haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is die gast eigenlijk?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Denk dat die niet meer hier komt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar ook niet als kloon ofzo?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van Erdoganquote:![]()
lees Fapjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganSweet but not that sweet !![]()
waarschijnlijk en ze zusjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We hebben het wel over dezelfde toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe zal nu 18 of 19 zijn en waarschijnlijk druk bezig zijn met zijn studie en het aanhangen van ErdoganDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nou weet niet waar je was maar waarschijnlijk vol chloor en schoner dan een zwembadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar heb het bubbelbad wel even overgeslagen.Sweet but not that sweet !![]()
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenquote:![]()
Ik denk dat hij er heel wat meer hadquote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Oh ja die knakker die niet naar buiten kwam bij zn werk toen ik hem opwachtte voor een bakje koffiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenSweet but not that sweet !![]()
Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningenDat ging best wel ver ja.
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen somsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamDat ging best wel ver ja.
Sweet but not that sweet !![]()
Tsjaa..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ja die knakker die niet naar buiten kwam bij zn werk toen ik hem opwachtte voor een bakje koffie![]()
![]()
Even een slokje hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bedankt voor de bijpraat!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS![]()
Zou jij niet toen ook mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droegSweet but not that sweet !![]()
heerlijk heerlijk heerlijkquote:
ik ben met melk opgegroeid maar wat is dit lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker hardlopen en dan je moer bellen omdat het uit je broekspijpen loopt, mooi topicquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS![]()
![]()
Bedtijd
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen soms![]()
Oh jaaaaaa dat was ik allemaal alweer kwijt inddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.Sweet but not that sweet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |