Trusten.quote:
Meest NPO3.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn die eigenlijk nog op Ned 1,2 of 3 te bekijken?
kijk er nooit meer naarquote:
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Powned was eigenlijk gewoon een grap om aan te tonen dat het kon. Eigenlijk hadden ze zichzelf na een jaar of twee op moeten heffen.
wat trist met samquote:
Zal proberen het te onthoudenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meest NPO3.
Vanaf morgen weer een nieuw programma:The cocaine trail.
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.
Janneke? Nog bij 1vandaag gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.
Jan en Jan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.
Namen zeggen me bijna allemaal niks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hi Poezel, tijd geleden!quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.Halloowtjes.
ja klopt tuigquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |