Online hamsteren, alle winkels zijn leeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog nooit eerder deze mededeling gehad, zelfs niet tijdens feestdagen. Dat moeten gewoon die thuiswerkers zijn...een beetje in de baas z'n tijd boodschappen doen![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef pullup het volgende:
Gisteren was zo ongeveer alle rijst en pasta verdwenen bij mijn supermarktje![]()
Eens even checken
Armageddon is begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Online hamsteren, alle winkels zijn leeg!
Ik ga even naar de overkant om te checken hoe erg het nu is, heb toch koffie nodigquote:
quote:
misschien is je winkeltje vannacht wel leeggeraufdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga even naar de overkant om te checken hoe erg het nu is, heb toch koffie nodig
Hier bij de AH ook. Rijst, pasta, tomatenproducten, blikken/zakken soep, linzen en bonen gaan nu erg hard. Toiletpapier en handzeep waren al langer schaars. Er is nog niets helemaal op maar dat zit er wel aan te komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef pullup het volgende:
Gisteren was zo ongeveer alle rijst en pasta verdwenen bij mijn supermarktje![]()
Eens even checken
Er was in ieder geval nog niets van pasta of rijst aangevuldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien is je winkeltje vannacht wel leeggeraufd
actie - reactie. Wanneer anderen alles opkopen sta je daar met je lege winkelkar.quote:
Hmz, ik heb de vriezer in mn kelderkast gisteren herstart.. tja.quote:
Er wordt heus wel weer bevoorraad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
actie - reactie. Wanneer anderen alles opkopen sta je daar met je lege winkelkar.
Zolang er dagelijks wordt bevoorraad is er ook geen paniek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Beetje voorraad kan geen kwaad. En over wc papier; las daar gister hier wat over. "Spoel met water". uhm ok.. hoe dan? In je blote billen naar boven naar de douche?quote:
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Beetje voorraad kan geen kwaad. En over wc papier; las daar gister hier wat over. "Spoel met water". uhm ok.. hoe dan? In je blote billen naar boven naar de douche?
Ieder z'n meug. Adresjes zat om wat aan te schaffen iig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap wel, dat het wc-papier overal is uitverkocht.
TouchéeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Owquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik snap wel, dat het wc-papier overal is uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
In indonesie de botol tjebokquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fles water op de wc. Miljoenen mensen doen het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |