Nee, erg jammer want ik had er veel zin in maar ik ga wel een andere keer.quote:

Allemaal aan dit?quote:

Sorrie hoor maar die heb ik niet gezien.quote:

Lijkt me gelulquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. En alleen gisteren. In totaal nu 1266 doden daar door het virus.

Hoeveel mensen gaan er dood?quote:

Geeft nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie hoor maar die heb ik niet gezien.

Ja ik weet het, er gaan mensen doodquote:

Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet
Ondertussen krijgt Spanje naast de noodtoestand daar ook weer noodweer de komende dagen
Sneeuwval t/m dinsdag
[ afbeelding ]

Ga je skieenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.

brasil slaapt nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet
Ondertussen krijgt Spanje naast de noodtoestand daar ook weer noodweer de komende dagen
Sneeuwval t/m dinsdag
[ afbeelding ]

Ok ja lullig maar wel verstandig lijkt me .. voor je eigen gemoedrust ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, erg jammer want ik had er veel zin in maar ik ga wel een andere keer.
Het is op dit moment gewoon niet goed om op reis te gaan helaas

Dat het volgens chufi niet geeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon mij al zorgen te maken.

nee normal is tussen 9-10 weck alarm het was resistencia spel tot half 7quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Mario... Ja tis nog vroeg en crisis

Ik maak me hoogstens druk om mn dochter ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat volgens chufi niet geeft.

ik zag je post van vanochtend ,,, ik heb niet gekeken gisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee normal is tussen 9-10 weck alarm het was resistencia spel tot half 7

Spam is hetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
wat en idioten
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr

Dat snap ik, zit ze in een risicogebied?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me hoogstens druk om mn dochter ....

ik heb end gemist,maar de jong de lider is heeft dann helemal doorgedraaidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zag je post van vanochtend ,,, ik heb niet gekeken gisteren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |