hoop het las trouwens dat vleermuizenn gemiddeld 1000 corona virussen bijzich dragen veel niet schadelijk voor de mensquote:
kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent wel liefhebber van Powned he
nee nog nietquote:
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijvenquote:
Wie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijven
Dat was in hun begintijd ook al zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op elk filmpje vragen ze om lid te worden, want ze hebben leden nodig om in de lucht te blijven
Het grappige is er al heel lang vanaf dus die mogen wel verdwijnen wmb.quote:
Maradonaquote:
Ja van mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het grappige is er al heel lang vanaf dus die mogen wel verdwijnen wmb.
Trusten.quote:
Meest NPO3.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn die eigenlijk nog op Ned 1,2 of 3 te bekijken?
kijk er nooit meer naarquote:
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Powned was eigenlijk gewoon een grap om aan te tonen dat het kon. Eigenlijk hadden ze zichzelf na een jaar of twee op moeten heffen.
wat trist met samquote:
Zal proberen het te onthoudenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meest NPO3.
Vanaf morgen weer een nieuw programma:The cocaine trail.
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ze zijn wel de springplank voor wat nieuw talent geweest.
Janneke? Nog bij 1vandaag gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.
Jan en Jan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat zeker Jan en Jan ,Danny Ghosens Dennis Schouten Zimra ,Mark Baanders/slijptol. al waren de meesten weg zo snel als het kon.
Namen zeggen me bijna allemaal niks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hi Poezel, tijd geleden!quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verhip, zie nu pas dat jij het bent.Halloowtjes.
ja klopt tuigquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Namen zeggen me bijna allemaal niks.
Ga ik Googelen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |