik vanuit iig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat iedereen nu hamstert, en we straks als we alles nodig hebben er weer voorraad is en die hamsters niets meer nodig hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
@:Deisyy
Heb over jou gedroomd.Aaaah Choco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
het is reeds wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
En zo denkt iedereen, en zo komen die schappen leeg.
/aluhoedjeCorona is een complot van de supermarkten om van hun voorraden af te komen!
/aluhoedje off
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
@:Deisyy
Heb over jou gedroomd.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook lief en ik heb natuurlijk niet voor niets de Grootste vredesstichter-awardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, ik wilde het ff delen met jou. Vond het wel geinig en lief.
Fuck a duck, ok als ik naar de super ga, ga ik geen wc papier kopen, ik wil geen schaap zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is reeds wetenschappelijk bewezen![]()
https://www.nu.nl/279591/(...)-bij-een-crisis.html
Zal er inderdaad mee te maken hebben dat je hier mod bent en zo en die award en dat ik dan zo droom.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook lief en ik heb natuurlijk niet voor niets de Grootste vredesstichter-award
Maar waarom juist toiletpapier?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is reeds wetenschappelijk bewezen![]()
https://www.nu.nl/279591/(...)-bij-een-crisis.html
Dat je nog steeds zo weird droomt, duurt langquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal er inderdaad mee te maken hebben dat je hier mod bent en zo en die award en dat ik dan zo droom.![]()
Nu al maanden zonder wiet maar droom nog steeds heftig en raar.
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je nog steeds zo weird droomt, duurt lang
Ik deed meer een spoiler omdat het wat lang was en zonder alinea's en zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die kunnen mensen gewoon meelezen hoor
Hoi hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
@:mootie
alcohol dr op, of tandpasta,calendulazalf
soms kan honing smeren ook hlpen
Succes en vergeet geen foto's te maken he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga eens even boodschappen doen, gewoon omdat ik dingen nodig heb.
Hamsteren heb ik een paar weken geleden al gedaan.
Iemand had gedacht 'wtf met mijn darmproblemen straks pleepapier op, vertelt dat aan de buurman and so on...'quote:
De klodder tandpasta is aangebrachtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
Struis!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
Ik droom ook altijd raar en veel. Veel over liften, die heel snel gaan of draaien, geen uitgang kunnen vinden in een gebouw, of moeten plassen en nergens een toilet kunnen vinden waar privacy is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.Ik doe ook aan herbeleven in mijn dromen. Shit die gebeurt is vroeger. Maar ja.
Dromen is dan blijkbaar toch verwerken, maar op een gegeven moment moet je toch uitverwerkt zijn, zou je denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik toen al zei tegen mensen die zeiden dat het minder zou worden, ik droom al mijn hele leven fucked up dus eigenlijk niets nieuws alleen de jaren dat ik blowde onthield ik het niet.Ik doe ook aan herbeleven in mijn dromen. Shit die gebeurt is vroeger. Maar ja.
Zal ik zeker niet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes en vergeet geen foto's te maken he.
struisziequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmidd40plussies
It wasn't mequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iemand had gedacht 'wtf met mijn darmproblemen straks pleepapier op, vertelt dat aan de buurman and so on...'
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik droom ook altijd raar en veel. Veel over liften, die heel snel gaan of draaien, geen uitgang kunnen vinden in een gebouw, of moeten plassen en nergens een toilet kunnen vinden waar privacy is.
Ja dat zou je denken, ik schijn nogal moeite te hebben met loslaten en ik heb een olifantengeheugen. Helpt allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dromen is dan blijkbaar toch verwerken, maar op een gegeven moment moet je toch uitverwerkt zijn, zou je denken
Bevalt het zonder blowtje?
Geinig, ben benieuwd en hoop dat je topic weer open gaat. Is wel geinig nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal ik zeker niet doen.
Vergeten bedoel ik
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken, ik schijn nogal moeite te hebben met loslaten en ik heb een olifantengeheugen. Helpt allemaal niet mee.
En bevalt prima, ben zeer tevreden met mezelf daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |