haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is die gast eigenlijk?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Denk dat die niet meer hier komt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar ook niet als kloon ofzo?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van Erdoganquote:![]()
lees Fapjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganSweet but not that sweet !![]()
waarschijnlijk en ze zusjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We hebben het wel over dezelfde toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nou weet niet waar je was maar waarschijnlijk vol chloor en schoner dan een zwembadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar heb het bubbelbad wel even overgeslagen.Sweet but not that sweet !![]()
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenquote:![]()
Ik denk dat hij er heel wat meer hadquote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Oh ja die knakker die niet naar buiten kwam bij zn werk toen ik hem opwachtte voor een bakje koffiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenSweet but not that sweet !![]()
Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenDat ging best wel ver ja.
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen somsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamDat ging best wel ver ja.
Sweet but not that sweet !![]()
Tsjaa..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ja die knakker die niet naar buiten kwam bij zn werk toen ik hem opwachtte voor een bakje koffie![]()
![]()
Even een slokje hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bedankt voor de bijpraat!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS![]()
Zou jij niet toen ook mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droegSweet but not that sweet !![]()
heerlijk heerlijk heerlijkquote:
ik ben met melk opgegroeid maar wat is dit lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker hardlopen en dan je moer bellen omdat het uit je broekspijpen loopt, mooi topicquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS![]()
![]()
Bedtijd
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen soms![]()
Oh jaaaaaa dat was ik allemaal alweer kwijt inddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.Sweet but not that sweet !![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging veel te ver idd. Gaat soms nu ook nog wel te ver.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:
gaat dit over streep ? die wou ook een keer een mod die hier vaak mee post exposen toen heb ik aan de bel getrokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ja ja ... nee zonder dollen was jij toen ook niet Groningen toevallig?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stond achter die boom omdat ik te verlegen was
Ik stond voor cs te wachten hij zou samen met mij en nog iemand lunchen/ kop koffie doen. Normaal ben ik ook niet zo’n held maar die dag dacht ik fucked it.
Ben eigenlijk best blij dat het niet door ging.![]()
Sweet but not that sweet !![]()
Wat een creepquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heerlijk heerlijk heerlijk
ik ben met melk opgegroeid maar wat is dit lekker
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap lekker skatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
Welterusten Akbor, 88-4 en FreshFruit!
Ik blijf nog even hangen hier.Sweet but not that sweet !![]()
Ja, diequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaat dit over streep ? die wou ook een keer een mod die hier vaak mee post exposen toen heb ik aan de bel getrokken.![]()
Dan blijf ik ook nog even.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
Welterusten Akbor, 88-4 en FreshFruit!
Ik blijf nog even hangen hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, dat was ik niet. Ook toen woonde ik iets te ver weg om even naar Groningen te gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha ja ja ... nee zonder dollen was jij toen ook niet Groningen toevallig?
Ik stond voor cs te wachten hij zou samen met mij en nog iemand lunchen/ kop koffie doen. Normaal ben ik ook niet zo’n held maar die dag dacht ik fucked it.
Ben eigenlijk best blij dat het niet door ging.![]()
![]()
dat was minder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmzz wie was dat dan.. ?die namen ook hier en kloons. Zo’n kakhekel aan. Maar goed doet er niet toe ik zal nooit naar een fokmeet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ook toen woonde ik iets te ver weg om even naar Groningen te gaanSweet but not that sweet !![]()
fok meetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:44 schreef aKboR het volgende:
Dames en heren..
De hoogste tijd..
Fijne nacht..Gezellig!quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
beter gaan ze voetballen zonder publiekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nee johquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
publiek zonder voetballen nog beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
publiek zonder voetballen nog beter![]()
![]()
Beetje met z'n allen roepen en vuurwerk gooien naar een leeg veld
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje met z'n allen roepen en vuurwerk gooien naar een leeg veld
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen VAR in hoeven roepenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje met z'n allen roepen en vuurwerk gooien naar een leeg veld![]()
![]()
Naarlingen daar grappen over maken ik heb straks mijn weekend vermaak niet meer
R.I.P DTS.![]()
ik ben bang dat corona blijft hangenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een soort zomerstop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en het ek danquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou godverdomme vrijdag naar het ijshockey en zaterdag naar het voetbal gaan. Allebei gecanceldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naarlingen daar grappen over maken ik heb straks mijn weekend vermaak niet meer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben bang dat corona blijft hangen
Welnee![]()
ja precies zwaar kloten zou echt balen zijn als ze niet meer verder spelen en Ajax nu als kampioen uitroepen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou godverdomme vrijdag naar het ijshockey en zaterdag naar het voetbal gaan. Allebei gecanceldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Dressuur is ook leuk.
Of Skûtsjesilen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop het las trouwens dat vleermuizenn gemiddeld 1000 corona virussen bijzich dragen veel niet schadelijk voor de mensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is zoveel gedoe omdat de maatschappij het niet kan handelen als half Nederland ziek is. Niet omdat we allemaal dood gaan of zo.![]()
kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent wel liefhebber van Powned heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee nog nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke mensen in oude Pekela.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijvenquote:Uw ADH vitamine Worst
Wie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijven"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat was in hun begintijd ook al zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijven![]()
Het grappige is er al heel lang vanaf dus die mogen wel verdwijnen wmb.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maradonaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja van mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het grappige is er al heel lang vanaf dus die mogen wel verdwijnen wmb.Uw ADH vitamine Worst
ik ben ooit lid geworden van bnn omdat bartje en dat is echt een kut zender geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Powned was eigenlijk gewoon een grap om aan te tonen dat het kon. Eigenlijk hadden ze zichzelf na een jaar of twee op moeten heffen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meest NPO3.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn die eigenlijk nog op Ned 1,2 of 3 te bekijken?
Vanaf morgen weer een nieuw programma:The cocaine trail.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kijk er nooit meer naarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Powned was eigenlijk gewoon een grap om aan te tonen dat het kon. Eigenlijk hadden ze zichzelf na een jaar of twee op moeten heffen.![]()
wat trist met samquote:, ik geloof en jong is haar persoonlijke stoelrijder
volgens mi mag van gf niemand naar huis![]()
Zal proberen het te onthoudenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meest NPO3.
Vanaf morgen weer een nieuw programma:The cocaine trail.![]()
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Janneke? Nog bij 1vandaag gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.![]()
Jan en Jan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.Uw ADH vitamine Worst
Namen zeggen me bijna allemaal niks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.
Ga ik Googelen:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Jan Lodewijk Versteegh ook al zo'n aanwinst.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hi Poezel, tijd geleden!quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]![]()
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.quote:Halloowtjes.
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.Halloowtjes.
![]()
ja klopt tuigquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan Versteeg en Jan Roosquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch goed voor Meneer Zero?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sky denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vor wie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is toch goed voor Meneer Zero?![]()
Haha dev, kan je nie wachten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Oh, zijn we al begonnen met de downtime?![]()
Volgens mij is de lucht in mijn huis veel te droog.![]()
Iemand nog een sfeervolle tip om dat op te lossen in een radiatorvrij huis?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jojanneke.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
humidifier? Of anders een paar extra planten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand nog een sfeervolle tip om dat op te lossen in een radiatorvrij huis?![]()
Venta luchtbevochtiger.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand nog een sfeervolle tip om dat op te lossen in een radiatorvrij huis?![]()
Echt wat voor jou, zie het voor me. Iedereen van, he hebben we iets gemist?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit eens om 2:37 en iedereen werd gek![]()
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt wat voor jou, zie het voor me. Iedereen van, he hebben we iets gemist?![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
lig op de bankquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Planten is wel een goed idee. En sfeervol.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, heb er 2 in huis. Water en een luchtje toevoegen met een hygiëne middel om het water schoon te houden. Zit hier constant 0p 58 proc luchtvochtigheid. Tussen 40 en 60 is prima.quote:![]()
hihahoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ziet zo'n ding er een beetje gezellig uit?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb er 2 in huis. Water en een luchtje toevoegen met een hygiëne middel om het water schoon te houden. Zit hier constant 0p 58 proc luchtvochtigheid. Tussen 40 en 60 is prima.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet niet of alle planten goed zijn om de lucht vochtiger te maken, maar sommigen helpen wel. Even bij een tuincentrum of zo vragenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Planten is wel een goed idee. En sfeervol.![]()
even aan je moeder vragenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb ik zelf gedaanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ziet zo'n ding er een beetje gezellig uit?![]()
Ik heb er vroeger een gehad, maar ding zag er niet uit en warme de kamer een paar graden op. Heb gelukkig niet zo'n last van droge lucht, behalve in de winter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.![]()
Zo kom ik er ook op, heb een droge hoest en rare geluiden uit mijn keel in bed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.
Als je dan gaat Googelen kom je al op allerlei vreselijke aandoeningenmaar mijn gezond verstand zei dat het iets anders moet zijn.
Toen bedacht ik me dat ik nu in een huis woon met vloerverwarming, je in deze tijd van het jaar de deuren en ramen niet en vaak open hebt. En dat het bijna wel de luchtvochtigheid in huis moet zijn.
Vorige huis stond ook vol met planten. Hier nu 1.
(En daar had ik radiatoren waar waterbakjes aanhingen)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maar werkt goed hoor. Beter voor je huis en houtwerk ook trouwens, vloeren kraken ook minder als voorheen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger een gehad, maar ding zag er niet uit en warme de kamer een paar graden op. Heb gelukkig niet zo'n last van droge lucht, behalve in de winter.![]()
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef devzero het volgende:
Wat denk je @:skysherrif? Wordt het Biden vandaag?![]()
Dat geloof ik wel. Ik moet af en toe ook nog mijn verwarming aan zetten (heb hete lucht verwarming) en dan wordt het ook een stuk droger. Maar ik heb 's nachts gewoon de ramen openquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar werkt goed hoor. Beter voor je huis en houtwerk ook trouwens, vloeren kraken ook minder als voorheen.![]()
![]()
Ja, jullie hebben dezelfde jipquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
Is ook geen mooi ding maar wel effectief![]()
'Je was thuis ophangen in plaats van in de droger gooien helpt ook. Scheelt ook in energieverbruik.'
![]()
Ik gooi maar weer een wassie in de masjien.
Ik kan alleen maar aan Corona denken bij een voetbalelftal in een sportzaaltje.
Ik heb niet voldoende ruimte/tijd om was op te hangenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'Je was thuis ophangen in plaats van in de droger gooien helpt ook. Scheelt ook in energieverbruik.'
![]()
Ik gooi maar weer een wassie in de masjien.Ik had een in vorige huis wel waslijnen in de tuin, maar dan kon het in de zomer nog steeds de hele dag duren voor het droog werd
![]()
Dat is een simpele oplossingquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Ik gooi maar weer een wassie in de masjien.![]()
![]()
Lekker dicht op elkaar.quote:
Corona voelt u vrij en neem mij.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oh, ik dacht dat je dacht aan 20 man die gezellig elkaar aan het inzepen zijn onder de douchequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan alleen maar aan Corona denken bij een voetbalelftal in een sportzaaltje.![]()
Ja droge keel en er wakker van worden hadden wij eerst ook, nu geen last meer. Luchtvochtigheid was toen 30 procent, nu bijna 2x zoveel. Mag tot 60 proc, daarboven kan je weer schimmel krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo kom ik er ook op, heb een droge hoest en rare geluiden uit mijn keel in bed.
Als je dan gaat Googelen kom je al op allerlei vreselijke aandoeningenmaar mijn gezond verstand zei dat het iets anders moet zijn.
Toen bedacht ik me dat ik nu in een huis woon met vloerverwarming, je in deze tijd van het jaar de deuren en ramen niet en vaak open hebt. En dat het bijna wel de luchtvochtigheid in huis moet zijn.
Vorige huis stond ook vol met planten. Hier nu 1.
(En daar had ik radiatoren waar waterbakjes aanhingen)![]()
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker dicht op elkaar.
Corona voelt u vrij en neem mij.![]()
![]()
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende ruimte/tijd om was op te hangenIk had een in vorige huis wel waslijnen in de tuin, maar dan kon het in de zomer nog steeds de hele dag duren voor het droog werd
Dat bevestigt dan toch dat het hier ietwat aan de droge kant in huis is?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik kann niks toelijken gaan volleyball moet zonder publiek stattvindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan alleen maar aan Corona denken bij een voetbalelftal in een sportzaaltje.![]()
eishockeysaison abgebrochen![]()
![]()
![]()
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja droge keel en er wakker van worden hadden wij eerst ook, nu geen last meer. Luchtvochtigheid was toen 30 procent, nu bijna 2x zoveel. Mag tot 60 proc, daarboven kan je weer schimmel krijgen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.
Dat bevestigt dan toch dat het hier ietwat aan de droge kant in huis is?![]()
Ik ook, ik laat iedereen voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Misschien eens zo'n elektronische thermometer lenen/kopen met een luchtvochtigheidsmeter. Die dingen zijn niet erg precies, maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.
Dat bevestigt dan toch dat het hier ietwat aan de droge kant in huis is?![]()
Luid hoestend sta je zo vooraan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heen![]()
zegt iets over de aarde, maar als de lucht droog is, dan zal de aarde ook snel uitdrogen. OF je geeft je planten te weinig water.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?![]()
Fun. Maar het was de eerste keer dus ja even wennen hèquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou weet niet waar je was maar waarschijnlijk vol chloor en schoner dan een zwembad![]()
![]()
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niks toelijken gaan volleyball moet zonder publiek stattvinden![]()
eishockeysaison abgebrochen![]()
Indien dat laatste, naar Brabant verhuizen en carnaval vieren of lekker naar Noord-Italië op vakantie gaan.
Of gaan zaalvoetballen.
Nee, een hygrometer kan je los kopen, kost een drol. Kun je gewoon in huis liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, een hygrometer kan je los kopen, kost een drol. Kun je gewoon in huis liggen.
Een waarschijnlijk kijkt hij het op tv en niet in de zaal/stadiumquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?![]()
Ik wacht nog even met mijn huis bevochtigen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Rochelend mag je zonder betalen de winkel uit
Ik hoest een keer op het biljet en ze willen het niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Rochelend mag je zonder betalen de winkel uit![]()
is morgen pasquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi Sky, lekker gevoetbald of was dat morgen?![]()
![]()
Sinds wanneer betaal jij ergens voor?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoest een keer op het biljet en ze willen het niet meer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me wegquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?
Indien dat laatste, naar Brabant verhuizen en carnaval vieren of lekker naar Noord-Italië op vakantie gaan.
Of gaan zaalvoetballen.![]()
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiendquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Een waarschijnlijk kijkt hij het op tv en niet in de zaal/stadium![]()
![]()
Altijd cash.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal jij ergens voor?![]()
Ja, je vriendinnetje toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me weg![]()
Gewoon raam open zettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiend![]()
zonder zuurstof is het probleem met corona verspreiding ook zo opgelostquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiend![]()
![]()
SsshhtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me weg
Tot gisteren dan, want nu horen we erbij, we hebben een geïnfecteerde. (Tenminste een officiële, want er zijn er natuurlijk veel meer.)
Van mij mogen alle mensen die maar volhielden dat het ver weg was, hier niet zou komen en weigerden er ook maar zelf iets aan te doen om het in te perken, flink ziek worden en een arts die dan zeg t'Zoek het nu ook zelf maar uit, u wist het allemaal toch zo goed?'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Von gesicht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat de eerste 10 minuten zweten, daarna merk je niks meer Sky. Heb jarenlang gezaalvoetbald, keeper dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik alquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je gaat de eerste 10 minuten zweten, daarna merk je niks meer Sky. Heb jarenlang gezaalvoetbald, keeper dan.![]()
![]()
Is dat wel met publiek?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik al“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan niet denken dat je een makkie heb hoor! Valt nog vies tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik al![]()
zoveel satz heb ik moeite met vertalen maar ik snap jequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.
Tot gisteren dan, want nu horen we erbij, we hebben een geïnfecteerde. (Tenminste een officiële, want er zijn er natuurlijk veel meer.)
Van mij mogen alle mensen die maar volhielden dat het ver weg was, hier niet zou komen en weigerden er ook maar zelf iets aan te doen om het in te perken, flink ziek worden en een arts die dan zeg t'Zoek het nu ook zelf maar uit, u wist het allemaal toch zo goed?'![]()
Je weet wel verdacht veel over haar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet handig
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
wie kent mario niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh? @:skysherrif wat loop je nu weer te verkondigingen?![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
niets nur de naam en dat zij van ort rinkenberg isquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wel verdacht veel over haar.![]()
Oja Bleiburgs vrouw van plezier en Marios hartendiefquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Wat was haar naam ook al weer? Sara?
Nou en of mario haar kent![]()
![]()
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
![]()
In een dorp van 5000? Ja hoor, die kennen elkaar wel. Ze hebben vast ook nog bij elkaar op de enige lagere school gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja Bleiburgs vrouw van plezier en Marios hartendief
Nou en of mario haar kent![]()
Jij was toch keeper hij niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?![]()
![]()
Ik heb 't al gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.
Van mij mogen alle mensen die maar volhielden dat het ver weg was, hier niet zou komen en weigerden er ook maar zelf iets aan te doen om het in te perken, flink ziek worden en een arts die dan zeg t'Zoek het nu ook zelf maar uit, u wist het allemaal toch zo goed?'![]()
En waar ze was met haar vriendin die model is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
niets nur de naam en dat zij van ort rinkenberg is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
rinkenberg is gemeinde bleiburg gesamt zijn 4000 inwonersquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
In een dorp van 5000? Ja hoor, die kennen elkaar wel. Ze hebben vast ook nog bij elkaar op de enige lagere school gezeten![]()
Vriendin? Ik dacht dat het haar moeder was?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar ze was met haar vriendin die model is.![]()
En en en , hoe voelde je?quote:
Hoeveel heb je er besmet?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja gelezen in de krantquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar ze was met haar vriendin die model is.![]()
Oh.quote:
Moet jij ook maar mod worden.
In hetzelfde doel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh.
Moet jij ook maar mod worden.Dan krijg ik nog meer notes
![]()
2 dagen brak en ben in bed gaan liggen totdat het weer over was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En en en , hoe voelde je?
Hoeveel heb je er besmet?![]()
Haags was ooit ook keeper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij notes krijgen?quote:
50000They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit was een positieve note voor jouw zusjequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
eindelijk 1tje die niet voor een moeder/zusje grap is![]()
![]()
kwam geen bal meer doorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moedergrappen in SEX worden niet erg op prijs gesteld.quote:
Nee, ik heb amper notes en sommige zijn foutjes van murp![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Voor dat soort types hebben ze de videogame uitgevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, hij had alleen de reactie van een sluisdeur
boe !!quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor dat soort types hebben ze de videogame uitgevonden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk! Wat spelen we?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor dat soort types hebben ze de videogame uitgevonden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Richtig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstoppertje toch?quote:
de linker baan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 1 hilarische note.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Arme haagsquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor dat soort types hebben ze de videogame uitgevonden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |