Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
SecretPret aka streepje? Ja, die was nog 15 of net 16 toen hij hier begon. En hij schepte altijd zo op over hoe goed hij het deed op het gymnasium ... in groningen
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen somsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hij was idd gek op Groningen. Ruzie gehad omdat ik toen uit Leeuwarden kwamDat ging best wel ver ja.
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ja die knakker die niet naar buiten kwam bij zn werk toen ik hem opwachtte voor een bakje koffie
Bedankt voor de bijpraat!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS
Zou jij niet toen ook mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een erg gewaagd pakje wat je droeg
heerlijk heerlijk heerlijkquote:
Lekker hardlopen en dan je moer bellen omdat het uit je broekspijpen loopt, mooi topicquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot bolken is een favoriet tijdsverdrijf hier in DTS
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeee evht? Oke hij was wel beetje achterlijk aan het doen soms
Oh jaaaaaa dat was ik allemaal alweer kwijt inddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.
Lekker slipe.quote:
Ging veel te ver idd. Gaat soms nu ook nog wel te ver.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Achterlijk? Hij begon sommige hier te stalken en is de reden waarom ik mijn hele profiel heb weggehaald. Ik geloof dat hij het adres van het stien/piet/etc hier had gepost omdat hij zo trots was hoe goed hij dingen kon vinden op intenet.
quote:
gaat dit over streep ? die wou ook een keer een mod die hier vaak mee post exposen toen heb ik aan de bel getrokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Haha ja ja ... nee zonder dollen was jij toen ook niet Groningen toevallig?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stond achter die boom omdat ik te verlegen was
Wat een creepquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |