Nee, erg hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
geen radio aan? Geen social media/nieuwsapp gelezen tijdens pauze?
dat klinkt minder goor iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daarom zeggen wij in het fries
de Gerdyk
Oh ik wel zodra ik op de wc zit al is het maar voor plasje check ik altijd AD app.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja we zijn nog niet zo gek daar in het hoge noorden
quote:
Lijkt me een mooi plekjequote:
ja daarvan dacht ik vroeger echt zooooooo das wel een vunzige stad.quote:
Valt weinig te beleven.quote:
Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja daarvan dacht ik vroeger echt zooooooo das wel een vunzige stad.
Totdat ik in Amsterdam kwam
Absoluut, maar wil er niet meer wonen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uhuh maar wel errugh leuk, lekker en sexy stad!
Groningen ook in idd.quote:
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.quote:
Wat kan je daar doen wat je in Groningen en Leeuwarden niet kan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.
Op een terras gaan zitten en dan kijken wat voor mensen er voorbij lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ik ook voor geen goud, maar een weekendje bloemetjes buiten zetten is niet erg.
Nou nou nou.quote:
Lekker anoniem de beest uithangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat kan je daar doen wat je in Groningen en Leeuwarden niet kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |