Wat een wereldgoal ook.quote:
Dat vind ik ook prima en dat gun ik ze ook nog.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een keertje in Leeuwarden geweest, vond het wel leuke stad
Dan ben je niet zolang geblevenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een keertje in Leeuwarden geweest, vond het wel leuke stad
Echt wel jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan ben je niet zolang gebleven
Energiehal,MTC feesten.Maar dat was vroeger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben nog nooit in Rotterdam op stap geweest.
Dat zijn de spamfilters van danny die ieder woord willen veranderen in een linkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?
Gabberfeesten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Energiehal,MTC feesten.Maar dat was vroeger.
Dat klopt toch ook een beetjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Leeuwarden vond ik wel een groot dorp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuwarden_(stad)quote:In 2019 telde de stad 92.760 inwoners. In de agglomeratie telde de stad 151.812 inwoners (per 2020)
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Leeuwarden vond ik wel een groot dorp
Je kunt je ook onveilig voelen in een klein dorp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.
Parkeergarage etc etc en dat heb ik nu in groningen weer niet.
Best wel agressief volk wat er rondloopt ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja voor jou doen miss wel, maar ik vind vooral kut dat ik me er als vrouw niet veilig voel op straat in de stad.
Parkeergarage etc etc en dat heb ik nu in groningen weer niet.
Is een tijdje de meest criminele stad van Nederland geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik kan wel begrijpen dat Leeuwarden wat rauwer is dan een gemiddeld Fries dorpje
Ja dat klopt wel maar dat onveilige gevoel komt ergens vandaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je ook onveilig voelen in een klein dorp.
Absoluutquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Best wel agressief volk wat er rondloopt ja.
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:20 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Is een tijdje de meest criminele stad van Nederland geweest.
Ik weet niet hoe het nu is eerlijk gezegd.
Van het noorden volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1
In de jaren 80 was dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Misschien wel de top 5 maar niet de nr1
Lijkt me niet dat er meer criminaliteit is dan in de G4quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
In de jaren 80 was dat.
Je hebt hier nu de armste wijk volgens mij.
Wielenpôlle 1 vd armste wijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
In de jaren 80 was dat.
Je hebt hier nu de armste wijk volgens mij.
Die idd.quote:
op zich een mooie oude volkswijk met grote sociale controle en zorgen voor elkaar. Kleine criminaliteit maar geen schietpartijen etc wat je vaak wel weer ziets in andere arme wijken in nlquote:
Heechterp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:27 schreef 88-4 het volgende:
ZIjn nog wel meer wijken in Leeuwarden waar je als vrouw beter niet alleen kan gaan rondlopen s'avonds...
Staan een aantal grote flats daar.quote:
Ik had het eigenlijk niet eens over wijken meer de binnenstad wat zo verrot is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:27 schreef 88-4 het volgende:
ZIjn nog wel meer wijken in Leeuwarden waar je als vrouw beter niet alleen kan gaan rondlopen s'avonds...
Dat is bij Bilgaard.Maar je hebt wel gelijk.quote:
Snap ik ja. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet eens over wijken meer de binnenstad wat zo verrot is.
Kijk ik zoek de problemen niet op maar als ik afspreek om ergens met iemand wat te gaan drinken dan doe ik dat niet alleen althans ik spreek dan ergens af om er samen naar toe te gaan en laat me ook weer bij mn auto brengen.
Maar veel liever spreek ik dan af in en een kleinere stad of in Groningen.
Ik ben niet bang uitgevallen maar ik heb inmiddels wel wat meegemaakt in Lwarden. Het is mijn favo stad niet
Eerlijk dat denk ik ook wel, en zonder aan profilering te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat het daar nog altijd leuker is dan Schilderswijk, Kanaleneiland en delen van Rotterdam Zuid en West
Ja was altijd wel wat ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wij gingen liever ook niet in het weekend stappen in L`warden.Altijd herres.
Nou inderdaad! Veel te lange looproutes naar de verschillende kroegen en vreettenten. Het volk komt elkaar teveel tegen in kleine straatjes en dat gaat mis. Ik loop liever op zaterdagavond over nieuwezijds voorburgwal dan in de doelesteeg in Leeuwardenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wij gingen liever ook niet in het weekend stappen in L`warden.Altijd herres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |