Nee das alleen voor mensen die eigenlijk nog eens een keer moeten nadenken of het een leuke post is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja fok reageert langzaam of blijft hangen elke keer dat ik post, hebben jullie daar geen last van?
nou daar kom je ook laat mee, dat was vanmorgen om 10.00 uur al zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:55 schreef 88-4 het volgende:
In Friesland nu ook Corona ... het kruipt omhoog.
reclamebanners hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.
Tijd voor een abo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Trage kutsite. Sommige reclamebanners kan je bijna niet langs scrollen, ook irritant.
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
N
[..]
nou daar kom je ook laat mee, dat was vanmorgen om 10.00 uur al zo.
Zolang je vandaag niet in Gorredijk bent geweest,moet het meevallen.quote:
Werken...slapen doe ik in de nachtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
wat heb je de hele dag gedaan dan slapen??
Niet geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang je vandaag niet in Gorredijk bent geweest,moet het meevallen.
Dan niet.quote:
Heb ik tochquote:
Of een onderbroek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt geeneens een tijdschrift opgestuurd bij een abo
Ook niet digitaal?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Je krijgt geeneens een tijdschrift opgestuurd bij een abo
geen radio aan? Geen social media/nieuwsapp gelezen tijdens pauze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |