oh wat betekent dat dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.![]()
![]()
Ik droomde ook vaak over uitvallende tanden. Tja, we weten hoe die is afgelopen bij mij.![]()
![]()
Nee geintje, ik weet niet waarom we bepaalde dingen dromen, ja, verwerking, maar die wc dromen vind ik dus wel geinig, dat zoveel mensen dat hebben dan he. Want is echt wel gatverdamme in mijn dromen dan.
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.quote:
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die wc dromen heb ik vaak, ik moet dan ook vaak piesen, ik zag dat al als een alarm systeem en heb onlangs een topic ontdekt hier op fok met meer mensen die dat hebben.![]()
![]()
Ik droomde ook vaak over uitvallende tanden. Tja, we weten hoe die is afgelopen bij mij.![]()
![]()
Nee geintje, ik weet niet waarom we bepaalde dingen dromen, ja, verwerking, maar die wc dromen vind ik dus wel geinig, dat zoveel mensen dat hebben dan he. Want is echt wel gatverdamme in mijn dromen dan.
Uh nee .. Ik kan nooit 1 vinden waar ik privacy heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.Ik zoek ff het topic. brb
Zucht ik kan het weer niet vinden, kweet ook niet meer waar ik dat gelezen heb, is al een tijdje terug ook. Afijn, wordt je dan ook wakker en moet je plassen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Uh nee .. Ik kan nooit 1 vinden waar ik privacy heb.Geen vieze wc's gelukkig
Nog een uitleg voor slechte tanden in je droom kan gevonden worden in je angst om voor schut gezet te worden of dat je jezelf belachelijk maakt in een specifieke situatie. Deze droom is een uitvergroting van je angsten..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenDe laatste maanden niet meer, maar nu droom ik heel vaak dat mijn haar verziekt wordt bij de kapper
![]()
Wc-dromen ken ik dan weer niet
Somsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht ik kan het weer niet vinden, kweet ook niet meer waar ik dat gelezen heb, is al een tijdje terug ook. Afijn, wordt je dan ook wakker en moet je plassen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Charmian het volgende:
#hamsteren op Twitter is hilarisch![]()
[ afbeelding ]
Ohw, dat van die kapper is ook ruk, ik zou dan toch wat angstig zijn als ik naar de kapper zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik droomde ook heel vaak dat mijn tanden en kiezen er uit vallenDe laatste maanden niet meer, maar nu droom ik heel vaak dat mijn haar verziekt wordt bij de kapper
![]()
Wc-dromen ken ik dan weer niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik als kind echt heel vaak, dromen dat ik op het toilet zat, en dan in bed plassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die wc dromen, dat je dus moet plassen, tenminste dat is wat ik las van iedereen, degene die dat dromen over vieze wc's worden vaak wakker en moeten dan plassen. Dat droom je dan ook, dat je heel erg moet maar niet kunt want vieze wc's of onbereikbare. En als je waarschijnlijk droomt dat je dan een schone tegenkomt dan pies je waarschijnlijk in bed.Ik zoek ff het topic. brb
Toch een alarmsysteem denk ik. In mijn wereld in ieder geval wel. Duurde wel lang voordat ik die link legde, droom het ook al jaren.quote:
Ja, dat dus. Ik weet niet meer of ik het als kind ook droomde maar volgens mij heb ik het 1 keer gehad, toen ik zwanger was dacht ik, dat ik dus een schone wc vond en ja hoor, in bed gepiesd. En nu word ik dus altijd wakker bij zo'n droom en moet dan flink piesen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had ik als kind echt heel vaak, dromen dat ik op het toilet zat, en dan in bed plassen.
Plaatje in de OP zijn toch geen schappen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het toch goed getypt. Godver, kut Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |