Tsjaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef 00wildchild het volgende:
En dan word je nog debiel aangekeken door die mensen ook.
wat is dat?quote:
kom maar een keer kijkenquote:
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alle kerels houden "hem" vast. sommigen wassen hun handen niet eens.
Alle kerels draaien ook de kraan open met vieze handen dus grote kans dat er wat zit dat er niet hoort.
Als je dat weer aanraakt na je handen wassen heeft het wassen geen effect gehad..
Zo keertje geweest ja. Gelukkig handdoeken in overvloed want overal natte plekken mijngod ging daar zo slecht op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomen![]()
Oke.quote:
Ouwe pintmeester!quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomen![]()
Daar ga je toch ook schoon naar binnen en weer naar buiten ook als het goed is.. of laat jij het zaad op je gezicht zitten??quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
gejat van mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je Arjen Lubachs namengenerator gezien
Bolk opquote:
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag gerust pik of piemel zeggen ipv "hem"
Lelijke bank.quote:
Gewoon een Joegoslaaf huren om 'm om te laten leggen, zo deden we dat in de jaren 80.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ik zou een klacht sturen als ik jou was!!
Nat betekent niet direct goorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo keertje geweest ja. Gelukkig handdoeken in overvloed want overal natte plekken mijngod ging daar zo slecht op.
Wrom nie? Word ik wel hitsig van eigenlijk, dat soort brave taal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogen
Piemel is wel vrij normaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |