haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !![]()
HoiDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
AWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pittige TTDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Deel 5500
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Snap ik.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nou nouDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je moet er maar van houden
fan van sneek?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SoS?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hey Nizno !
Wil je er een cijfertje bij op doen en de titel veranderen dan kunnen de joop klepzeikers van dts zich ook weer stilhoudenSweet but not that sweet !![]()
huh de nummering klopt toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hey Nizno !
Wil je er een cijfertje bij op doen en de titel veranderen dan kunnen de joop klepzeikers van dts zich ook weer stilhoudenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
topicreeks ff bekeken maar dit nummer kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik dacht van niet maar excuse moi als het wel zo is!
en welke TT wilde je?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Valt wel mee, of vind jij van wel?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zet er maar iets neer wat je bij mij vind passen het zal me reet roesten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
topicreeks ff bekeken maar dit nummer klopt
en welke TT wilde je?
Maar wou voorkomen dat ik voor de tigste keer gekaapt werd.
Mn dank is groot
Sweet but not that sweet !![]()
zoiets?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zet er maar iets neer wat je bij mij vind passen het zal me reet roesten.
Maar wou voorkomen dat ik voor de tigste keer gekaapt werdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier komt vast leuk volk op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie alleen het goede van jequote:
Helemaal perfect ik ben gewoon ontroerd zo wilde ik altijd al herrinerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Helemaal perfect ik ben gewoon ontroerd zo wilde ik altijd al herrinerd worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die TT
Top toch had je mn bericht nog gelezen de laatste van vorige topic?quote:Sweet but not that sweet !![]()
dat zal mij dus echt rectaal oxiderenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Snel vol posten maar dan...quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zekers,staat in mijn lijstje en thanks was mijn reactie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Top toch had je mn bericht nog gelezen de laatste van vorige topic?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
as jullie gaan spammen ga ik de boel afsluiten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bijnaquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Tarrels voorkomen??
Een lekker droge windstreek voorkomt de vorming van tarrelz. Let ook even extra op bij het flatuleren, zodat je geen vocht of vaste substantie laat passeren en je je strikte beperkt tot de uitstoot van gas.
Ik kan je ook aanraden om op zijn scandinavisch te vegen, zoals gedetailleerd wordt uitgelegd in het nummer applaus van de jeugd van tegenwordig, waarbij men een draaibeweging toepast met fluctuerende snelheid met variatie tussen de 2,5 en 25 toeren per minuut, wisselend tussen rechtsom en linksom elke 10 seconden. Deze techniek heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Nu we het toch over rectale oxidatie hebbenSweet but not that sweet !![]()
Dit klinkt wel heel apart.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
de hele tyfuszooi hangt steeds hiero“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij spammen nooitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:52 schreef Nizno het volgende:
as jullie gaan spammen ga ik de boel afsluiten
Ooh super niet meer gelezen ergens...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zekers,staat in mijn lijstje en thanks was mijn reactie.Sweet but not that sweet !![]()
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat vanavond wel goed.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Even testenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Gaat prima nog
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee das alleen voor mensen die eigenlijk nog eens een keer moeten nadenken of het een leuke post is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?
Soort beveiliging.. voorkomt Spammeren!Sweet but not that sweet !![]()
In Friesland nu ook Corona ... het kruipt omhoog.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?![]()
Nnou daar kom je ook laat mee, dat was vanmorgen om 10.00 uur al zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:55 schreef 88-4 het volgende:
In Friesland nu ook Corona ... het kruipt omhoog.Sweet but not that sweet !![]()
reclamebanners hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.
Uw ADH vitamine Worst
Tijd voor een abo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
N
[..]
nou daar kom je ook laat mee, dat was vanmorgen om 10.00 uur al zo.
Zolang je vandaag niet in Gorredijk bent geweest,moet het meevallen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werken...slapen doe ik in de nachtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
wat heb je de hele dag gedaan dan slapen??
Niet geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang je vandaag niet in Gorredijk bent geweest,moet het meevallen.
Dan niet.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Heb ik tochquote:
Je krijgt geeneens een tijdschrift opgestuurd bij een aboUw ADH vitamine Worst
Of een onderbroek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt geeneens een tijdschrift opgestuurd bij een abo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook niet digitaal?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt geeneens een tijdschrift opgestuurd bij een aboDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
geen radio aan? Geen social media/nieuwsapp gelezen tijdens pauze?quote:Sweet but not that sweet !![]()
Huhquote:
Nee, erg hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
geen radio aan? Geen social media/nieuwsapp gelezen tijdens pauze?
Oke, die kende ik niet.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dat klinkt minder goor iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij in het fries
de GerdykUw ADH vitamine Worst
Ik volg niet de hele dag nieuws.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Sexbierum...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Oh ik wel zodra ik op de wc zit al is het maar voor plasje check ik altijd AD app.quote:Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja we zijn nog niet zo gek daar in het hoge noordenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Lijkt me een mooi plekjequote:
ja daarvan dacht ik vroeger echt zooooooo das wel een vunzige stad.quote:
Totdat ik in Amsterdam kwam
Valt weinig te beleven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja daarvan dacht ik vroeger echt zooooooo das wel een vunzige stad.
Totdat ik in Amsterdam kwamDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Absoluut, maar wil er niet meer wonen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uhuh maar wel errugh leuk, lekker en sexy stad!De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Groningen ook in idd.quote:
Leeuwarden
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.quote:Sweet but not that sweet !![]()
Wat kan je daar doen wat je in Groningen en Leeuwarden niet kan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.Uw ADH vitamine Worst
Op een terras gaan zitten en dan kijken wat voor mensen er voorbij lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.
Nou nou nou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cambuur staat wel bovenaan
Lekker anoniem de beest uithangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat kan je daar doen wat je in Groningen en Leeuwarden niet kan?
Op een goede manier een lekkere joint roken.
En kom op Amsterdam is SEX...Sweet but not that sweet !![]()
Ben een keertje in Leeuwarden geweest, vond het wel leuke stadUw ADH vitamine Worst
Wat een wereldgoal ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik ook prima en dat gun ik ze ook nog.quote:
Maar stappen etc is echt KUTSweet but not that sweet !![]()
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een keertje in Leeuwarden geweest, vond het wel leuke stad
Ik ben nog nooit in Rotterdam op stap geweest.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dan ben je niet zolang geblevenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een keertje in Leeuwarden geweest, vond het wel leuke stadSweet but not that sweet !![]()
Echt wel jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan ben je niet zolang geblevenUw ADH vitamine Worst
Energiehal,MTC feesten.Maar dat was vroeger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben nog nooit in Rotterdam op stap geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Miss
Dat zijn de spamfilters van danny die ieder woord willen veranderen in een linkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?bol laptop worst koelkast aloa
![]()
Gabberfeesten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Energiehal,MTC feesten.Maar dat was vroeger.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat klopt toch ook een beetjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Leeuwarden vond ik wel een groot dorphttps://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuwarden_(stad)quote:In 2019 telde de stad 92.760 inwoners. In de agglomeratie telde de stad 151.812 inwoners (per 2020)![]()
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Leeuwarden vond ik wel een groot dorp
Parkeergarage etc etc en dat heb ik nu in groningen weer niet.Sweet but not that sweet !![]()
Je kunt je ook onveilig voelen in een klein dorp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.
Parkeergarage etc etc en dat heb ik nu in groningen weer niet.![]()
Best wel agressief volk wat er rondloopt ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.
Parkeergarage etc etc en dat heb ik nu in groningen weer niet.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja ik kan wel begrijpen dat Leeuwarden wat rauwer is dan een gemiddeld Fries dorpjeUw ADH vitamine Worst
Is een tijdje de meest criminele stad van Nederland geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik kan wel begrijpen dat Leeuwarden wat rauwer is dan een gemiddeld Fries dorpje
Ik weet niet hoe het nu is eerlijk gezegd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja dat klopt wel maar dat onveilige gevoel komt ergens vandaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je ook onveilig voelen in een klein dorp.
Weinig blauw op straat grote afstanden tussen de kroegen waardoor er veel zwalkend volk is waar gauw de vlam in de plan slaat.
Veel kleine steegjes weinig controle, ik vind dat zoals bijv. Op de grote markt in Groningen niet zo.
Tuurlijk kan je ook in groningen kleine steegjes opzoeken maar dat zoek je dan ook echt op maar de grote kroegen en discotheken zitten op goed overzichtbare controleerbare straten.Sweet but not that sweet !![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Best wel agressief volk wat er rondloopt ja.Sweet but not that sweet !![]()
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:20 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Is een tijdje de meest criminele stad van Nederland geweest.
Ik weet niet hoe het nu is eerlijk gezegd.Uw ADH vitamine Worst
Van het noorden volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1Sweet but not that sweet !![]()
In de jaren 80 was dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1
Je hebt hier nu de armste wijk volgens mij.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lijkt me niet dat er meer criminaliteit is dan in de G4quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
In de jaren 80 was dat.
Je hebt hier nu de armste wijk volgens mij.Uw ADH vitamine Worst
Wielenpôlle 1 vd armste wijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
In de jaren 80 was dat.
Je hebt hier nu de armste wijk volgens mij.Sweet but not that sweet !![]()
Die idd.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
op zich een mooie oude volkswijk met grote sociale controle en zorgen voor elkaar. Kleine criminaliteit maar geen schietpartijen etc wat je vaak wel weer ziets in andere arme wijken in nlquote:Sweet but not that sweet !![]()
ZIjn nog wel meer wijken in Leeuwarden waar je als vrouw beter niet alleen kan gaan rondlopen s'avonds...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Heechterp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:27 schreef 88-4 het volgende:
ZIjn nog wel meer wijken in Leeuwarden waar je als vrouw beter niet alleen kan gaan rondlopen s'avonds...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staan een aantal grote flats daar.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik denk dat het daar nog altijd leuker is dan Schilderswijk, Kanaleneiland en delen van Rotterdam Zuid en WestUw ADH vitamine Worst
Ik had het eigenlijk niet eens over wijken meer de binnenstad wat zo verrot is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:27 schreef 88-4 het volgende:
ZIjn nog wel meer wijken in Leeuwarden waar je als vrouw beter niet alleen kan gaan rondlopen s'avonds...
Kijk ik zoek de problemen niet op maar als ik afspreek om ergens met iemand wat te gaan drinken dan doe ik dat niet alleen althans ik spreek dan ergens af om er samen naar toe te gaan en laat me ook weer bij mn auto brengen.
Maar veel liever spreek ik dan af in en een kleinere stad of in Groningen.
Ik ben niet bang uitgevallen maar ik heb inmiddels wel wat meegemaakt in Lwarden. Het is mijn favo stad nietSweet but not that sweet !![]()
Dat is bij Bilgaard.Maar je hebt wel gelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik ja. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet eens over wijken meer de binnenstad wat zo verrot is.
Kijk ik zoek de problemen niet op maar als ik afspreek om ergens met iemand wat te gaan drinken dan doe ik dat niet alleen althans ik spreek dan ergens af om er samen naar toe te gaan en laat me ook weer bij mn auto brengen.
Maar veel liever spreek ik dan af in en een kleinere stad of in Groningen.
Ik ben niet bang uitgevallen maar ik heb inmiddels wel wat meegemaakt in Lwarden. Het is mijn favo stad nietDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Eerlijk dat denk ik ook wel, en zonder aan profilering te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat het daar nog altijd leuker is dan Schilderswijk, Kanaleneiland en delen van Rotterdam Zuid en West
Dat komt ook wel door cultuur verschillen,voor mij als vrouw is er geen avondklok maar sommige mannen menen dan dat je gelijk van lichte zede bent.Sweet but not that sweet !![]()
Wij gingen liever ook niet in het weekend stappen in L`warden.Altijd herres.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi aKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was altijd wel wat ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wij gingen liever ook niet in het weekend stappen in L`warden.Altijd herres.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou inderdaad! Veel te lange looproutes naar de verschillende kroegen en vreettenten. Het volk komt elkaar teveel tegen in kleine straatjes en dat gaat mis. Ik loop liever op zaterdagavond over nieuwezijds voorburgwal dan in de doelesteeg in Leeuwardenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wij gingen liever ook niet in het weekend stappen in L`warden.Altijd herres.Sweet but not that sweet !![]()
Heyquote:
Doelesteeg idd en vat69?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Veel te lange looproutes naar de verschillende kroegen en vreettenten. Het volk komt elkaar teveel tegen in kleine straatjes en dat gaat mis. Ik loop liever op zaterdagavond over nieuwezijds voorburgwal dan in de doelesteeg in LeeuwardenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Waar waren jullie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een vriendelijk welkom hè van iedereenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor ons een weet. Voor jou een vraag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu veel op het Ruiterskwartier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom er nooit meer, maar vroeger welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu veel op het Ruiterskwartier.
![]()
slaap Lekker allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welterustenquote:
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.quote:Sweet but not that sweet !![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drachten ken ik helemaal niet. (wat uitgaansleven betreft).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.
Mooiste stad qua uitgaansleven blijft voor mij Arnhem
Op de Kaden gaat het ook regelmatig mis.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drachten is op zich ook redelijk groot.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Daar ben ik nog nooit geweest Drachten daartegen ken ik veel te goedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:41 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Drachten ken ik helemaal niet. (wat uitgaansleven betreft).
Mooiste stad qua uitgaansleven blijft voor mij Arnhem
Heel wat beleeft in Arnhemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest Drachten daartegen ken ik veel te goed
O ja? Nou als je er goed bekend bent weet je ook dat het redelijk gauw in de kiem gesmoord word omdat het er stikt vd politie in het weekend. En ik voel me als vrouw alleen superveilig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de Kaden gaat het ook regelmatig mis.Sweet but not that sweet !![]()
Een oma en haar kleinzoon hebben elkaar en een aantal omstanders in een winkelcentrum in Zwolle zaterdag de schrik van hun leven bezorgd. Terwijl oma even stond af te rekenen in de Wibra, kroop het ventje achter het stuur van haar scootmobiel waarna hij met een klap door de glazen pui het winkelcentrum inscheurde.Uw ADH vitamine Worst
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Daar woont zanger Rinus toch, in DrachtenSweet but not that sweet !![]()
Oepsiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Een oma en haar kleinzoon hebben elkaar en een aantal omstanders in een winkelcentrum in Zwolle zaterdag de schrik van hun leven bezorgd. Terwijl oma even stond af te rekenen in de Wibra, kroop het ventje achter het stuur van haar scootmobiel waarna hij met een klap door de glazen pui het winkelcentrum inscheurde.Sweet but not that sweet !![]()
Tsjaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Een oma en haar kleinzoon hebben elkaar en een aantal omstanders in een winkelcentrum in Zwolle zaterdag de schrik van hun leven bezorgd. Terwijl oma even stond af te rekenen in de Wibra, kroop het ventje achter het stuur van haar scootmobiel waarna hij met een klap door de glazen pui het winkelcentrum inscheurde.
Ik heb er ook nooit problemen gehad hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
O ja? Nou als je er goed bekend bent weet je ook dat het redelijk gauw in de kiem gesmoord word omdat het er stikt vd politie in het weekend. En ik voel me als vrouw alleen superveilig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet je voornamelijk lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit problemen gehad hoor.
Met je eigen bemoeien.Sweet but not that sweet !![]()
Dat is altijd slim.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dan is het nog slimmer iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Zeker maar vooral als je een paar slokjes op hebt
Hey Rob.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Robquote:![]()
Bedtijd mensen. Hopelijk niet tot vannachtDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Succes
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou mannen vermaak wlkaar maar even dan doe ik dat zelf
Welterustenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rob![]()
Bedtijd mensen. Hopelijk niet tot vannacht![]()
![]()
Komt goed .De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Vast wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel handen wassen he...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Goed tandenpoetsen...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ZekrsDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Geen handen schudden hoeft van mij idd niet..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:06 schreef 00wildchild het volgende:
Allemaal dingen die mensen standaard al horen te doen.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja dat mag van mij ook weg net als drie zoenen geven. Vind dat zo goor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen handen schudden hoeft van mij idd niet..![]()
Kan je nagaan hoe normaal dat eigenlijk is in Nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij ook weg net als drie zoenen geven. Vind dat zo goor.![]()
Rare gewoonte
Maar ook dat de zeep enzo ineens bijna op is overal. Like. Kopen die mensen normaal gesproken niet al zeep dan?![]()
En een cursus handen wassen of niet in je hand niezen en hoesten (DUH). Echt van die shit dat ik denk waarom moeten volwassen mensen hiermee opgevoed worden.
Ik was echt 20 keer per dag mijn handen.![]()
Gaat wel om die bacteriële zeep toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ook dat de zeep enzo ineens bijna op is overal. Like. Kopen die mensen normaal gesproken niet al zeep dan?![]()
En een cursus handen wassen of niet in je hand niezen en hoesten (DUH). Echt van die shit dat ik denk waarom moeten volwassen mensen hiermee opgevoed worden.
Ik was echt 20 keer per dag mijn handen.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Is dat ook al op?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij ook weg net als drie zoenen geven. Vind dat zo goor.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geen idee. Ik heb sowieso altijd Unicura en voor de mooi een van Rituals op het toilet (met ernaast desinfectquote:![]()
en een flesje parfum ).
![]()
Tsjaa. Gekte.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja. Bij ons (vrienden familie) is het gelukkig al gewoonte om er gewoon 1 te doen. Zeggen we dan ook ‘eentje hoor’.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.
Scheelt zeeen van tijd![]()
![]()
Lege vakkenquote:![]()
Ik heb er gewoon een leggen en daar doe ik maanden mee en een in de voorraadkast.
Ik had wel al een paar weken geleden een handpopje handgel gekocht toen ikzelf zo verkouden was.![]()
Ik had een verjaardag dit weekend, maar de helft had zoiets van liever geen hand etc....De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wcquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ik was echt 20 keer per dag mijn handen.
Uw ADH vitamine Worst
Smerig manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wc
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar dat onveilige gevoel komt ergens vandaan.
Weinig blauw op straat grote afstanden tussen de kroegen waardoor er veel zwalkend volk is waar gauw de vlam in de plan slaat.
Veel kleine steegjes weinig controle, ik vind dat zoals bijv. Op de grote markt in Groningen niet zo.
Tuurlijk kan je ook in groningen kleine steegjes opzoeken maar dat zoek je dan ook echt op maar de grote kroegen en discotheken zitten op goed overzichtbare controleerbare straten.![]()
Sommige mensen kussen ook echt gericht met hun lippen op je wang. MET HUN NATTE LIPPEN OP. JE. WANG.
NEE. Mensen. Je doet gewoon zo je jukbeen een beetje iets van in de buurt van elkaar en dan gewoon in de lucht... kusjes... wtf. Als je het zo typt is het nog raarder. Ene kant wel lief maar waarom zou je vreemde mensen drie kussen moeten geven waar slaat dit op.
#error![]()
Vind dat wel wat hebben ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon elkaar begroeten door een buiging doenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wc![]()
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.Uw ADH vitamine Worst
Studentenstad he...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
op ze chinees.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.![]()
![]()
![]()
Nou met een lekkere welriekende baardloze manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.zeg ik geen nee vooral als ie dan per ongeluk net op je mond beland
Voor lovers ligt dat andersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?![]()
nee hoor lebber elkaar maar afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?![]()
![]()
of mensen die hun handen in de wc pot wassenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wc![]()
![]()
Het leger is al in New York..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VSDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel watquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou met een lekkere welriekende baardloze manzeg ik geen nee vooral als ie dan per ongeluk net op je mond beland
Ja. Heb een filmpje gedeeld over handen wassen en daarbij wat punten gezet dat mensen dat altijd zouden moeten doen en dat het nergens op slaat dat handen wassen nu ineens relevant is, want er wordt in neuzen gepeuterd (gewoon openbaar, midden in een gesprek, alsof het fucking normaal is) deuren zijn smerig geld is smerig alles is smerig en niemand wast zijn fucking handen. Krijg doorgaans best wel wat likes en reacties maar nu precies 2.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen zijn geraakt ahahhaha.![]()
Oh ben jij zo’n type ? 😱quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.Sweet but not that sweet !![]()
Totaal niet, ik heb niet voor niets een uzi bij mequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VS
Nee, valt enorm mee hier. Er zijn wel buurten waar je 's avonds liever niet komt, maar verder valt het reuze mee. Dit is ook maar een 200.000/300.000 dorp/gemeentje![]()
Als het baardmans is zeg i sorry maar ik ben niet helemaal fit moeten maar niet kussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel watSweet but not that sweet !![]()
En die tantes van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel wat![]()
![]()
Doe dan gewoon 24/7 handschoenen aan hequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik ruik goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja. Van jongs af aan al. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.![]()
Persoonlijke en sociale hygiëne zou wat meer een dingetje mogen zijn.![]()
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Van jongs af aan al. Niets mis mee.![]()
Persoonlijke en sociale hygiëne zou wat meer een dingetje mogen zijn.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lekkere wijven, zeker, maar blijft toch je familie he.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alle kerels houden "hem" vast. sommigen wassen hun handen niet eens.quote:
Alle kerels draaien ook de kraan open met vieze handen dus grote kans dat er wat zit dat er niet hoort.
Als je dat weer aanraakt na je handen wassen heeft het wassen geen effect gehad..![]()
Dit ja..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alle kerels houden "hem" vast. sommigen wassen hun handen niet eens.
Alle kerels draaien ook de kraan open met vieze handen dus grote kans dat er wat zit dat er niet hoort.
Als je dat weer aanraakt na je handen wassen heeft het wassen geen effect gehad..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je mag gerust pik of piemel zeggen ipv "hem"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als je dat weer aanraakt na je handen wassen heeft het wassen geen effect gehad..![]()
piemelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou zoietsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Doe dan gewoon 24/7 handschoenen aan heSweet but not that sweet !![]()
In eerste instantie netjes proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag gerust pik of piemel zeggen ipv "hem"![]()
![]()
Tsjaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef 00wildchild het volgende:
En dan word je nog debiel aangekeken door die mensen ook.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
wat is dat?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
kom maar een keer kijkenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bolluk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo keertje geweest ja. Gelukkig handdoeken in overvloed want overal natte plekken mijngod ging daar zo slecht op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomen![]()
![]()
Oke.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ouwe pintmeester!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet van alle bacterieen ga je dood ... zou jou weleens in een sexclub willen tegenkomen![]()
![]()
![]()
Daar ga je toch ook schoon naar binnen en weer naar buiten ook als het goed is.. of laat jij het zaad op je gezicht zitten??quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
![]()
gejat van mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je Arjen Lubachs namengenerator gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk opquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag gerust pik of piemel zeggen ipv "hem"
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogenSweet but not that sweet !![]()
Lelijke bank.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een Joegoslaaf huren om 'm om te laten leggen, zo deden we dat in de jaren 80.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ik zou een klacht sturen als ik jou was!!
Nat betekent niet direct goorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo keertje geweest ja. Gelukkig handdoeken in overvloed want overal natte plekken mijngod ging daar zo slecht op.Sweet but not that sweet !![]()
Wrom nie? Word ik wel hitsig van eigenlijk, dat soort brave taal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogen
Piemel is wel vrij normaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jee daar ga ik weer piemel is zo basisschool taal voor mannelijke geslacht. Zeg dan mijn lul of pik.
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogen
Of lul, pik etc etcDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik noem de mijne altijd:"Little G.""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou nee, maar als je in een wc allws al vastpakt met een doekje doe je het daar vast ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook schoon naar binnen en weer naar buiten ook als het goed is.. of laat jij het zaad op je gezicht zitten??Sweet but not that sweet !![]()
Ben ik helemaal mee eens, maar piemel is altijd nog beter dan "hem". Maar zo erg is piemel toch ook niet? Piemeltje misschienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet mn voorbipsje afdrogen![]()
Plasser is meer basisschool...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nou zoiets zie ik akbor zijn ... sex is verschrikkelijk vies maar verdomde lekkerquote:Sweet but not that sweet !![]()
Zo'n hekel heb ik ook alweer niet aan hemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een Joegoslaaf huren om 'm om te laten leggen, zo deden we dat in de jaren 80.Uw ADH vitamine Worst
Tampeloeris. Vind ik ook wel een mooie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is meer voor een vrouw.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tampeloeris. Vind ik ook wel een mooie.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Niet altijd P1m0l schrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens, maar piemel is altijd nog beter dan "hem". Maar zo erg is piemel toch ook niet? Piemeltje misschien
Uw ADH vitamine Worst
Mikey wel, die's vies mad nu omdat hij z'n materiaal jat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik ook alweer niet aan hem
Ja das waar dat is hetzelfde als zeggen we hebben HET gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens, maar piemel is altijd nog beter dan "hem"
leuk ideequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ik zou een klacht sturen als ik jou was!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RIP streep.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Te druk hier...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nimmer te druk toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Voor punten welDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Bijna vol.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zwelgje...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Fuck puntenquote:
Heeft hij fok helemaal opgegeven of is hij toch verder gegaan onder een nieuwe kloon?quote:
@SecretPret![]()
![]()
Nou ja zegquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die lach is het laatste wat je hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |