Heyquote:
Doelesteeg idd en vat69?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Veel te lange looproutes naar de verschillende kroegen en vreettenten. Het volk komt elkaar teveel tegen in kleine straatjes en dat gaat mis. Ik loop liever op zaterdagavond over nieuwezijds voorburgwal dan in de doelesteeg in Leeuwarden
quote:
Waar waren jullie?quote:
Wat een vriendelijk welkom hè van iedereenquote:
Voor ons een weet. Voor jou een vraag.quote:
En nu veel op het Ruiterskwartier.quote:
Kom er nooit meer, maar vroeger welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu veel op het Ruiterskwartier.
Welterustenquote:
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.quote:
Lekker slipe.quote:
Drachten ken ik helemaal niet. (wat uitgaansleven betreft).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.
Op de Kaden gaat het ook regelmatig mis.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben er allang niet meer geweest maar dan ga ik liever naar Drachten bijv.
Daar ben ik nog nooit geweest Drachten daartegen ken ik veel te goedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:41 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Drachten ken ik helemaal niet. (wat uitgaansleven betreft).
Mooiste stad qua uitgaansleven blijft voor mij Arnhem
Heel wat beleeft in Arnhemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest Drachten daartegen ken ik veel te goed
O ja? Nou als je er goed bekend bent weet je ook dat het redelijk gauw in de kiem gesmoord word omdat het er stikt vd politie in het weekend. En ik voel me als vrouw alleen superveilig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de Kaden gaat het ook regelmatig mis.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Daar woont zanger Rinus toch, in Drachten
Oepsiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Een oma en haar kleinzoon hebben elkaar en een aantal omstanders in een winkelcentrum in Zwolle zaterdag de schrik van hun leven bezorgd. Terwijl oma even stond af te rekenen in de Wibra, kroop het ventje achter het stuur van haar scootmobiel waarna hij met een klap door de glazen pui het winkelcentrum inscheurde.
Tsjaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Een oma en haar kleinzoon hebben elkaar en een aantal omstanders in een winkelcentrum in Zwolle zaterdag de schrik van hun leven bezorgd. Terwijl oma even stond af te rekenen in de Wibra, kroop het ventje achter het stuur van haar scootmobiel waarna hij met een klap door de glazen pui het winkelcentrum inscheurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |