Tja, mensen he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow ja ..![]()
logisch
idioterie dat gehamster
ikke ikke ikke . de rest kan stikke mentaliteit
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw topic:
COR / Lege schappen
@:pullup
@:chocofan
Gewoon gezellig uit etenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Vanavond Surinaams halen, morgen Argentijns koeien restaurant en zondag naar de Griek.
Mijn zoon wilde van het weekend ook uit eten, zal wel lekker rustig zijn dan, misschien toch maar ja zeggen, als het restaurant tenminste open is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef PP_Sound het volgende:
Vanavond Surinaams halen, morgen Argentijns koeien restaurant en zondag naar de Griek.
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde van het weekend ook uit eten, zal wel lekker rustig zijn dan, misschien toch maar ja zeggen, als het restaurant tenminste open is.
Had het er net met mijn vriend over, gaan we ook niet doen dus. Waarschijnlijk gaan veel restaurants toch wel dicht want ik las dat er veel afzeggingen zijn dus waarom zou je dan open blijven voor een paar mensen. En wie weet wat er vanavond nog allemaal wordt uitgesproken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.
Onzinnige maatregel, naar de supermarkt is groter risico.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, gewoon niet doen. De horeca is niet voor niks dicht in andere landen.
Absoluut, zonder kan niet!quote:
achja, soms willen de kleuren niet etc.quote:
Dan kan je maar beter stoppen en morgen weer een dag denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Absoluut, zonder kan niet!
[..]
achja, soms willen de kleuren niet etc.
Natuur moet goed nat worden voor als we weer een hete kut zomer krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stop es met al die regen ook
ben dr wel soort van klaar mee nu!
Zo is het.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter stoppen en morgen weer een dag denken.
De gracht zit hier al over volquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuur moet goed nat worden voor als we weer een hete kut zomer krijgen.
Hier schijnt ook weer hoog water aan te komen. Heb ik geen last van iig.quote:
Ik woon boven de gracht en in geval van nood is het mn enige uitwegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt ook weer hoog water aan te komen. Heb ik geen last van iig.
En het water moet ook de grond in zakken, en weet ik veel, natuur had het zwaar afgelopen zomer dus extra water kan volgens mij geen kwaad, maar ja, wat weet ik er nou eigenlijk van.
Kan je zwemmen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon boven de gracht en in geval van nood is het mn enige uitweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |