Nee is een schaap. Gotver, verpest mijn grapje eens niet zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Plaatje in de OP zijn toch geen schappen?

Nee, die doen aan IF en moeten nog etenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
En lege schapen zijn dan geschoren of zo.

die denkt dat het allemaal een Star Wars movie is, met d'r lasergun in d'r klauwtjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg als ik die onderste tegenkom in de winkel dan blijf ik erin hoor.

nopequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen 5e in rij gratis boodschappen regel bij de jumbo zeker

Wel een gedoetje, zo'n schaap gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, daar kun je ook je kont mee afvegen natuurlijk.

staat nergens aangegeven dat het is vervallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen 5e in rij gratis boodschappen regel bij de jumbo zeker

Ja, waarschijnlijk wel. Omg, ik zou nu gewoon naar een winkel willen om te kijken hoe de hysterie is, gewoon als leedvermaak. Maar ben daar te lui voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
die denkt dat het allemaal een Star Wars movie is, met d'r lasergun in d'r klauwtjes

Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Omg, ik zou nu gewoon naar een winkel willen om te kijken hoe de hysterie is, gewoon als leedvermaak. Maar ben daar te lui voor.Ik kijk af en toe wel uit mijn voordeur raampje om te kijken of er al een rij voor de jumbo staat, dat kan ik net zien.

Ik hoef gelukkig de weg niet op, mijn zoon moest vandaag in NL rondrijden, ik zal het straks eens vragen of het druk was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijven

Volgens mij is de regel dat als alle kassa's open zijn dat het dan niet geldt. Zoiets is ons tenminste een keer verteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
staat nergens aangegeven dat het is vervallen
![]()

quote:

En dan zit hert weekend er weer opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Vanavond Surinaams halen, morgen Argentijns koeien restaurant en zondag naar de Griek.

Dat zijn al die hamsteraars.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is trouwens qua verkeer ook best wel druk voor de oproep om liever thuis te blijven

ow ja ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel dat als alle kassa's open zijn dat het dan niet geldt. Zoiets is ons tenminste een keer verteld.

uiteraardquote:

quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
@:pullup
@:chocofan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |