quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waar laten we dan de kinderen als ze niet op school zitten? Thuis? En dan moeten papa en mama ook maar thuis blijven?
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Er lopen meer mensen in de supermarkt de laatste tijd joh 🤣
99 waren er toen ik er wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Er lopen meer mensen in de supermarkt de laatste tijd joh 🤣
Mwoah maar die zullen nu wel wat vaker en beter hun handen wassen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwoah, studenten staan nou niet echt bekend om hun uitmuntende hygiene en om het volgen van regels.
Ik las wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
want naar Oma en Opa is te gevaarlijk....
en heel veel personeel is al ziek... en vanmorgen hoorde ik op de radio dat heel veel
''Bazen''' hun personeel verplichten om te werken... (als ze zich ziek hebben gemeld')
SERIEUS![]()
dat kan dus helemaal niet.... maar ja...
Wel eens bij mijn neefje op bezoek geweest toen hij in een studentenflat woondequote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En juist die weten ook beter met hygiëne om te gaan.. Juist kinderen op de lagere scholen zijn een bron van virussen die ze dan op elkaar overbrengen en dan thuis verspreiden over familie en opas en omas etc ....
Lol, karma met die debielenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nu maar hopen dat het songfestival ook niet doorgaat
zit er dik inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dat je je ouders gewoon moet bezoekenquote:
Ik weet niet wanneer dat is maar dat soort dingen is nu toch helemaal belangrijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
ja heel belangrijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer dat is maar dat soort dingen is nu toch helemaal belangrijk?
nou ja vind ik dan... maar ja wie ben ik...
Hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:13 schreef klipper het volgende:
Hamsteren, AH roept dit al jaren, nu geeft iedereen er gehoor aan is het weer niet goed......
Als je worst lustquote:
ik geloof dat we over iets anders hebben maar maakt niet uit....quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat we over iets anders hebben maar maakt niet uit....![]()
Weet ik niet.. misschien niet de kleinkinderen meenemen?
Ik weet het écht niet.... maar wie past dan weer op het kleinkind.....
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
@:pullup
@:chocofan
Ok doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |